Additional bibliography for study
Βιβλιογραφία
Baptista, V. R., Burn, A., Reid, M. & Cannon, M. (2014). Screening Literacy: Reflecting on Models of Film Education in Europe. Revista Latina de Comunicación Social(69), σσ. 354-365.
Bergala, A. (2016). The Cinema Hypothesis - Teaching Cinema in The Classroom and Beyond. Vienna: SYNEMA.
BFI. (2013). Screening Literacy: Case Studies. European Commission.
BFI. (2015). A Framework for Film Education. Ανάκτηση December 3, 2017, από
https://www2.bfi.org.uk/sites/bfi.org.uk/files/downloads/%20bfi-a-framework-for-film-education-brochure-2015-06-12.pdf
Boutin, P. (2019). “Ecole et cinéma”: A national model for arts education in schools’. Film Education Journal, 2(1), 62–70.
Buckingham, D. (2007). Εκπαίδευση στα ΜΜΕ: Αλφαβητισμός, Μάθηση και Σύγχρονη Κουλτούρα. (Ε. Κούρτη, Επιμ., & Ι. Σκαρβέλη, Μεταφρ.) Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Burn, A. (2018). Reflections on The Cinema Hypothesis: A response to Alain Bergala. Film Education Journal, 1(1), σσ. 51-63.
Burn, A. & Reid, M. (2012). Screening Literacy: Reflecting on Models of Film Education in Europe. Nordic Journal of Digital Literaacy, 7(4), σσ. 314-324.
Fedorov, A. (2008). Media Education Around the World: A Brief History. Acta Didactica Napocensia, 1(2).
Reid, M. (2018) ‘Film education in Europe: National cultures or European identity?’. Film Education Journal, 1 (1): 5–15. DOI https://doi.org/10.18546/FEJ.01.1.02
Southern, A. (2016). The Ministry of Education Film Experiment: From Post-War Visual Education to 21st Century Literacy. Cardiff, United Kingdom: Palgrave Macmillan.
Θεοδοσίου, Ν. (2017). Ο Freinet και ο κινηματογράφος. Στο Σ. Λάχλου, Χ. Μπαλτάς, & Δ. Καρακατσάνη (Επιμ.), Celestin Freinet. Θεσμική και κριτική παιδαγωγική. Για ένα ελεύθερο, ανοιχτό και συνεργατικό σχολείο (σσ. 275 - 281). Αθήνα: Οι εκδόσεις των Συναδέλφων.
Θεοδοσίου, Ν. (2021). Όταν ο Κινηματογράφος πήγε σχολείο και γύρισε με κλάματα. Φεστιβάλ Ολυμπίας
Παπαδόπουλος, Δ. (2021). Κινηματογραφική Εκπαίδευση. Τέχνη, Πολιτισμός και Παιδαγωγική. Πυξίδα της Πόλης. Χανιά.
Παπαδόπουλος, Δ. (2014). Κοινωνικός Κινηματογράφος – Λέσχη. Περίπτωση έρευνας δράσης στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης Θεσσαλονίκης από την οπτική της Κριτικής Παιδαγωγικής. Στο Λ. Π. Γρόλλιος (Επιμ.), Η κριτική Εκπαίδευση στον Καιρό της Κρίσης. πρακτικά 4ου διεθνούς συνεδρίου Κριτικής Παιδαγωγικής 23 – 26 Ιουνίου 2014, 1, σσ. 865 – 888. Θεσσαλονίκη.
Παπαδόπουλος, Δ. (2010). Οι απόψεις των παιδιών για τον κοινωνικό αποκλεισμό μέσω της κινηματογραφικής εκπαίδευσης. Διπλωματική εργασία. Διαθέσιμο από: http://ikee.lib.auth.gr/record/123870/files/papad.pdf
Ιστοσελίδες
Για χρήσιμα links, ιστοσελίδες, υλικό, σχετικά με το αντικείμενο του μαθήματος, οι φοιητές/τριες μπορούν να ανατρέξουν στην ιστοσελίδα του διδάσκοντα
https://dimpapadopoulos.wixsite.com/website
https://dimpapadopoulos.wixsite.com/website/useful-link