Αρτώ, Α. (1992) Το θέατρο και το είδωλό του (μτφρ. Π. Μάτεσις). Αθήνα: Δωδώνη
Άλκηστις (2012) Το αυτοσχέδιο θέατρο στο σχολείο. Αθήνα: Πεδίο
Άλκηστις (2012)Το βιβλίο της δραματοποίησης. Αθήνα: Πεδίο
Άλκηστις (2012) Η δραματοποίηση για παιδιά. Αθήνα: Πεδίο
Άλκηστις (2000) Η δραματική τέχνη στην εκπαίδευση. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα
Αυγητίδου, Σ. (επιμ.) (2001) Το παιχνίδι. Σύγχρονες ερευνητικές και διδακτικές προσεγγίσεις. Αθήνα: Τυπωθήτω
Αυδή, Α. & Χατζηγεωργίου, Μ. (2007) Η τέχνη του δράματος στην εκπαίδευση.
Αθήνα: Μεταίχμιο
Beauchamp, Η. (1998) Τα παιδιά και το δραματικό παιχνίδι. Εξοικείωση με το θέατρο (μτφρ. Ε. Γιανίτσκα). Αθήνα: Τυπωθήτω
Bergeret, L. (1988) Ψυχοκινητικά παιχνίδια για παιδιά από 2 ως 6 χρόνων. Αθήνα:
Δίπτυχο
Βίννικοτ, Ντ. (1979) Το παιχνίδι, το παιδί και η πραγματικότητα (μτφρ. Α. Γιαννακούλας). Αθήνα: Καστανιώτης
Chauveld, M. V. (1998) Δραστηριότητες - διερευνήσεις - ανακαλύψεις για παιδιά του νηπιαγωγείου και του δημοτικού. Αθήνα: Τυπωθήτω
Γκόβας, Ν. (2003) Για ένα νεανικό δημιουργικό θέατρο. Ασκήσεις, παιχνίδια, τεχνικές. Ένα πρακτικό βοήθημα για εμψυχωτές θεατρικών ομάδων και εκπαιδευτικούς. Αθήνα: Μεταίχμιο
Γκροτόφσκι, Γ. (1982) Για ένα Φτωχό Θέατρο (μτφρ. Φ. Κονδύλης, Μ. Γαΐτη-Βορρέ). Αθήνα: Θεωρία
Γραμματάς, Θ. (1999) Διδακτική του Θεάτρου. Αθήνα: Τυπωθήτω
Γραμματάς, Θ. (2002) Το Ελληνικό θέατρο στον 20ό αιώνα. Πολιτισμικά πρότυπα και πρωτοτυπία [2 τόμοι]. Αθήνα: Εξάντας
Γραμματάς, Θ. (2004)Το θέατρο στο σχολείο. Μέθοδοι διδασκαλίας και εφαρμογής. Αθήνα: Ατραπός
Γραμματάς, Θ. (2006) Για το Δράμα και το Θέατρο. Αθήνα: Εξάντας
Γραμματάς, Θ. (2007) Η σχολική θεατρική παράσταση. Οδηγός για εκπαιδευτικούς. Αθήνα: Ατραπός
Γραμματάς, Θ. & Τζαμαριάς Τ. (2004) Πολιτιστικές εκδηλώσεις στο σχολείο. Πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αθήνα: Ατραπός
Δαράκη, Π. (1995) Το προσχολικό παιδί και οι ανάγκες του. Αθήνα: Δωδώνη
Deldime, R. (1996) Θέατρο για την Παιδική και Νεανική Ηλικία (μτφρ. Θ. Γραμματάς). Αθήνα: Τυπωθήτω
Έλαμ, K. (2001) Η σημειωτική θεάτρου και δράματος (μτφρ. Κ. Διαμαντάκου). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα
Έσσλιν, Μ. (2005) Μπρεχτ. Ο άνθρωπος και το έργο του (απόδοση Φ. Κονδύλης). Αθήνα: Δωδώνη
Faur, G. & Lascar, S. (1988) Το Θεατρικό Παιχνίδι (μτφρ. Α. Στρουμπούλη). Αθήνα: Gutenberg
Κακούρη, Κ. Ι. (1998) Προαισθητικές μορφές θεάτρου. Αθήνα: Εστία (1η έκδ. 1946)
Καραντινός, Σ. (1949) Περί Θεάτρου. Αθήνα
Kempe, A. (επιμ.) (2005) Εκπαιδευτικό δράμα και ειδικές ανάγκες. Ένα εγχειρίδιο για δασκάλους σε γενικά και ειδικά σχολεία (μτφρ. Α. Βεργιοπούλου). Αθήνα: Πατάκης
Κουν, Κ. (1992) Κάνουμε θέατρο για την ψυχή μας. Αθήνα: Καστανιώτης
Λενακάκης, Α. (2008) Η Θεατροπαιδαγωγική ως νέο μοντέλο παρέμβασης στην αγωγή ατόμων με
εμπόδια στη ζωή και στη μάθηση. Στο: Κουρκούτας Η./Chaertier J.P. (επιμ.) (2008): Παιδιά και έφηβοιμε ψυχοκοινωνικές και μαθησιακές διαταραχές. Τοπίο, σσ. 455-470
Λενακάκης, Α. (2011) Οι αντιστάσεις μας στο ανοίκειο ως πρόκληση: Ευκαιρίες διαπολιτισμικής συνάντησης και επικοινωνίας μέσω Θεατροπαιδαγωγικής. Στο: Ανδρουλάκης Γ./Μητακίδου Σ./Τσοκαλίδου Ρ. (επιμ.) (2011) Σταυροδρόμι Γλωσσών & Πολιτισμών: Μαθαίνοντας εκτός σχολείου. Πρακτικά 1ου Διεθνούς Συνεδρίου (σε ηλεκτρονική έκδοση). Θεσσαλονίκη: Πολύδρομο, Παιδαγωγική Σχολή
Α.Π.Θ., σσ. 114-128.
Μάρκαρης, Π. (1982) Ο Μπρεχτ και ο διαλεκτικός λόγος. Αθήνα: Ιθάκη
Μουδατσάκις, Τ. (1994) Η θεωρία του Δράματος στη σχολική πράξη. Το Θεατρικό Παιχνίδι. Η
Δραματοποίηση. Αθήνα: Καρδαμίτσας
Μουδατσάκις, Τ. (2005) Το θέατρο ως πρακτική τέχνη στην εκπαίδευση. Από τον Stanislavsky, τον Brecht και τον Grotowski στο σκηνικό δοκίμιο. Αθήνα: Εξάντας
Μπρουκ, Π. (1976) Η Σκηνή χωρίς Όρια (μτφρ. Μ.-Π. Παπαρά). Θεσσαλονίκη: Εγνατία
Μπρουκ, Π. (1998) Η ανοιχτή πόρτα. Σκέψεις πάνω στην τέχνη και την πρακτική του θεάτρου (μτφρ. Μ. Φραγκουλάκη). Αθήνα: Κοάν
Μπρουκ, Π. (1999) Ένας Άλλος Κόσμος: Σαράντα χρόνια θεατρικής αναζήτησης 1947-1987 (μτφρ. Ε. Καραμπέτσου). Αθήνα: Εστία
Πάβις, Π. (2006) Λεξικό του Θεάτρου (επιμ. Κ. Γεωργουσόπουλος, μτφρ. Α. Στρουμπούλη). Αθήνα: Gutenberg
Παπαδόπουλος, Γ. (1999) Δια παιδαγωγίας κοινωνικών αποτραγικοποίησις. Αθήνα: Εντός
Παπαδόπουλος, Γ. (2002) Το όλον, το τραγικόν και η αγωγή. Αθήνα: Ψηφίδα
Παπαδόπουλος, Γ. (2005) Καθάρσεως όρια και όροι. Αθήνα: Ψηφίδα
Παπαδόπουλος Σ. (2010) Παιδαγωγική Θεάτρου. Αθήνα: Κοντύλι
Παπαθανασίου, Α. & Μπασκλαβάνη, Ο. (2001) Θεατροπαιχνίδια. Αθήνα: Κέδρος
Πατσαλίδης, Σ. (1997) (Εν)τάσεις και (Δια)στάσεις. Η ελληνική τραγωδία και η θεωρία του εικοστού αιώνα. Αθήνα: Τυπωθήτω
Πατσαλίδης, Σ. (2000) Θέατρο και Θεωρία. Θεσσαλονίκη: University Studio Press
Πούχνερ, Β. (1997) Κείμενα και αντικείμενα. Δέκα θεατρολογικά μελετήματα. Αθήνα: Καστανιώτης
Πούχνερ, Β.(1988) Ελληνική Θεατρολογία. Αθήνα : Εκδόσεις Εταιρείας Θεάτρου Κρήτης
Σέργη, Λ. (1987) Δραματική έκφραση και αγωγή του παιδιού. Αθήνα: Gutenberg
Τσιάρας, Α. (2007) Η θεατρική αγωγή στο δημοτικό σχολείο: Μια ψυχοκοινωνιολογική προσέγγιση. Αθήνα: Παπαζήσης
Χρυσάφη, M. (1991) Το δραματικό παιχνίδι στην προσχολική ηλικία. Αθήνα: Σμυρνιωτάκης
Φύλλις, Χ. (1980) Ιστορία του Θεάτρου (μτφρ. Ρ. Πατεράκη). Αθήνα: Υποδομή
Wooland B. (1999) Η διδασκαλία του δράματος στο Δημοτικό Σχολείο. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα
(Χρήσιμες πληροφορίες για τα θεατροπαιδαγωγικά δρώμενα στην ιστοσελίδα: www.theatroedu.gr)