Additional bibliography for study
Βιβλιογραφία
Albers, J. (2013). Η Αλληλεπίδραση των Χρωμάτων. Αθήνα: Αντιύλη.
Αραπάκη, Ξ. (2015). Διδακτική των Εικαστικών Τεχνών. Αθήνα: Εκδοτικός Όμιλος Ίων.
Ardouin, I. (1997). Η Καλλιτεχνική Αγωγή στο Σχολείο. Αθήνα: Νεφέλη.
Αυγητίδου Σ. (2014). Οι Εκπαιδευτικοί ως Ερευνητές και ως Στοχαζόμενοι Επαγγελματίες.
Υποστηρίζοντας την Επαγγελματική Μάθηση για μια Συμμετοχική και Συνεργατική Εκπαίδευση. Αθήνα: Gutenberg.
Arnheim, R. (2007). Οπτική Σκέψη. Θεσσαλονίκη: University Studio Press.
Arnheim, R. (1999). Τέχνη και Οπτική Αντίληψη. Αθήνα: Θεμέλιο.
Βάος, Α. (2000). Εικαστική Αγωγή στην Ελληνική Εκπαίδευση. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Βάος, Α. (2008). Ζητήματα Διδακτικής των Εικαστικών Τεχνών. Αθήνα: Πολιτεία.
Βάος, Α. (2015). Εικαστική Πράξη και Εκπαίδευση. Αθήνα: Πολιτεία.
Bell, J. (2009). Καθρέφτης του Κόσμου, Μια Νέα Ιστορία της Τέχνης. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Bolin, P. E., & Blandy, D. (Eds.). (2011). Matter Matters: Art Education and Material Culture Studies. Reston, VA: National Art Education Association.
Chapman, L. (1993) Διδακτική́ της Τέχνης: Προσεγγίσεις στην Καλλιτεχνική́ Αγωγή́. Αθήνα: Νεφέλη.
Daucher, H & Seitz, R. (2003). Διδακτική των Εικαστικών Τεχνών. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Duncum P. (2020). Picture Culture, Visual Culture Concepts to Enhance the Curriculum. London: Bloomsbury Academy.
Duncum P. (2021). Popular Pleasures. An introduction to the Aesthetics of Popular Visual Culture. London: Bloomsbury Academy.
Edwards, G., Gandini, L., Forman, G. (Επ.) (2014). Reggio Emilia, Οι Χίλιες Γλώσσες των Παιδιών
Προσχολικής Ηλικίας. Αθήνα: Πατάκη.
Efland, A. (2002). Art and Cognition, Integrating the Visual Arts in the Curriculum. New York: Teachers College Columbia University .
Eisner, E. (2004). What Can Education Learn from the Arts about the Practice of Education?. International Journal of Education & the Arts. Vo 5 No 4, σελ. 1-12.
Ζαχαροπούλου, Κ. (2002). Τα Παιδιά Συνομιλούν με την Σύγχρονη Τέχνη. Αθήνα: Νήσος – ΑΥΡΑ.
Fawcett, M. & Hay, P. (2004). 5x5x5 = Creativity in the Early Years. The International Journal of art & Design Education, JADE. 23.3, 234-245.
Freedman, K. (2003). Teaching Visual Culture, Curriculum, Aesthetics, and the Social Life of Art. New York: Teacher College Press.
Freire ,P. (1972). Η Αγωγή Του Καταπιεζόμενου. Αθήνα: Κέδρος.
Gombrich, E. H. (1995). Το Χρονικό της Τέχνης. Αθήνα: Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης.
Hetland, L., Winner, E., Veenema, S., Sheridan, K. M. (2013). Studio Thinking, The Real Benefits of the Visual Arts Education. New York: Teacher College Press.
Irwin, L. R. & de Cosson, A. (2004). A/r/togrphy. Rendering Self Through Arts-Based Living Inquiry. Vancouver: Paciific Educational Press.
Itten J. (1998), Τέχνη του Χρώματος. Αθήνα: Κείμενα Εικαστικών Καλλιτεχνών 5.
Kárpáti A., Kirchner C., Letsiou M., Schönau D. (2020). A New Structural Model of Visual Competencies in Visual Literacy: The Revised Common European Framework of Reference for Visual Competency. Journal of Literacy, Pre-Literacy and Education– development of literacy in music education and visual culture across all levels of education. Vo 4, No 3. pp. 57 – 71.
Κούβου Ο. (2016). Παιδικό σχέδιο, Η γνωστική προσέγγιση. Αθήνα: Gutenberg.
Κούβου Ου. (2019). Διδάσκοντας Σχέδιο σε Παιδιά, Μαθήματα Διαπραγματευτικής σχεδίασης. Αθήνα: Gutenberg.
Laven, R. (2020). The Čižek Story as Graphic Novel. Los Angeles: Dustin Garnet, California State
University.
Leavy P. (2020) (Λέτσιου Μ. επιμ.). Η καλλιτεχνική δημιουργία ως μέθοδος: Έρευνα μέσω της τέχνης. Αθήνα: Gutenberg.
Λέτσιου, Μ. (2012). Το sketchbook ως εργαλείο μάθησης. Εικαστική παιδεία, τεύχ. 28, Έκδοση της Ένωσης Καθηγητών Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, σελ. 104 - 107.
Λέτσιου, Μ. & Teles, P. (2014). Μη Απτική Δια- δραστική Καλλιτεχνική Εγκατάσταση με Καθηγητές Εικαστικών και Μαθητές. Εικαστική Παιδεία, τεύχ. 30. Ένωση Καθηγητών Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, Θεσσαλονίκη, σελ.129-132.
Λέτσιου, Μ. (2019). Me and My Teddy Bear: Students’ Online Production Intersects with Art Learning. Special issue of Synnyt/Origins: Finnish Studies in Art Education journal, ‘Digital and new materialist artistic and art educational practices and theories’, InSEA Regional Congress 2018. ISSN 1795-4843. Σελ. 1155-1171,
Λέτσιου, Μ. (2019). Rethinking the Notion of Art Learning as Social Activity. In T. Eca, H. Elzerman, M. Letsiou, M. Maksimovik, A. Saldanha (eds) “Engaged Arts Education”. InSEA e- publication.
Λέτσιου, Μ. (2019). Bridging art curricula with on-line youth culture. Screen Literacy, Education Through Visual Media Expression. Niigata University, Graduate School of Modern Society and Culture, Ιαπωνία, Vo 1. σελ. 7-18. ISSN 2435-5739.
Lowenfeld, V. & Britain, W. L. (1982). Creative and Mental Growth. New Jersey: Prentice-Hall.
Μαγουλιώτης, Α. (2002), Εικαστικές δημιουργίες Ι: Μέσα από́ την Παρατήρηση. Αθήνα: Καστανιώτης.
Μαγουλιώτης, Α. (2002), Εικαστικές δημιουργίες ΙΙ: Μέσα από́ τη Φαντασία. Αθήνα:
Καστανιώτης.
Μαγουλιώτης, Α. (2014) Εικαστική Παιδαγωγική, Αθήνα: Συμμετρία.
Meredieu, F. (1981). Το παιδικό Σχέδιο. Αθήνα: Υποδομή.
Παύλου, Β. (2018). Εικαστικές Τέχνες και Εκπαίδευση. Τα παιδιά ως Θεατές και Παραγωγοί Έργων Τέχνης. Αθήνα: Εκδόσεις Γρηγόρη.
Picasso, P. (2002). Σκέψεις για την τέχνη. Αθήνα: Printa.
Rodari G. (1981). Ασκήσεις Φαντασίας. Αθήνα: Τέσσερα.
Σάλλα, Τ. (1996). Δημιουργική φαντασία και παιδική τέχνη. Αθήνα: Εξάντας.
Σάλλα, Τ. (2008). Καλλιτεχνική Παιδεία και Παιδαγωγικά Συστήματα. Αθήνα: νήσος.
Wolfflin, H. (2006). Βασικές Έννοιες της Ιστορίας της Τέχνης. το Πρόβλημα της Εξέλιξης του Στιλ στη Νεότερη Τέχνη. Αθήνα: Επίκεντρο.