Skip to main content
Quality Assurance Unit (MODIP)
Aristotle University of Thessaloniki
Login
Home Page
AUTH
Quality Assurance
Quality Management System
You are here
Home
»
Report CV
Curriculum Vitae
Expand
|
Collapse
Lamprina Gioti
Assistant Professor, School of Primary Education
Personal Information
2310991231
lgioti@eled.auth.gr
Google Scholar ID
aI0WvLAAAAAJ
https://orcid.org/0000-0003-1120-057X
Γνωστικό Αντικείμενο
:
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Επιστήμη της εκπαίδευσης
Κατάρτιση εκπαιδευτικών δημοτικής εκπαίδευσης
Education
Προπτυχιακές Σπουδές
1982
ΠΤΥΧΙΟ
ΜΑΡΑΣΛΕΙΟΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ
Greece
1994
ΠΤΥΧΙΟ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Greece
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1998
ΜΔΕ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Greece
ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Διδακτορικό Δίπλωμα
2010
ΔΔ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Greece
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ
Course Work
Courses of Winter semester of 2020–21 academic year
PAIDAGŌGIKO TMĪMA DĪMOTIKĪS EKPAIDEUSĪS
ΕΜ95
ADULT EDUCATION: THEORY AND PRACTICE OF PROGRAM DESIGN AND DEVELOPMENT
ΕΜ97
CULTURAL AND CRITICAL STUDIES AND LIFELONG LEARNING
ΥΜ19
RESEARCH METHODS IN EDUCATION
Theses Supervised
Student Theses within AUTh
No results were found.
Theses outside AUTh
Postgraduate Level
2019–2020
ΑΘΗΝΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ
.
Διερεύνηση των αντιλήψεων, ενδιαφερόντων και αναγκών των ατόμων τρίτης ηλικίας του Δήμου Ιωαννιτών για τη διαχείριση του ελεύθερου χρόνου τους στο πλαίσιο της ενεργού και υγιούς γήρανσης., ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΣΑΡΗΓΙΑΝΝΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
.
Στρεσογόνοι παράγοντες που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και οι στρατηγικές αντιμετώπισης: H περίπτωση των σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της πόλης των Γιαννιτσών., ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Παπαχρήστου Μαρία
.
ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ ERASMUS+ (KA2) ΩΣ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ: Η ΚΟΙΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΣΤΡΙΑ., ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Χαλδαιοπούλου Όλγα
.
ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΤΡΟΠΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ, ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΣΠΑΙΤΕ., ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Διαμάντη Δήμητρα
.
ΤΑ ΝΟΗΤΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΥΤΑ., ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Γιαννοπούλου Σωτηρία
.
ΟΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΘΝΟΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ., ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Θεοδωράκη Μαρία
.
ΤΑ ΚΊΝΗΤΡΑ ΕΓΓΡΑΦΉΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΊΕΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΎΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΏΝ ΣΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΆ ΠΡΟΓΡΆΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΉΣ ΤΟΥ ΕΑΠ ΤΗΝ ΠΕΡΊΟΔΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΡΊΣΗΣ. Η ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΈΡΕΙΑΣ ΚΡΉΤΗΣ., ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Τάτση Χριστίνα
.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ: Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ., ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
2018–2019
Πανταζή Ναυσικά
.
ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΕΡΓΑΣΙΩΝ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Τόκα Αικατερίνη
.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ, ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΣΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟΥ ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Τουτζιάρη Ιορδάνα
.
ΤΟ ΦΥΛΟ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ, ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΖΟΥΣΑΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΣΔΕ ΣΕΡΡΩΝ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Νάνου Αγάθη
.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΑΦΝΗΣ-ΥΜΗΤΤΟΥ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Μπόκια Ειρήνη
.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΕΠΑΛ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ. ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ. - Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΕΠΑΛ ΠΡΕΒΕΖΑΣ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
2011–2012
Λυγούρα Ανδρομάχη
.
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Καλαμαρτζής Ιάκωβος
.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΜΕΑ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Κοντοπόδης Μιχαήλ
.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Administrative Work
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
1
:
2020
:
2021
Member, Επιτροπή Δεοντολογίας
Άλλο
#
Από
Έως
Θέση Περιγραφή
1
:
2019
:
2020
ΜΕΛΟΣ, ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ "ΚΕΦ.7 Διαχείριση Πληροφοριών" ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΣΔΠ ΚΑΙ ΠΠΣ ΤΩΝ ΑΕΙ
Publications
(2019)
Journal Article
Gioti Lamprina
(2019)
.
Theories of Action and Theories-in-use of Adult Educators: Motivation, Obstacles and Individual Differences in Teachers’ Training
.
International Journal of Learning and Teaching
.
vol.5 no.3 p.233-238
.
Gioti Lamprina
,
Perdiki. Elisavet
(2019)
.
Participation to Adult Non-Formal Leisure Education in Local Community Programs in the Economic Crisis
.
International Journal of Management and Applied Science (IJMAS)
.
vol.5 no.12 p.48-54
.
Gioti Lamprina
(2019)
.
Social movements in the era of neoliberal crisis as sites for transformative adult learning and emancipation of everyday consciousness
.
International Journal of Educational Policies
.
vol.13 no.1 p.33-49
.
Monograph
Γιώτη Λαμπρίνα
(2019)
.
Η Διαμόρφωση του Πεδίου της Εκπαίδευσης Ενηλίκων: Πολιτικές, Παιδαγωγικές Θεωρίες και Πρακτικές
.
Αθήνα
.
Εκδόσεις Γρηγόρη
.
(2018)
Journal Article
Gioti Lamprina
,
Lembidaki Manolia
(2018)
.
Language Literacy and Critical Literacy in Greek Second Chance Schools
.
The International Journal of Adult, Community and Professional Learning
.
vol.35 no.3-4 p.9-24
.
(2017)
Journal Article
Γιώτη Λαμπρίνα
(2017)
.
Ρεύματα σκέψης που καθοδηγούν τις θεωρίες και τις πρακτικές των Σχολικών Συμβούλων ως εκπαιδευτών ενηλίκων
.
Εκπαίδευση Ενηλίκων
.
vol.39 no.5-16
.
(2013)
Book Chapter
Γιώτη Λαμπρίνα
,
Παρθένης Χρήστος
,
Μηλίγκου Ευανθία
(2013)
.
Ένα μοντέλο δια βίου μάθησης και επιμόρφωσης που θεμελιώνεται στο μετασχηματισμό του πλαισίου των παραδοχών των εκπαιδευτικών που διδάσκουν Ρομά μαθητές:
.
Δια βίου εκπαίδευση και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών υπό το πρίσμα της διαπολιτισμικής οπτικής: το πρόγραμμα «εκπαίδευση των παιδιών Ρoμα» ως αφετηρία νέων θεωρητικών και εμπειρικών προσεγγίσεων
.
Αθήνα
.
Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής, Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ
.
τομ.1
.
Φλουρής Γ
,
Γιώτη Λαμπρίνα
(2013)
.
Η αρχιτεκτονική της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στο μικροεπίπεδο της τάξης: Ένα προτεινόμενο πλαίσιο για την ανάπτυξη ‘καλών πρακτικών’
.
Δια βίου εκπαίδευση και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών υπό το πρίσμα της διαπολιτισμικής οπτικής: Το Πρόγραμμα «Εκπαίδευση των Παιδιών Ρομά» ως αφετηρία νέων θεωρητικών και εμπειρικών προσεγγίσεων
.
Επιμέλεια:Φλουρής Γ., Γιώτη Λ., Παρθένης Χ., Μηλίγκου Ε
.
Αθήνα
.
Ωκεανίδα
.
Φλουρής Γεώργιος
,
Γιώτη Λαμπρίνα
(2013)
.
Η διαφοροποίηση του Αναλυτικού Προγράμματος και της διδασκαλίας στο μικροεπίπεδο της τάξης: Θεωρητικές και εμπειρικές συμβολές
.
Δια βίου εκπαίδευση και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών υπό το πρίσμα της διαπολιτισμικής οπτικής: Το Πρόγραμμα «Εκπαίδευση των Παιδιών Ρομά» ως αφετηρία νέων θεωρητικών και εμπειρικών προσεγγίσεων
.
Επιμέλεια:Φλουρής Γ., Γιώτη Λ., Παρθένης Χ., Μηλίγκου Ε
.
Αθήνα
.
Ωκεανίδα
.
Journal Article
Toka Aikaterini
,
Gioti Lamprina
.
Evaluating University Pedagogy: Teacher and Student Perspectives
.
Journal of Contemporary Education Theory & Research
.
Updated: 2021-01-09