Learning Outcomes
Να αντιληφθούν την ιδιαιτερότητα της διδασκαλίας των Θρησκευτικών
Να γνωρίζουν τις Θεωρίες μάθησης, διδακτικές αρχές και μοντέλα διδασκαλίας και την εφαρμογή τους στο ΜτΘ
Να προετοιμάζουν ένα σχέδιο διδασκαλίας σύμφωνα με τις σύγχρονες διδακτικές αρχές και μοντέλα διδασκαλίας (διδακτικό σενάριο, project)
Να γνωρίζουν το παιδαγωγικό και διδακτικό υπόβαθρο των εκπαιδευτικών τεχνολογιών (ΤΠΕ)
Να ενσωματώνουν εποικοδομητικά τις εκπαιδευτικές τεχνολογίες (ΤΠΕ) στο σχεδιασμό της διδασκαλίας των Θρησκευτικών (ψηφιακό διδακτικό σενάριο)
Να μπορούν να εντοπίζουν ψηφιακό υλικό (εμπλουτισμένα ηλεκτρονικά βιβλία, εκπαιδευτικά λογισμικά, μαθησιακά αντικείμενα, ψηφιακά διδακτικά σενάρια) για τη διδασκαλία του ΜτΘ (Ψηφιακό Σχολείο, Πανελλήνιο Αποθετήριο Μαθησιακών αντικειμένων "ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ", πλατφόρμα ΑΙΣΩΠΟΣ,κ.α.)
Course Content (Syllabus)
-The nature, the form, the theory, the development and the evolution of curricula with their extensions in education and instruction.
-interconnection of curricula with the functions of educational process (educational policy, aims, teaching material, educational technology, instruction, teacher, student etc)
-the 'architecture' of instruction and the programming of knowledge
- the instruction systems, models, strategies and medium, as well as their selection criteria
- the use and evolution of the education technology media (computers, multimedia and other technologies)
Keywords
instructional design, teaching theories, teaching principles, models of instruction, teaching methodology