Additional bibliography for study
Feldman, Walter, Music of the Ottoman Court: makam, composition and the early instrumental repertoire, Intercultural Music Studies 10 (Berlin: VWB-Verlag für Wissenschaft und Bildung, 1996)| Μαλιάρας, Νίκος, Bυζαντινά Μουσικά Όργανα. Ελληνικές Μουσικολογικές Εκδόσεις, επιστημονικός υπεύθυνος Απόστολος Κώστιος (Αθήνα: Παπαγρηγορίου - Νάκας, 2007). | Iorga, Nicolae, Το Βυζάντιο μετά το Βυζάντιο, μετφρ. Γ. Καρά, πρόλογος Ν. Σβορώνου, β΄ ανατ. (Αθήνα: Gutenberg, 1989). | Kalaitzidis, Kyriakos, Post-Byzantine Music Manuscripts as a Source for Oriental Secular Music (15th to Early 19th Century), translated by Kiriaki Koubaroulis and Dimitri Koubaroulis, Istanbuler Texte und Studien 28, Orient Institut Istanbul (Würzburg: Ergon Verlag, 2012). |Ρωμανίδης, Ιωάννης, Ρωμῃοσύνη, Ρωμανία, Ρούμελη, γ΄ έκδ. (Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Πουρναρά, 2002).| Wright, Owen, The Collection of Notations, Volume 2: Commentary (Aldershot, Burlington USA, Singapore, Sydney: Ashgate, 2000).| Χατζημιχελάκης, Γεώργιος, Η θεωρία και η πράξη του εξωτερικού μέλους μέσα από τα έντυπα θεωρητικά συγγράμματα του 19ου αιώνα, Διδακτορική διατριβή, Ιόνιο Πανεπιστήμιο, Τμήμα Μουσικών Σπουδών (Κέρκυρα, 2013). | Γιαννόπουλος, Εμμανουήλ, Θεωρητικὲς ὑπηχήσεις καὶ μουσικὲς κλίμακες Γρηγορίου Πρωτοψάλτου (Θεσσαλονίκη: University Studio Press, 2011). | Αποστολόπουλος, Θωμάς, “Ἡ Ψαλτικὴ καὶ τὸ ἀνατολικὸν περιήχημα ἢ ἡ Ψαλτικὴ καὶ οἱ συγγενεῖς κοσμικὲς μουσικὲς παραδόσεις”, σε Ἐπιτεύγματα καὶ προοπτικὲς στὴν ἔρευνα καὶ μελέτη τῆς Ψαλτικῆς Τέχνης. Τόμος ἀφιερωμένος στὸν καθηγητὴ Γρηγόριο Θ. Στάθη, επιμ. Κ. Καραγκούνης, σσ. 118-126, Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών Βόλου, Τομέας Ψαλτικής Τέχνης και Μουσικολογίας (Αθήνα: Παναγόπουλος, 2014). || Εὐτέρπη - Βίβλος καλουμένη Εὐτέρπη, Περιέχουσα συλλογὴν ἐκ τῶν νεοτέρων καὶ ἡδυτέρων ἐξωτερικῶν μελῶν, μὲ προσθήκην ἐν τῷ τέλει καί τινων ῥωμαϊκῶν τραγῳδιῶν εἰς μέλος ὀθωμανικὸν καὶ εὐρωπαϊκόν, ἐξηγηθέντων εἰς τὸ νέον τῆς Μουσικῆς σύστημα παρὰ Θεοδώρου Φωκέως καὶ Σταυράκη Βυζαντίου, ed. Χουρμούζιος Χαρτοφύλαξ (Κωνσταντινούπολις: Τυπογραφία τοῦ Κάστορος, 1830, repr. Αθήνα: Κουλτούρα). | Πανδώρα - Ἡ Πανδώρα ἤτοι συλλογὴ ἐκ τῶν νεωτέρων καὶ ἡδυτέρων ἐξωτερικῶν μελῶν εἰς τόμους δύο. Περιέχουσα Γραικικὰ τραγώδια ἑξήκοντα καὶ δύο, καὶ ἕτερα εἴκοσι εἰς μέλος εὐρωπαϊκόν, μὲ προσθήκην ἐν τῷ τέλει ἑνὸς μαθήματος γραικικοῦ εἰς μακάμια (ἤτοι ἤχους) ἑβδομήκοντα καὶ πέντε, ἐξηγηθέντα εἰς τὴν νέαν τῆς μουσικῆς μέθοδον παρὰ Θεοδώρου Παπᾶ Παράσχου Φωκαέως (Κωνσταντινούπολις: Πατριαρχικὸν τοῦ Γένους Τυπογραφεῖον, 1843): reedited as Μεταβυζαντινὰ Ῥωμαϊκὰ Ἄσματα.| Gheorghiță, Nicolae, “The Byzantine Chant in the Romanian Principalities during the Phanariot Period (1711-1821)”, Studia Universitatis Babeş-Bolyai, Musica 54, 1 (2009), σσ. 39-82. Αλεξάνδρου, Μαρία, Εισαγωγή στη Βυζαντινή Μουσική (Θεσσαλονίκη: University Studio Press, 2016). || Răileanu, Constantin, Dimitrie Cantemir, Melo, Integrala compozițiilor cantemiriene din “Kitab-ı İlmi’l-musiki ala Vechi’l-Hurufat” (Cartea științei muzicii după felul literelor), Ansamblul Cameral de Muzică Veche Anton Pann, 2 cds (București, 2017).