Skip to main content
Quality Assurance Unit (MODIP)
Aristotle University of Thessaloniki
Login
Home Page
AUTH
Quality Assurance
Quality Management System
You are here
Home
»
Report CV
Curriculum Vitae
Expand
|
Collapse
Triantafyllia Kostouli
Associate Professor, School of Primary Education
Personal Information
2310995091
kostouli@eled.auth.gr
Scopus ID
35765462300
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Σχολικός Γραμματισμός
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Εκπαίδευση
Κατάρτιση εκπαιδευτικών
Μητρική γλώσσα
Education
Προπτυχιακές Σπουδές
1985
Πτυχίο
Φιλολογικό/Φιλοσοφική
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Greece
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1987
M.Phil
School of Education
Cambridge
Great Britain
Διδακτορικό Δίπλωμα
1991
Ph.D.
Department of Linguistics
University of Edinburgh
Great Britain
Μετεκπαίδευση
Postdoctoral fellow Boston University
Course Work
Courses of Winter semester of 2018–19 academic year
PAIDAGŌGIKO TMĪMA DĪMOTIKĪS EKPAIDEUSĪS
Υ-9
FROM LANGUAGE TEACHING TO SCHOOL LITERACIES: CLASSROOM APPLICATIONS
PROGRAMMA METAPTYCΗIAKŌN SPOUDŌN STIS EPISTĪMES TĪS AGŌGĪS TOU PAIDAGŌGIKOU TMĪMATOS DĪMOTIKĪS EKPAIDEUSĪS
ΔΓΛ.301
CLASSROOM DISCOURSE AND LITERATE IDENTITIES
Theses Supervised
Student Theses within AUTh
In progress
Papadīmītriou Panagiōta. ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ ΚΑΙ ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ:ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΣΕ ΠΛΑΙΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ.
Valaki Panagiota. ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΙΜΕΝΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΡΙΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ: ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Ntanopoulos Dimitrios. ΙΧΝHΓΡΑΦΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΩΝ: ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΟΘΟΝΗ
Karakasis Eleftherios. Επανασχεδιάζοντας νοήματα και τοποθετήσεις: Μια κριτική προσέγγιση στο γραπτό λόγο μαθητών/τριών του δημοτικού
Neou Aikaterini. Πρακτικές γραμματισμού και ταυτότητες στο νηπιαγωγείο
Stylianou Marios. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ:ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΘΝΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Geōrgiou Anna. ΓΛΩΣΣΙΚΑ,ΨΗΦΙΑΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΝΕΩΝ ΚΕΙΜΕΝΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ:ΜΙΑ ΕΘΝΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
Kafetzi Panagiota. Ο ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ: ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Kounoupīs Kyriakos. Η περίληψη στο πλαίσιο του σχολικού γραμματισμού: προβλήματα -προκλήσεις
2017–2018
Asteiopoulou Eirini. Γραπτός λόγος, αλληλεπίδραση, σχέσεις εξουσίας
Klitsinari Eleni. Γραπτός λόγος, αλληλεπίδραση, σχέσεις εξουσίας
Kokkinou Eleni. Κατακτώντας τον απαιτητικό επιστημονικό λόγο
Almalioti Anastasia. Κατακτώντας τον απαιτητικό επιστημονικό λόγο
2016–2017
Lilia Stavroula. Η κατανόηση κειμένων ως κοινωνική πρακτική: Μια εθνογραφική μελέτη.
Panori Stella. Η αφήγηση στον σχολικό γραμματισμό: Κειμενοκεντρικές και κριτικές οπτικές.
Kapetaniou Aikaterini. Η γραμματική στο σχολικό γραμματισμό: Θεωρία και πράξη.
Kretsi Aikaterini. Η γραμματική στο σχολικό γραμματισμό: Θεωρία και πράξη.
Karachristou Zoi. Η διδασκαλία της γραμματικής μέσα από μια κριτική οπτική: προβλήματα και προοπτικές.
2015–2016
Soulidou Archontia. Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: ΜΙΑ ΕΘΝΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ
Chatzipanagiotidou Theodora. Η κειμενοκεντρική προσέγγιση στην Α/θμια εκπαίδευση: Προβλήματα-Προοπτικές.
Chatzela Ilektra-Evangelia. Διδάσκοντας την επικοινωνιακή κατηγορία του χρόνου στα σχολικά εγχειρίδια του δημοτικού.
Vouza Virginia. Γλωσσοδιδακτικές πρακτικές σε σχολεία με μεικτό μαθητικό πληθυσμό.
Asvestopoulou Ioanna. Γλωσσοδιδακτικές πρακτικές σε σχολεία με μεικτό μαθητικό πληθυσμό.
Lampou Stavroula. Αλληλεπίδραση, σχέσεις εξουσίας και μάθηση στη σχολική τάξη.
Kanidou Olga. Εφαρμογή των αρχών του κριτικού γραμματισμού σε ένα πρόγραμμα αντιρατσιστικής εκπαίδευσης. Μία διδακτική πρόταση.
Papastergiou Maria. Η κειμενοκεντρική προσέγγιση στην Α/θμια εκπαίδευση: Προβλήματα-Προοπτικές.
Karafati Angeliki. Κατανοώντας τη γλώσσα των φυσικών επιστημών: Μια κειμενογλωσσολογική ανάλυση.
Iosifidou Fani. Κατανοώντας τη γλώσσα των φυσικών επιστημών: Μια κειμενογλωσσολογική ανάλυση.
Cheppaki Anastasia. ΟΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ: ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ
Karakasis Eleftherios. Πρακτικές παραγωγής και αναθεώρησης γραπτών κειμένων στο σχολείο.
2014–2015
Almpani Kalliopi. ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Poulou Georgia. ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΙΜΕΝΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΡΙΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ: ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Chrysikou Eleni. ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΙΜΕΝΙΚΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΡΙΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ: ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Anastasiadou Foteini. ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Koutoulianou Evangelia. ΔΙΑΠΛΕΚΟΝΤΑΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΡΟΜΑ
Koutroumpeli Anastasia. Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΡΙΤΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ: ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
Therianou Konstantina. ΤΟ ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ: ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
2013–2014
Dimitriadou Ellisavet. ΑΝΑΛΥΩΝΤΑΣ ΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΕΙΔΗ ΣΕ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΣΤ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Kefala Zoi. ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΕ ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ
Bara Ioanna. ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Kotsioudi Maria-Eleni. Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΠΕΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ Ε΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Karanikola Maria. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ ΣΤ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Sidiropoulou Aikaterini. ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΜΙΑΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΚΡΙΤΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
Katsafourou Maria. ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΓΛΩΣΣΟΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ: ΚΕΙΜΕΝΟΚΕΝΤΡΙΚΗ-ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Zaraveli Maria. ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΣΤΟΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Ziaka Angeliki. ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΟΥ 2003 ΚΑΙ 2011 ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΡΙΤΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
2012–2013
Petmeza Maria. ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΣΤ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
2011–2012
Lazaridou Maria. ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΝΟΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΡΙΤΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ: ΜΕΛΕΤΗ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΕΩΝ ΣΕ ΟΜΑΔΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
Makantasi Anna. Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ/ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ:ΣΥΝΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Koniari Maria. Η ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΚΡΙΤΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
Lepida Marianna. ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΓΡΑΠΤΟΥ ΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΡΙΤΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
2010–2011
Chatzistougianni Chrysanthi. Ο ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΩΣ ΔΙΑΛΟΓΙΚΗΣ ΠΡΑΞΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
Bouchori Aikaterini. ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΩΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ/-ΣΤΡΙΩΝ
Spasou Georgia. Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
Kakampoura Eleni. ΘΕΛΟΥΜΕ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΙΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ-ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ
Drompila Elli-Maria. Η ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
Lithari Argyro. Η ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΩΣ ΣΗΜΕΙΩΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ: ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ Γ' ΚΑΙ Δ' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Veniopoulou Aikaterini. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΓΛΩΣΣΙΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
2009–2010
Kafetzi Panagiota. Τα ψηφιακά κείμενα και το Διαδίκτυο στη σχολική τάξη: Μια κριτική εθνογραφική προσέγγιση των πρακτικών του "νέου" σχολικού γραμματισμού.
Galani Aikaterina. Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
Panagiotidou Efthymia. ΑΝΑΓΝΩΣΗ, ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
Ntanopoulos Dimitrios. Αναλύοντας τις διαδρομές των κειμένων και τη διαπραγμάτευση ταυτοτήτων: Εθνογραφική μελέτη των πρακτικών γραμματισμού σε μια τοπική εφημερίδα.
Zouloumis Alexandros. ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΕ ΔΥΟ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ: ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ
2008–2009
Dimou Alexandra. ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
Skoulariki Christina. Διαδικασίες μετάβασης απο τον καθημερινό στον επιστημονικό λόγο στην σχολική τάξη: Η συμβολή της διαλογικής αλληλεπίδρασης
Papadopoulou Maria. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΥΝ-ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗΣ ΝΟΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ: ΜΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Giannidou Maria. Η ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΩΣ ΔΙΑΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
Papadopoulou Alexandra. Οι συνεδρίες γύρω απο το γραπτό επιχειρηματολογικό λόγο στη σχολική τάξη: Μια κοινωνικο-πολιτισμική προσέγγιση
Chatzipetrou Eleni. Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ: ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
Koutroumpeli Maria-Izampela. Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
Karra Konstantina. Ο ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
2007–2008
Chalatsis Dimitrios. Η σύνθεση πληροφοριών από πηγές ως κειμενικό είδος: Αναπτυξιακές διαστάσεις
Georgiou Anna. Σχέση προφορικού και γραπτού λόγου στη σχολική τάξη: Διερεύνηση μέσα από μια κειμενοκεντρική προοπτική.
Kourama Anna. ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟ ΣΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΛΟΓΟ: ΜΕΛΕΤΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΣΕ ΑΥΘΕΝΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ
Skoura Theodora. "Καλλιέργεια της αφηγηματικής ικανότητας των μαθητών/τριών στο πλαίσιο της σχολικής τάξης: Αποτελέσματα μιας κειμενοκεντρικής προσέγγισης"
Papadimitriou Panagiota. Στρατηγικές για τη διαπραγμάτευση πτυχών του γραμματισμού από φοιτητές/τριες και διδάσκοντες: Διερεύνηση των διαλέξεων ως γεγονότων γραμματισμού.
Tsaousidou Aspasia. Ανάγνωση παραμυθιών από μητέρες σε παιδιά προσχολικής ηλικίας: Διερεύνηση ενός γεγονότος γραμματισμού κατά την προσχολική περίοδο.
Koniari Evgenia. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ: ΤΡΟΠΟΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΕΙΜΕΝΟΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΣΕ ΑΥΘΕΝΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ
Rokas Apostolos. ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟ ΣΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΛΟΓΟ: ΜΕΛΕΤΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΣΕ ΑΥΘΕΝΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ
2006–2007
Gkrimpas Vasileios. Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ-ΚΕΙΜΕΝΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
Kouzinovska Christina. ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (ΚΕΙΜΕΝΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ)
Moschidou Eftychia. ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟ ΛΟΓΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΑΝΟΜΙΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ
Karampatakis Anastasios. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
Karatzias Georgios. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
Unknown
Samara Sōtīria. Η ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟΥ ΣΕ ΓΡΑΠΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΣΤ' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Aygerinou Maria. ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ: ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΕΙΔΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Karakyrgiou Maria. ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ: ΣΥΝΘΕΣΗ ΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Administrative Work
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
3
2012
2014
Director, τομέας Κοινωνικών και Πολιτισμικών Σπουδών
4
2009
2014
Member, Επιτροπή Βιβλιοθήκης Παιδαγωγικής Σχολής
2
2009
2013
Head, Διοικητικό Συμβούλιο Διδασκαλείου 'Δημ. Γληνός΄ ΠΤΔΕ
1
2008
2010
Head, Διοικητικό Συμβούλιο Διδασκαλείου 'Δημ. Γληνός' ΠΤΔΕ
Research Projects
Participant
2010–2015
Ένταξη και εκπαίδευση των παιδιών Ρομά στην Ανατολική Μακεδονία - Θράκη
2010–2015
Ένταξη και εκπαίδευση των παιδιών Ρομά στις Περιφέρειες Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας (Υποέργο 1)
2002–2006
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την ακαδημαϊκή και επαγγελματική αναβάθμιση εκπαιδευτικών Α/βάθμιας εκπαίδευσης - Εξομοίωση
2002–2006
Αμοιβές μελών ΔΕΠ (ΙΔΕΚΕ)
1998–2018
Αμοιβές Μελών ΔΕΠ (ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ)
1998–2000
Διδασκαλία της νεοελληνικής γλώσσας ως μητρικής και ως ξένης/2ης γλώσσας
1998–2018
Αμοιβές Μελών ΔΕΠ (ΥΠΕΠΘ-ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝ.ΓΛΩΣΣΑΣ)
1997–2009
Πληρωμή μελών ΔΕΠ (ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ)
1997–
Πρόγραμμα επανεκπαίδευσης δασκάλων πτυχιούχων παιδαγωγικών σχολών εξωτερικού
1997–1999
Σχεδιασμός, οργάνωση και εφαρμογή ειδικού επιμορφωτικού προγράμματος για την ακαδημαϊκή και επαγγελματική αναβάθμιση εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
1997–1998
Σχεδιασμός και άμεση εφαρμογή πιλοτικών προγραμμάτων ενισχυτικής διδασκαλίας
Work Acknowledgement
Βιβλιοκρισίες Δημοσιεύσεων ‘Triantafyllia Kostouli’
Ελληνικά Περιοδικά
2006
.
Γούτσος, Δ., Μπακάκου-Ορφανού, Αικ.
Writing in context(s) (τίτλος βιβλίου υπό βιβλιοκρισία)
ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ
.
17
.
-
.
231-240
.
Publications
No results were found.
Updated: 2018-11-06