-
Bobota Olga, Bopota Olga. Η επίδραση ενός προγράμματος ψυχολογικής ενδυνάμωσης και ανθεκτικότητας στη βελτίωση της σωματικής και ψυχικής ευεξίας καθώς και της ακαδημαϊκής επίτευξης μαθητών/τριών με αναπηρία σε τμήματα ένταξης.
-
Gianniou Foteini-Maria. "ΝΟΥΣ ΙΓΙΗΣ ΕΝ ΣΩΜΑΤΙ ΥΓΙΕΙ": ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΣΤΡΕΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑΣ ΣΕ ΝΕΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ.
-
Paslamouska Maria. ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
-
Maragkou Areti-Paraskevi. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΗΘΙΚΟ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΥ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΘΕΣΗΣ ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΦΗΒΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑΣ.
-
Papaioannou Olga. ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΠΡΩΗΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΧΡΗΣΗΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΝΤΟΠΙΝΓΚ: ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΣΕ ΠΡΩΗΝ ΑΘΛΗΤΕΣ ΧΡΗΣΤΕΣ.
-
Tzoni Aristi. Πρόγραμμα παρέμβασης για την Ψυχολογική Ενδυνάμωση των Εκπαιδευτικών στο σχολείο
-
Giagkou Ismini-Sofia. ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΙΝΗΤΡΑ, ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
-
Ourda Despoina. Ο ρόλος της δημιουργικής κίνησης στη διδασκαλία θεμάτων υγείας στην προσχολική και σχολική φυσική αγωγή.