Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Μελανθία Κοντοπούλου-Κοκκινάκη
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Προσωπικά Στοιχεία
2310995027
melanthi@nured.auth.gr
Scopus ID
55967781000
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Κλινική ψυχολογία με έμφαση στησυναισθηματική και κοινωνική εξέλιξη του παιδιού
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Κατάρτιση εκπαιδευτικών
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
1974
Πτυχίο
Πανεπιστήμιο Γενεύης
Ελβετία
κλινική ψυχολογία
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1975
Μεταπτυχιακό δίπλωμα
πανεπιστήμιο Γενεύης
Ελβετία
κλινική ψυχολογία
1976
Μεταπτυχικό δίπλωμα εξειδίκευσης
Paris V Rene Descartes
Γαλλία
Κλινική ψυχολογία
Διδακτορικό Δίπλωμα
1990
Διδακτορική διατριβή
ΦΠΨ
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Ελλάδα
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2018–19
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Γ.1.002
Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΤΟΥ
Γ.1.003
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Ζ.1.260
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ
ΥΒ.1.005
ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ
ΕΠ.2.034
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΑΓΧΟΓΟΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ
ΥΒ.1.004
ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕ ΤΙΤΛΟ "ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ: ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ"
ΑΚΑ.005
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
2017–2018
Γκοντου Αλεξανδρα. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ: ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Δαδατση Αικατερινη. Η ΝΟΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
2016–2017
Στεκα Αντωνια. Η ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΠΑΙΔΙΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΧΩΡΟ
Παππα Ευαγγελια. ΟΙ ΦΟΒΟΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ: ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ
Διαμαντη Κωνσταντινα. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ: ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ
2015–2016
Λαμπριδου Ειρηνη. ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΓΟΝΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ ΑΠΌ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ
2014–2015
Ιωαννιδου Βασιλικη. ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΑΦΗΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ
2013–2014
Ψαρρη Αικατερινη. ΘΕΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΑΓΧΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΥ
Ραφαηλιδου Μαρια. ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ:ΑΠΟΨΕΙΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
2012–2013
Καραδημα Βασιλικη. Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ. ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
2011–2012
Βασιλειου Παναγιωτα. ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ
Γελαδαρη Ευαγγελια. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ. ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
2010–2011
Νεραντζιδου Ανθουλα. "Παιδιά με αυτισμό σε τμήματα ένταξης:απόψεις και εμπειρίες νηπιαγωγών"
Διοικητικό Έργο
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
1
2005
2006
Διευθυντής, τομέας ψυχολογίας και ειδικής αγωγής
Άλλο
#
Από
Έως
Θέση Περιγραφή
1
2011
2012
μέλος, επιτροπή"σχέση του τμήματος με κοινωνικούς πολιτιστικούς φορείς
2
2010
2011
μέλος, Εποπτικό συμβούλιο πειραματικών νηπιαγωγείων
3
2010
2011
μέλος, Επιτροπή προγράμματος σπουδών
4
2010
2011
μέλος, επιτροπή κοιωνικής πολιτικής για άτομα με ειδικές ανάγκες
5
2010
2011
εποπτικό συμβούλιο πειραματικών νηπιαγωγείων
Ερευνητικά Έργα
Συμμετοχή
2010–2012
Πληρωμή μελών ΔΕΠ (ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ)
2010–2017
Αμοιβές μελών ΔΕΠ - ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΥΠΠΘ)
2003–2005
Προετοιμασία και υλοποίηση με ίδια μέσα της επιμόρφωσης και εξειδίκευσης εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής
2003–2005
Αυτεπιστασία - Εξομοίωση εκπαιδευτικών Α' θμιας εκπαίδευσης στην περιοχή ευθύνης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του ΑΠΘ
2000–2000
Επιμόρφωση νηπιαγωγών της γενικής και ειδικής αγωγής στις μεθόδους της πρώιμης παρέμβασης
1997–2009
Πληρωμή μελών ΔΕΠ (ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ)
1997–1999
Αναμόρφωση προγράμματος σπουδών Παιδαγωγικού τμήματος Νηπιαγωγών
1997–2000
Επιμόρφωση Νηπιαγωγών της γενικής και ειδικής αγωγής στις μεθόδους της πρώιμης παρέμβασης
1997–1999
Σχεδιασμός, οργάνωση και επαγγελματική αναβάθμιση εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
1996–
Διατήρηση εθνικής πολιτιστικής ταυτότητας
1993–
Κατάρτιση εκπαιδευτικών σε νέες τεχνολογίες, χρήση εποπτικών μέσων και νέα επαγγέλματα
1991–
Χρήση οπτικοακουστικών μέσων, κατασκευή εποπτικού υλικού για διδασκαλία, τεχνικές απασχόλησης παιδιών σε υπαίθριες μικροεργασίες & σύνδεση μάθησης-εργασίας κατά τις διακοπές
Συντονισμός
2006–2008
Ψυχομετρικό κριτήριο σχολικής - κοινωνικής επάρκειας για παιδιά και εφήβους
Δημοσιεύσεις
2015
Άρθρο σε Περιοδικό
Birbili Maria
,
Kontopoulou-Kokkinaki Melanthia
(2015)
.
Financial Education for Preschoolers: Preparing Young Children for the 21st Century
.
Childhood Education
.
τόμ.91 αρ.1 σ.46-53
.
2014
Άρθρο σε Περιοδικό
Κοντοπούλου-Κοκκινάκη Μελανθία
,
Βελλοπούλου Αγγελική
,
Καμπεζά Μαρία
,
Παναγιώτου Β
,
Ψυχίδου Π
,
Μπιρμπίλη Μαρία
,
Παπανδρέου Μαρία
(2014)
.
Προσεγγίσεις της προσωπικής - κοινωνικής ανάπτυξης στο πλαίσιο του νέου προγράμματος σπουδών προσχολικής αγωγής
.
Ο.Μ.Ε.P. Ερευνώντας τον Κόσμο του Παιδιού
.
τόμ.13 σ.200-210
.
2011
Without Type
Κοντοπούλου Μ
(2011)
.
Νέα Πιλοτικά Προγράμματα Σπουδών. Πρόγραμμα σπουδών. Επιστημονικό Πεδίο: Προσχολική - Πρώτη Σχολική Ηλικία
.
Αθήνα
.
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
.
Μπιρμπίλη Μ
,
Κοντοπούλου Μ
,
Χριστοδούλου Ι
(2011)
.
Νέα Πιλοτικά Προγράμματα Σπουδών. Οδηγός εκπαιδευτικού για το πρόγραμμα σπουδών του νηπιαγωγείοιυ
.
Αθήνα
.
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
.
2007
Μονογραφία
Κοντοπούλου-Κοκκινάκη Μελανθία
(2007)
.
Παιδί και Ψυχοκοινωνικές Δυσκολίες: Μια Ψυχοδυναμική Οπτική
.
Au;hna
.
Gutenberg
.
Ενημερώθηκε: 2018-11-04