Additional bibliography for study
Σαντοριναίος, Μ., Ζώη, Σ., Δημητριάδη, Ν., «Από τις σύνθετες τέχνες στα υπερμέσα και τους νέους εικονικούς-δυνητικούς χώρους. Ένα εγχειρίδιο για τον καλλιτέχνη που ασχολείται με την ψηφιακή τέχνη», Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα, Εκδόσεις Κάλλιπος, Αθήνα, 2015.
A. Gigante, M., «Virtual Reality: Definitions, History and Applications», Elsevier Ltd, 1993.
J. Shaw, P. Weibel, «Future Cinama. The Cinematic Imaginary after Film», MIT Press, USA, 2003.
Kwastek, K. «Aesthetics of Interaction in Digital Art» The MIT Press., ΘΣΑ, 2013
Slater & Wilbur, «A Framework for Immersive Virtual Environments (FIVE): Speculations on the Role of Presence in Virtual Environments», MIT, 1997
Streitz & Nixon, «The disappearing computer», ACM, 2005
Van Krevelen, Poelman, «A Survey of Augmented Reality Technologies, Applications and Limitations», 2010.