Salta al contenuto principale
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Accedi
Tu sei qui
Home
»
e-Curriculum Vitae
Curriculum Vitae
Expand
|
Collapse
Athanasios Gregoriadis
Assistant Professor, School of Early Childhood Education
Personal Information
2310991169
asis@nured.auth.gr
http://www.gregoriadis.org
Scopus ID
14071207300
Google Scholar ID
Athanasios Gregoriadis
Reasearcher ID
D-2000-2016
OrcID ID
orcid.org/0000-0002-3026-6614
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις της Αλληλεπίδρασης στην Προσχολική Ηλικία
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Εκπαίδευση
Κατάρτιση εκπαιδευτικών
Κατάρτιση εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής
Education
Προπτυχιακές Σπουδές
1996
Πτυχίο
Παιδαγωγική Σχολή, Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Φλώρινας (τότε υπαγόταν στο ΑΠΘ προτού γίνει Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας)
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Greece
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1999
ΜΔΕ
Παιδαγωγική Σχολή, Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Φλώρινας (τότε υπαγόταν στο ΑΠΘ προτού γίνει Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας)
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Greece
Ειδίκευση στην Παιδαγωγική Επιστήμη
Διδακτορικό Δίπλωμα
2005
ΔΔ
Παιδαγωγική Σχολή Α.Π.Θ. Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Α.Π.Θ
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Greece
Διδάκτορας στις Επιστήμες της Αγωγής
Course Work
Courses of Winter semester of 2016–17 academic year
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ζ.1.262
PEDAGOGICAL AND EDUCATIONAL EPISTEMOLOGY
Ζ.1.266
PEDAGOGY OF COMMUNICATION
ΣΤ.1.233
SOCIAL RELATIONSHIPS IN THE KINDERGARTEN CLASSROOM
ΕΠ.2.037
CLASSROOM MANAGEMENT
ΥΒ.1.007
TEACHER-CHILD INTERACTIONS AND SOCIAL RELATIONSHIPS IN EARLY CHILDHOOD EDUCATION
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΥΒ.1.007
TEACHER-CHILD INTERACTIONS AND SOCIAL RELATIONSHIPS IN EARLY CHILDHOOD EDUCATION
Courses of Spring semester of 2016–17 academic year
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Δ.3.271
EARLY CHILDHOOD PEDAGOGY AND PRACTICE II
Ζ.1.266
PEDAGOGY OF COMMUNICATION
Η.3.275
EARLY CHILDHOOD PEDAGOGY AND PRACTICE VI
ΣΤ.1.232
THE TEACHING PROFESSION IN ITS INTERNATIONAL DIMENSION
ΣΤ.1.233
SOCIAL RELATIONSHIPS IN THE KINDERGARTEN CLASSROOM
ΣΤ.1.238
GROUP ANIMATION
ΣΤ.3.273
EARLY CHILHOOD PEDAGOGY AND PRACTICE IV
ΠΡ.3.061
EARLY CHILDHOOD PEDAGOGY AND PRACTICE I
ΥΒ.1.007
TEACHER-CHILD INTERACTIONS AND SOCIAL RELATIONSHIPS IN EARLY CHILDHOOD EDUCATION
ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ "ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ"
ΥΒ.006
INTERPERSONAL RELATIONSHIPS, COMMUNICATION AND INNOVATIVE APPROACHES IN EDUCATIONAL ENVIRONMENTS
Theses Supervised
Student Theses within AUTh
2016–2017
. ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
. ΔΙΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
. ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΚΤΟΣ ΟΙΚΙΑΣ. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
. ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
. ΔΙΕΥΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
. Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ-ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
. ΜΟΝΤΕΛΑ ΓΟΝΕΙΚΟΥ ΣΤΥΛ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΣΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
In progress
. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ - ΜΑΘΗΤΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΔΙΑΚΡΙΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
. Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ:ΜΙΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ
2015–2016
. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ: Η ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΤΟ ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
. Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΟ ΦΥΛΟ.
. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΩΘΟΥΝ Ή ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
. ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
. ΔΙΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΩΝ ΕΝΤΟΝΑ ΠΡΟΣΚΟΛΗΜΜΕΝΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
. ΔΙΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΠΡΟΔΙΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
. ΔΙΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΩΝ ΑΥΤΟΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
2014–2015
. ΔΙΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΗ ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΙΨΗ
. ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ-ΠΑΙΔΙΟΥ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΟ ΦΥΛΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ: Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΤΟ ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ
. ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΕΝΙΑΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
. ΔΙΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΠΡΟΣΚΟΛΛΗΣΗΣ ΔΗΜΟΦΙΛΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
. ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
. ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
. ΣΚΙΑΓΡΑΦΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΦΙΛ ΔΗΜΟΦΙΛΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ ΤΟΥΣ
2013–2014
. ΠΑΡΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΜΕΝΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ: ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΑΠΟ ΤΑΞΕΙΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ.
. ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΜΕΝΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
. ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΡΡΙΨΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
. ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗΣ
. Αξιολόγηση της ποιότητας του περιβάλλοντος στην προσχολική ηλικία
. Η παύση-σιωπή ως μέσο διδασκαλίας και επικοινωνίας στη σχολική τάξη.
. ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΧΕΣΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ-ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
. ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.
2012–2013
. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
. ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΧΕΣΗΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ-ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
. ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ-ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΦΥΛΟΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
. ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
. Η ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
. ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ
. EIEIUIEEIOOIAEOECIAOEEC EAEOIONAEA OCO OAICO EAE AOOIAEEIIA OIO AE?AEAAOOEEIO
2011–2012
. ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
. ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
. Διερεύνηση των προβλημάτων συμπεριφοράς των μαθητών κατά τη διδασκαλία της Ελληνικής και της Γαλλικής Γλώσσας
. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΜΕΤΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
. Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤ ΟΙΚΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: ΜΙΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ
. Συγκριτική μελέτη για τα κριτήρια επιλογής της ξένης γλώσσας από τους μαθητές: η περίπτωση της Ιταλικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
. ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
2010–2011
. Η ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΩΝ
. Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
. ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ: ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΠΟΦΥΓΗΣ
. Η ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
. ΜΟΡΦΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΙΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
2009–2010
. Ο ΒΑΘΜΟΣ ΣΥΝΟΧΗΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΜΕΤΡΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ:ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ
. Η ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ:ΜΙΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ
. Ο ΒΑΘΜΟΣ ΣΥΝΟΧΗΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΜΕΤΡΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ:ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΟΜΕΤΡΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ
Administrative Work
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
6
2012
2013
Head, Επιτροπή Προπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών
7
2012
2013
Member, Επιτροπή Πρακτικής Άσκησης
1
2011
2012
Head, Επιτροπής Προπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών
5
2011
2012
Member, Διαπανεπιστημιακή Διατμηματική Επιτροπή του Διαπανεπιστημιακού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών "Ψυχοπαιδαγωγική της Ένταξης"
4
2010
2011
Member, Επιτροπή Διερεύνησης Συμμετοχής στο Πρόγραμμα Διευρυμένης Πρακτικής Άσκησης
3
2009
2012
Member, Επιτροπή Πρακτικής Άσκησης
2
2009
2011
Member, Επιτροπή Προγράμματος Σπουδών
Ιδρύματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
1
2011
2012
Member, Επιτροπή Παιδικού Κέντρου ΑΠΘ
Research Projects
2012–2012
ΔΡΑΣΗ Δ: Ενίσχυση ερευνητικής δραστηριότητας ανθρωπιστικών επιστημών (β'φάση): Ερευνώντας τη σχέση νηπιαγωγού-μαθητή μέσα απο τις αντιλήψεις των παιδιών: μια τυπολογία των μοντέλων αυτής της σχέσης
2011–2014
Προωθώντας την Επαγγελματική Εξέλιξη των Παιδαγωγών Προσχολικής Ηλικίας
Συμμετοχές σε συντακτικές επιτροπές περιοδικών
Συμμετοχές σε συντακτικές επιτροπές περιοδικών
2012
Συμμετοχές σε συντακτικές επιτροπές περιοδικών
Συμμετοχή σε επιτροπή επιστημονικού συνεδρίου
2011-04-08
Διεθνές Σταυροδρόμι Γλωσσών και Πολιτισμών
.
Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Α.Π.Θ και Περιοδικό Πολύδρομο
.
Greece
Προσκλήσεις για Διαλέξεις
Σε Πανεπιστήμια και άλλους φορείς
2013-06-18
Early Childhood in Europe
.
University of Bielefeld
.
Germany
2013-02-08
Η προσχολική εκπαίδευση στον 21ο αιώνα
.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
.
Greece
2011-06-18
Διαχείριση της Τάξης στο Σύγχρονο Σχολειο
.
1η Περιφέρεια Δημοτικής Εκπαίδευσης Κιλκίς Σχολική Σύμβουλος Περιφέρειας Κιλκίς,
.
Greece
2011-02-14
Η Παιδαγωγική Αλληλεπίδραση στο επίκεντρο των εξελίξεων: η ποιότητα της σχέσης νηπιαγωγού-μαθητή
.
Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, Σχολική Σύμβουλςο 59ης περιφέρειας
.
Greece
2009-04-16
Κριτήρια των παιδιών προσχολικής ηλικίας για την ποιότητα της σχέσης με τη νηπιαγωγό
.
Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, Σχολική σύμβουλος 37ης εκπ. περιφέρειας
.
Greece
Συμμετοχές σε συντακτικές επιτροπές περιοδικών
Βραβείο, Διάκριση, Υποτροφία, Τιμητικός Τίτλος
2006-05-12
Honorable Mention for Most Distinguished Article Award
.
NAECTE Taylor and Francis, Journal of Early Childhood Teacher Education
.
U.S.
Συμμετοχές σε συντακτικές επιτροπές περιοδικών
Θέση σε ακαδημαϊκό/ερευνητικό οργανισμό ή επιστημονική εταιρεία
2011, 2012
Μέλος
.
AERA-American Early Research Association
.
U.S.
2009, 2010, 2011, 2012
Μέλος
.
Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος
.
Greece
2011, 2012
Μέλος
.
OMEP-Organisation Mondiale pour L'Education Prescolaire
.
France
Work Acknowledgement
Αναφορές στα ΜΜΕ
2012-10-10
Nielsen, Sandra
PEDAGOGER i INTERNATIONALT PROJECT
.
Δανέζικη Εφημερίδα FOLKETIDENDE
.
Publications
2016
Glueer Michael
,
Gregoriadis Athanasios
(2016)
.
Quality of teacher-child relationship and preschoolers' prosocial behavior in German kindergartens
.
Education 3-13. International Journal of Primary, Elementary and Early Years Education
.
Gregoriadis Athanasios
,
Papandreou Maria
,
Birbili Maria
(2016)
.
Continuing professional development in the Greek early childhood education system
.
Early Years: Journal of International Research & Development
.
Hatzigianni Maria
,
Gregoriadis Athanasios
,
Fleer Marilyn
(2016)
.
Computer use at schools and associations with social-emotional outcomes - a holistic approach: Findings from the Longitudinal Study of Australian Children
.
Computers & Education
.
vol.95 p.134-150
.
Papadopoulou Elena
,
Gregoriadis Athanasios
(2016)
.
Young children’s perceptions of the quality of teacher–child interactions and school engagement in Greek kindergartens
.
Journal of Early Childhood Research
.
Γρηγοριάδης Αθανάσιος
,
Μπιρμπίλη Μαρία
,
Παπανδρέου Μαρία
(2016)
.
Οι Συνεντεύξεις Εκπαιδευτικού-Γονέων
.
Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί παρατηρούν, παρεμβαίνουν και αναστοχάζονται
.
Επιμέλεια:Αυγητίδου Σοφία, Τζεκάκη Μαριάννα, Τσάφος Βασίλης
.
Αθήνα
.
Gutenbert
.
τομ.2 p.205-221
.
Γρηγοριάδης Αθανάσιος
,
Μπιρμπίλη Μαρία
,
Παπανδρέου Μαρία
(2016)
.
Η Συνέντευξη ως Εργαλείο Γνωριμίας με τα Παιδιά
.
Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί παρατηρούν, παρεμβαίνουν και αναστοχάζονται
.
Επιμέλεια:Αυγητίδου Σοφία, Τζεκάκη Μαριάννα, Τσάφος Βασίλης
.
Αθήνα
.
Gutenbert
.
τομ.2 p.174-204
.
Zachopoulou Evridiki
,
Grammatikopoulos Vasileios
,
Gregoriadis Athanasios
,
Tsingilis Nikolaos
(2016)
.
Applying ECERS-R in Greek Educational Settings: Initial Psychometric Properties Using an Item Response Framework
.
18th International ECERS Meeting
.
OXFORD - UK
.
Κυρίδης Αργύριος
,
Παπαδάκης Νίκος
,
Χριστοδούλου Αναστασία-Χαρίκλεια
,
Τσιούμης Κωνσταντίνος
,
Τσιτουρίδου Μελπομένη
,
Τσοκαλίδου Πετρούλα
,
Τουρτούρας Χρήστος
,
Γρηγοριάδης Αθανάσιος
,
Βαμβακίδου Ιφιγένεια
,
Ζάγκος Χρήστος
,
Πανδής Προκόπης
, et al
(2016)
.
Έρευνα και ολοκληρωμένη παρέμβαση για την κοινωνική ενσωμάτωση μιας μείζονος κοινωνικά ευάλωτης ομάδας: ψυχολογικό προφίλ/ ψυχοπαθολογία, προφίλ δεξιοτήτων, διάγνωση αναγκών και ανάπτυξη προγραμμάτων για την κατάρτιση-reskilling και την ψυχολογική υποστήριξη προς την επαν-ενσωμάτωση των «νέων ανθρώπων εκτός εκπαίδευσης, κατάρτισης και απασχόλησης (ΝEETs)
.
2015
Gregoriadis Athanasios
,
Tsingilis Nikolaos
,
Grammatikopoulos Vasileios
,
Kouli Olga
(2015)
.
Comparing quality of childcare and kindergarten centres: the need for a strong and equal partnership in the Greek early childhood education system
.
Early Child Development & Care
.
Kouli Olga
,
Grammatikopoulos Vasilis
,
Gregoriadis Athanasios
,
Zachopoulou Evridiki
(2015)
.
Measuring the quality of Movement-Play Scale in Greek Early Childhood Education settings*
.
Journal of Physical Activity, Nutrition and Rehabilitation
.
Grammatikopoulos Vasilis
,
Gregoriadis Athanasios
,
Zachopoulou Evridiki
(2015)
.
Evaluation of early childhood education environments and professional development: Current practices and implication
.
Contemporary Perspectives on Research in Assessment and Evaluation in Early Childhood Education
.
Επιμέλεια:Saracho, Olivia
.
p.153-172
.
Glueer Michael
,
Gregoriadis Athanasios
,
Lohaus Arnold
(2015)
.
Eine Sache der Wahrnehmung? Geschlechtsspezifische Beziehungsqualität von Vorschulkindern zu männlichen Fachkräften – Die Verwendung der Student-Teacher Relationship Scale bei männlichen Fachkräften
.
EPSY 2015-Entwicklung unter Risikolagen
.
Frankfurt - Germany
.
Grammatikopoulos Vasilis
,
Gregoriadis Athanasios
,
Zachopoulou Evridiki
(2015)
.
Mathematics quality environment in early childhood education using ECERS-R
.
EARLI 16th Biennial Conference for Research on Learning and Instruction
.
LImassol - Cyprus
.
Grammatikopoulos Vasilis
,
Gregoriadis Athanasios
,
Behring Eliana
(2015)
.
Evaluating the early childhood education & care quality. Initial results of the application of ECERS-R in Greece
.
25th EECERA Annual Conference-Innovation, Experimentation and Adventure in Early Childhood Educationth EECERA Annual Conference-Innovation, Experimentation and Adventure in Early Childhood Education
.
Barcelona - Spain
.
Grammatikopoulos Vasilis
,
Gregoriadis Athanasios
,
Zachopoulou Evridiki
,
Behring Eliana
(2015)
.
Examining the relation between Greek early childhood education quality and young children's mathematical competence
.
Second 21st century Academic Forum Conference at Harvard
.
boston - USA
.
Gregoriadis Athanasios
(2015)
.
Teacher-child interactions and the quality of early childhood environment in Greece
.
EARLY-Q Thales Project International Workshop- Evaluation quality in early childhood education
.
Thessaloniki - Greece
.
Gregoriadis Athanasios
(2015)
.
Using ECERS-R to examine the quality of Greek ECE environments: Results from the Early-Q Thales project
.
EARLI 16th Biennial Conference for Research on Learning and Instruction
.
Limassol - Cyprus
.
Gregoriadis Athanasios
,
Fleer Marilyn
,
Hatzigianni Maria
(2015)
.
Computer use and associations with socio-emotional outcomes in the longitudinal study of Australian children
.
25th EECERA Annual Conference-Innovation, Experimentation and Adventure in Early Childhood Educationth EECERA Annual Conference-Innovation, Experimentation and Adventure in Early Childhood Education
.
Barcelona - Spain
.
Gregoriadis Athanasios
,
Zachopoulou Evridiki
,
Glueer Michael
(2015)
.
Examining the association between classroom-level interactions and the quality of teacher-child relationships
.
25th EECERA Annual Conference-Innovation, Experimentation and Adventure in Early Childhood Education
.
Barcelona - Spain
.
Gregoriadis Athanasios
,
Birbili Maria
,
Papandreou Maria
(2015)
.
Continuing Professional Development in Time of Crisis: Greek Early Childhood Educators' Perspectives
.
ISNITE 2015-New Issues on Teacher Education
.
Volos - Greece
.
Gregoriadis Athanasios
,
Grammatikopoulos Vasilis
,
Tzavidis Nikolaos
,
Glueer Michael
(2015)
.
Classroom interactions and teachers' workplace wellbeing in the Greek early childhood education system
.
Second 21st century Academic Forum Conference at Harvard
.
Boston - USA
.
Kouli Olga
,
Grammatikopoulos Vasilis
,
Zachopoulou Evridiki
,
Gregoriadis Athanasios
(2015)
.
Evaluating the quality of movement activities in the Greek early childhood education settings
.
Second 21st century Academic Forum Conference at Harvard
.
Boston - USA
.
Linardakis Michalis
,
Grammatikopoulos Vasilis
,
Gregoriadis Athanasios
,
Trouli Kalia
(2015)
.
Discrete Choice Modeling in Education: Evaluating early childhood educators’ practices
.
ICQRE 2015: XIII International Conference on Quantitative Research in Education
.
Prague - Czech Republic
.
Tsingilis Nikolaos
,
Gregoriadis Athanasios
,
Grammatikopoulos Vasileios
,
Zachopoulou Evridiki
(2015)
.
Multilevel factorial validity of the Student-Teacher Relationship Scale: An item parceling approach
.
10th International Multilevel Conference
.
Utrecht - Netherlands
.
Zachopoulou Evridiki
,
Grammatikopoulos Vasilis
,
Gregoriadis Athanasios
(2015)
.
Early-Q project: Examining the quality of “Space and Furnishing” of Greek ECE environments
.
EARLI 16th Biennial Conference for Research on Learning and Instruction
.
Limassol - Cyprus
.
Zachopoulou Evridiki
,
Gregoriadis Athanasios
(2015)
.
An overview of the Early-Q THALES project
.
BERA Annual Conference 2014
.
London - UK
.
Zachopoulou Evridiki
,
Gregoriadis Athanasios
,
Grammatikopoulos Vasileios
,
Tsingilis Nikolaos
(2015)
.
Evaluating children's motor creativity in the Greek early childhood education system
.
Second 21st century Academic Forum Conference at Harvard
.
Boston - USA
.
2014
Chatzipanteli Athanasia
,
Grammatikopoulos Vasilis
,
Gregoriadis Athanasios
(2014)
.
Development and evaluation of metacognition in early childhood education
.
Early Child Development & Care
.
vol.184 no.8 p.1223-1232
.
Grammatikopoulos Vasilis
,
Linardakis Michalis
,
Gregoriadis Athanasios
,
Oikonomidis Vasilis
(2014)
.
Assessing the Students' Evaluations of Educational Quality (SEEQ) questionnaire in Greek higher education
.
Higher Education
.
Gregoriadis Athanasios
,
Grammatikopoulos Vasilis
(2014)
.
Teacher-child relationship quality in early childhood education: the importance of relationship patternts
.
Early Child Development & Care
.
vol.184 no.3 p.386-402
.
Gregoriadis Athanasios
,
Grammatikopoulos Vasilis
(2014)
.
Teacher‐child relationship quality in early childhood education: the importance of relationship patterns
.
Early Child Development and Care
.
Published Version
.
Konstantinidou Elisavet
,
Gregoriadis Athanasios
,
Grammatikopoulos Vasilis
,
Michalopoulou Maria
(2014)
.
Primary physical education perspective on creativity: the nature of creativity and creativity fostering classroom environment
.
Early Child Development & Care
.
vol.184 no.5 p.766-782
.
Μπιρμπίλη Μαρία
,
Παπανδρέου Μαρία
,
Γρηγοριάδης Αθανάσιος
(2014)
.
Οι ατομικές συνεντεύξεις ως μέσο γνωριμίας με τα παιδιά: Εμπειρίες αρχάριων φοιτητών
.
Έρευνα στην Εκπαίδευση
.
no.1 p.32-53
.
Gregoriadis Athanasios
,
Zachopoulou Evridiki
,
Grammatikopoulos Vasilis
,
Liukkonen Jarmo
,
Leal Teresa
,
Gamelas Ana Madalena
,
Pessanha Manuela
,
Barros Silvia Araujo de
,
Loizou Eleni
,
Olesen Lise Sanders
,
Henriksen Claus
, et al
(2014)
.
Good Practices in Early Childhood Education: Looking at Early Educators' Perspectives in Six European Countries
.
Thessaloniki
.
Christodoulidis
.
Γρηγοριάδης Αθανάσιος
(2014)
.
Ψηφιακές πρακτικές των εφήβων και προβλήματα στην επικοινωνία εφήβων-γονέων
.
Ευπαθείς κοινωνικές ομάδες και διά βίου μάθηση
.
Επιμέλεια:Αργύρης Κυρίδης
.
Gutenberg
.
Glueer Michael
,
Gregoriadis Athanasios
(2014)
.
Measuring relationship quality in preschool settings: Application of the new STRS in a German sample
.
24th EECERA Conference “Us, Them, Me: Universal, Targeted or Individuated Early Childhood Programmesth EECERA Conference “Us, Them, Me: Universal, Targeted or Individuated Early Childhood Programmes
.
CRETE - GREECE
.
Gregoriadis Athanasios
,
Grammatikopoulos Vasilis
,
Tzavidis Nikolaos
(2014)
.
Evaluating the quality of Greek early childhood education environments with the Early Childhood Environment Rating Scale – Extension (ECERS‐E): Results from the pilot study of the “EarlyQ” project
.
24th EECERA Conference “Us, Them, Me: Universal, Targeted or Individuated Early Childhood Programmes
.
CRETE - GREECE
.
Gregoriadis Athanasios
,
Tsingilis Nikolaos
,
Kouli Olga
,
Grammatikopoulos Vasileios
,
Zachopoulou Evridiki
(2014)
.
Evaluating the Greek early childhood education system: Results from the pilot study of the Early-Q THALES
.
BERA Annual Conference 2014
.
London - UK
.
2013
Grammatikopoulos Vasileios
,
Tsingilis Nikolaos
,
Gregoriadis Athanasios
,
Bikos Konstantinos
(2013)
.
Evaluating an induction training program for Greek teachers using an adjusted level model approach
.
Studies in Educational Evaluation
.
vol.39 p.225-231
.
Grammatikopoulos Vasilis
,
Gregoriadis Athanasios
,
Zachopoulou Evridiki
(2013)
.
Evaluating an Early Childhood Educators' Training in Six European Countries
.
The International Journal of Innovation and Quality in Learning-INNOQUAL
.
vol.2 p.15-21
.
Gregoriadis Athanasios
,
Grammatikopoulos Vasilis
,
Zachopoulou Evridiki
(2013)
.
Evaluating Preschoolers' Social Skills: The impact of a Physical Education Program for the Parents' Perspective
.
International Journal of Humanities and Social Science
.
vol.3 no.10 p.40-51
.
Παπανδρέου Μαρία
,
Γρηγοριάδης Αθανάσιος
,
Μπιρμπίλη Μαρία
(2013)
.
Υποψήφιοι εκπαιδευτικοί αξιολογούν την εφαρμογή διαδικασιών ανίχνευσης στο πλαίσιο της Πρακτικής τους Άσκησης
.
Η πρακτική άσκηση στην αρχική εκπαίδευση των εκπαιδευτικών: θεωρία, πράξη, έρευνα
.
Επιμέλεια:Σ. Αυγητίδου & Α. Ανδρούσου
.
Aθήνα
.
p. 39-68
.
Grammatikopoulos Vasileios
,
Gregoriadis Athanasios
,
Natsi Vasiliki
,
Klapsinou Konstantina
(2013)
.
Assessing Student-Teacher relationships: Implementing the Dutch version of STRS in a Greek sample
.
Proceedings of the European and International Conference LINQ 2013
.
LINQ 2013. Learning Innovations and Quality: The Future of Digital Resources
.
Rome - Italy
.
p.149-154
.
Grammatikopoulos Vasilis
,
Gregoriadis Athanasios
,
Zachopoulou Evridiki
(2013)
.
Evaluation of educators' professional development: Implementation of the four-level model approach
.
Conference proceedings of 1st International Symposium: Education and teacher education worldwide. Current reforms, problems and challenges
.
1st International Symposium: Education and Teacher Education Wordwide. Current Reforms, Problems and Challenges
.
Rethymno-Crete - Greece
.
Zachopoulou Evridiki
,
Grammatikopoulos Vasilis
,
Gregoriadis Athanasios
,
Gamelas Ana
,
Leal Teresa
,
Pessanha Manuela
,
Barros Sylvia
,
Liukkonen Jarmo
,
Loizou Eleni
,
Henriksen Claus
,
Sanders Lise
, et al
(2013)
.
Comparing aspects of quality of the process quality in six European early childhood educational settings
.
Conference Proceedings of 6th International Conference of Education, Research and Innovation-ICERI 2013
.
ICERI 2013. 6th International Confernece of Education, Research and Innovation
.
Seville - Spain
.
p.4218-4224
.
2012
Bikos Konstantinos
,
Gregoriadis Athanasios
(2012)
.
Moral judgments of sociometrically neglected children concerning their bullying experiences in the first grade
.
International Journal of Humanities and Social Science
.
Published Version
.
vol.2 no.9 p.23-33
.
Grammatikopoulos Vasileios
,
Gregoriadis Athanasios
,
Tsingilis Nikolaos
,
Zachopoulou Evridiki
(2012)
.
Parental conceptions of quality in Greek early childhood education
.
European Early Childhood Education Research Journal
.
Published Version
.
2012
.
Μπιρμπίλη Μαρία
,
Γρηγοριάδης Αθανάσιος
(2012)
.
Ο Ρόλος του αποσπασμένου εκπαιδευτικού στην πρακτική άσκηση των παιδαγωγικών τμημάτων
.
Παιδαγωγική Επιθεώρηση
.
vol.54 p.169-179
.
Grammatikopoulos V
,
Gregoriadis Athanasios
,
Zachopoulou E
(2012)
.
Improving Children's Attitudes and Awareness Toward a Healthy Lifestyle in Early Childhood: A Five-European Country Intervention Program
.
επιμ.
Sutterby John A
.
Early Education in a Global Context (Advances in Early Education and Day Care, vol.16, pp.109-126)
.
John, A. Sutterby (ed.)
.
New Jersey, NJ
.
Emerald Group Publishing Limited
.
Grammatikopoulos V
,
Gregoriadis Athanasios
,
Zachopoulou E
(2012)
.
Acknowledging the role of motor domain in creativity in early childhood education
.
επιμ.
Saracho O. N
,
Spodek B
.
Contemporary Perspectives on Research in Creativity in Early Childhood Education
.
Information Age Publishing
.
p.159-176
.
Michalis I
,
Chatzivasiliou E
,
Gregoriadis Athanasios
,
Tsaliki C
(2012)
.
What first comes to mind.... with basic statistical terms
.
Conference Proceedings of 58th World Statistics Congress (ISI 2011)
.
58th World Statistics Congress of the International Statistical Institute (ISI) 2011
.
Dublin, Ireland
.
Michalis Ioannis
,
Chatzivasiliou Evanthis
,
Gregoriadis Athanasios
,
Tsaliki Christina
(2012)
.
What first comes to mind ...with basic statistical terms
.
Bulletin of the ISI 58th World Statistics Congress of the International Statistical Institute, 2011, Conference Proceedings of 58th World Statistics Congress (ISI2011)
.
Conference Proceedings of 58th World Statistics Congress (ISI2011)
.
Δουβλίνο Ιρλανδία, Dublin Ireland
.
Published Version
.
2011
Γρηγοριάδης Αθανάσιος
,
Γραμματικόπουλος Β
(2011)
.
Η αξιολόγηση της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στην προσχολική ηλικία
.
Παιδαγωγική Επιθεώρηση
.
vol.51
.
Γρηγοριάδης Αθανάσιος
,
Γραμματικόπουλος Βασίλης
(2011)
.
Η αξιολόγηση της συνεργατικής διδασκαλίας στην προσχολική ηλικία
.
Παιδαγωγική Επιθεώρηση
.
Published Version
.
vol.51 p.25-41
.
Γρηγοριάδης Αθανάσιος
(2011)
.
Από τον Κοινωνικό Κονστρουκτιβισμό στην Αλληλεπιδραστική Μάθηση: Η σημασία της σχέσης νηπιαγωγού-παιδιού στην προσχολική ηλικία
.
επιμ.
Παπαδάκης Ν
,
Χανιωτάκης Ν
.
Εκπαίδευση - Κοινωνία & Πολιτική: Τιμητικός τόμος για το Ι. Πυργιωτάκη
.
Αθήνα
.
Τόπος
.
Gregoriadis Athanasios
,
Zachopoulou E
,
Konstantinidou E
(2011)
.
Early Childhood Educator's Perceptions of Creativity in Education
.
επιμ.
OMEP
.
Conference Proceedings of European Regional Conference 2011, Perspectives of Creativity and Learning in Early Childhood
.
Cyprus
.
p.120-128
.
Gregoriadis Athanasios
,
Zachopoulou Evridiki
,
Konstantinidou Elsa
(2011)
.
Early childhood educators' perceptions of creativity in education
.
Conference Proceedings of OMEP European Regional Conference
.
Perspectives of Creativity and Learning in Early Childhood
.
Nicosia, Cyprus
.
Published Version
.
p.120-128
.
Michalis I
,
Chatzivasileiou E
,
Gregoriadis Athanasios
,
Tsaliki C
(2011)
.
What first comes to mind ... with basic statistical terms
.
Proceedings of the 58th World Statistics Congress
.
58th World Statistics Congress (ISI 2011)
.
Dublin, Ireland
.
Published Version
.
p.1-6
.
Γρηγοριάδης Αθανάσιος
(2011)
.
Καταγραφή και ανάλυση της εμπειρίας νηπιαγωγών από τον πρώτο χρόνο διορισμού τους
.
επιμ.
Οικονομίδης Β. Δ
.
Πρακτικά Συνεδρίου Εκπαίδευση και Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών: Θεωρητικές και Ερευνητικές Προσεγγίσεις
.
Εκπαίδευση και Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών: Θεωρητικές και Ερευνητικές Προσεγγίσεις
.
Ρέθυμνο Κρήτης
.
Αθήνα
.
Πεδίο
.
p. 255-266
.
Konstantinidou E
,
Gregoriadis Athanasios
,
Grammatikopoulos V
(2011)
.
Exploring childrens' ways of creative expression: A qualitative approach of physical educators' perceptions
.
OMEP European Conference, Perspectives of Creativity and Learning in Early Childhood
.
Nicosia, Cyprus
.
2008
Gregoriadis Athanasios
,
Tsingilis Nikolaos
(2008)
.
Applicability of the Student-Teacher Relationship Scale (STRS) in the Greek educational setting
.
Journal of Psychoeducational Assessment
.
Published Version
.
vol.26 no.2 p.108-120
.
Tsingilis Nikolaos
,
Gregoriadis Athanasios
(2008)
.
Measuring Teacher-Child Relationships in the Greek Kindergarten Setting: a Validity Study of the Student-Teacher Relationship Scale Short Form
.
Early Education & Development
.
Published Version
.
vol.19 no.5 p.816-835
.
Γρηγοριάδης Αθανάσιος
(2008)
.
Με ποια κριτήρια αξιολογούν τα παιδιά προσχολικής ηλικίας τη συμπεριφορά της νηπιαγωγού και τη μεταξύ τους αλληλεπίδραση
.
Παιδαγωγική Επιθεώρηση
.
Published Version
.
vol.46 p.109-127
.
2007
Tsingilis Nikolaos
,
Tsioumis Konstantinos
,
Gregoriadis Athanasios
(2007)
.
Applicability of the Planned Behavior Theory to Attitudes of Students in Early Childhood Education Toward Teaching Culturally Diverse Classes: The Role of Self-Identity
.
Psychological Reports
.
vol.100 no.3c p.1123-1128
.
2006
Tsingilis Nikolaos
,
Tsioumis Konstantinos
,
Gregoriadis Athanasios
(2006)
.
Prospective Early Childhood Educators' Attitudes toward Teaching Multicultural Classes: A Planned Behavior Theory Perspective
.
Journal of Early Childhood Teacher Education
.
vol.27 p.265-273
.
----
Tsingilis Nikolaos
,
Tsioumis Konstantinos
,
Gregoriadis Athanasios
.
Prospective Early Childhood Educators’ Attitudes Toward Teaching Multicultural Classes: a Planned Behavior Theory Perspective
.
Journal of Early Childhood Teacher Education
.
Published Version
.
vol.27 no.3 p.1-9
.
Tsingilis Nikolaos
,
Tsioumis Konstantinos
,
Gregoriadis Athanasios
.
Applicability of the planned behavior theory to early childhood teachers’ attitudes toward teaching culturally diverse classes: the role of self-identity
.
Psychological Reports
.
Published Version
.
vol.100 p.1123-1128
.
2010
Gregoriadis Athanasios
,
Tsangaridou N
,
Zachopoulou E
,
Grammatikopoulos V
(2010)
.
Improving childrens' social skills through the implementation of a physical education program: the parents' perspective
.
OMEP XXVI World Congress August 11–13, 2010, Gothenburg, Sweden, In: International Journal of Early Childhood
.
26th OMEP World Congress (World Organisation for Early Childhood Education) : Citizens in a challenged world
.
Gothenburg, Sweden
.
vol. 41 no.2 p. 119
.
Zachopoulou E
,
Grammatikopoulos V
,
Gregoriadis Athanasios
,
Tsangaridou N
(2010)
.
Enhancing preschoolers' daily routine with extra curriculum activities (ESPEC): the parents' perspective
.
26th OMEP World Congress
.
Gothenburg, Sweden
.
Μπιρμπίλη Μαρία
,
Γρηγοριάδης Αθανάσιος
(2010)
.
Ο θεσμός του αποσπασμένου εκπαιδευτικού στην πρακτική άσκηση των παιδαγωγικών τμημάτων
.
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
.
Αθήνα, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Αθηνών
.
2009
Chaniotakis Nikolaos
,
Gregoriadis Athanasios
,
Thoidis Ioannis
(2009)
.
Teachers’ perceptions about homework in full-day school
.
Practical Proceedings of the European Conference on Educational Research", "Theory and Evidence in European Educational Research (EEERA)"
.
Theory and Evidence in European Educational Research
.
Vienna, Austria
.
Published Version
.
Gregoriadis Athanasios
,
Birbili Maria
(2009)
.
Exploring the role of student-teacher supervisors in Greek higher education: learning from the insiders
.
Current Issues in Preschool Education in Europe, ΟΜΕΡ, European Regional Meeting and Conference
.
European Regional Meeting and Conference
.
Syros, Greece
.
Published Version
.
p.149-164
.
Aggiornato: 2017-07-18