Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Λαμπρίνα Γιώτη
Επίκουρη Καθηγήτρια, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Προσωπικά Στοιχεία
2310991231
lgioti@eled.auth.gr
Google Scholar ID
aI0WvLAAAAAJ
https://orcid.org/0000-0003-1120-057X
Γνωστικό Αντικείμενο
:
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Επιστήμη της εκπαίδευσης
Κατάρτιση εκπαιδευτικών δημοτικής εκπαίδευσης
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
1982
ΠΤΥΧΙΟ
ΜΑΡΑΣΛΕΙΟΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ
Ελλάδα
1994
ΠΤΥΧΙΟ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Ελλάδα
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1998
ΜΔΕ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Ελλάδα
ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Διδακτορικό Δίπλωμα
2010
ΔΔ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Ελλάδα
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2020–21
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΜ95
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ Ι: ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
ΕΜ97
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ
ΥΜ19
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2020–21
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΜ110
ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ
ΕΜ111
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΙΙ:ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΣ
ΕΜ112
ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΠΤΥΧΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΤΗΝ ΕΝΗΛΙΚΗ ΖΩΗ
ΥΜ19
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Διδακτορικό
Ο Κριτικός Στοχασμός και ο Μετασχηματισμός της Διδακτικής Πρακτικής των Εκπαιδευτών Ενηλίκων υπό το Πρίσμα των Τεσσάρων Φακών του Brookfield: Μια Έρευνα Δράσης στο Εκπαιδευτικό Περιβάλλον
Διπλωματικές Εργασίες εκτός ΑΠΘ
Postgraduate Level
2019–2020
ΑΘΗΝΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ
.
Διερεύνηση των αντιλήψεων, ενδιαφερόντων και αναγκών των ατόμων τρίτης ηλικίας του Δήμου Ιωαννιτών για τη διαχείριση του ελεύθερου χρόνου τους στο πλαίσιο της ενεργού και υγιούς γήρανσης., ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΣΑΡΗΓΙΑΝΝΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
.
Στρεσογόνοι παράγοντες που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και οι στρατηγικές αντιμετώπισης: H περίπτωση των σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της πόλης των Γιαννιτσών., ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Παπαχρήστου Μαρία
.
ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ ERASMUS+ (KA2) ΩΣ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ: Η ΚΟΙΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΣΤΡΙΑ., ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Χαλδαιοπούλου Όλγα
.
ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΤΡΟΠΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ, ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΣΠΑΙΤΕ., ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Διαμάντη Δήμητρα
.
ΤΑ ΝΟΗΤΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΥΤΑ., ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Γιαννοπούλου Σωτηρία
.
ΟΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΘΝΟΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ., ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Θεοδωράκη Μαρία
.
ΤΑ ΚΊΝΗΤΡΑ ΕΓΓΡΑΦΉΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΊΕΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΎΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΏΝ ΣΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΆ ΠΡΟΓΡΆΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΉΣ ΤΟΥ ΕΑΠ ΤΗΝ ΠΕΡΊΟΔΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΡΊΣΗΣ. Η ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΈΡΕΙΑΣ ΚΡΉΤΗΣ., ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Τάτση Χριστίνα
.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ: Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ., ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
2018–2019
Πανταζή Ναυσικά
.
ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΕΡΓΑΣΙΩΝ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Τόκα Αικατερίνη
.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ, ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΣΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟΥ ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Τουτζιάρη Ιορδάνα
.
ΤΟ ΦΥΛΟ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ, ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΖΟΥΣΑΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΣΔΕ ΣΕΡΡΩΝ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Νάνου Αγάθη
.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΑΦΝΗΣ-ΥΜΗΤΤΟΥ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Μπόκια Ειρήνη
.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΕΠΑΛ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ. ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ. - Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΕΠΑΛ ΠΡΕΒΕΖΑΣ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
2017–2018
Κυριακίδου Μαρία Σοράνα
.
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Υετίωνος Θεοδώρα
.
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΙΕΚ ΤΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Καλύβα Δήμητρα
.
Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Περδίκη Ελισάβετ
.
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΗ ΤΥΠΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Σιβένα Ελένη
.
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ (HABITUS) ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ: Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΣΕ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΥΨΗΛΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Πετικοπούλου Ζαφειριώ
.
Η ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ. ΑΝΙΧΝΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΙΣΩ ΑΠΌ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
2016–2017
Ντρούζου Βασιλική
.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ. ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ν. ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Ντόρτου Ελευθερία
.
ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Κουγιεντή Μαριγιάννα
.
ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΕΛΕΧΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ: ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Τσιάρα Μαρία
.
ΣΥΜΒΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ: ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΩΝ ΕΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΑΠ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Τσανούλα Ευσταθία
.
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ., ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
2015–2016
Μπαντή Ευαγγελία
.
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Λεμπιδάκη Μανωλία
.
O ΓΛΩΣΣΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Χαριτοπούλου Ευδοκία
.
ΣΧΕΣΕΙΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ - ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΠΜΣ "ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ" ΤΟΥ ΕΑΠ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Κατσίδου Μαρία
.
Ο ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΦΟΒΙΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ (ΣΔΕ). Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΣΔΕ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ ΈΔΕΣΣΑΣ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
2014–2015
Φτίκα Μαρία
.
O ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΩΣ ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ. ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΔΡΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ., ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Καρακώστας Θωμάς
.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ., ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Κωνσταντινίδου Λουκία
.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΠΙΤΑΓΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΕΩΣ 29 ΕΤΩΝ» (VOUCHER -Δ' ΚΠΣ) ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ. ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΩΦΕΛΟΥΜΕΝΩΝ., ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Κατσούλη Γεωργία
.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΕΦΟΔΙΩΝ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ:Η ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΕΝΟΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ. Ο ΦΟΒΟΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ., ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
2013–2014
Θεοχάρη Ιωάννα
.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Παπαδοπούλου Βικτωρία
.
, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Καλόριζα Αγγελική
.
Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ, ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΘΕΜΑΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ, ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Κάτσικας Ευθύμιος
.
, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
2012–2013
Χατζή Παναγιώτα
.
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΟΝΑΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Παρασκευά Ελένη
.
ΟΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΤΙΚΑ ΔΙΛΗΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΠΗΓΩΝ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ Ν ΕΥΒΟΙΑΣ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Φυτιλής Αριστείδης
.
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Μαλαδένης Παναγιώτης
.
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΔΙΑΦΟΡΟΔΙΑΓΝΩΣΗΣ, ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ: ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Φούρλας Δημήτριος
.
ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΣΔΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
2011–2012
Λυγούρα Ανδρομάχη
.
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Καλαμαρτζής Ιάκωβος
.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΜΕΑ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Κοντοπόδης Μιχαήλ
.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΕΛΛΉΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Διοικητικό Έργο
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
1
2020
2021
Μέλος, Επιτροπή Δεοντολογίας
Ιδρύματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
1
2020
2021
Μέλος, ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ & ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ
2
2020
2021
Μέλος, ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ
Άλλο
#
Από
Έως
Θέση Περιγραφή
1
2019
2020
ΜΕΛΟΣ, ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ "ΚΕΦ.7 Διαχείριση Πληροφοριών" ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΣΔΠ ΚΑΙ ΠΠΣ ΤΩΝ ΑΕΙ
Δημοσιεύσεις
(2020)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Γιώτη Λαμπρίνα
,
Κατσίδου Μαρία
(2020)
.
Ο Αριθμητικός Γραμματισμός και η συμβολή του στην αντιμετώπιση της μαθηματικοφοβίας των εκπαιδευομένων στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ): Η περίπτωση του ΣΔΕ Γιαννιτσών και παραρτήματος Έδεσσας
.
Γραμματισμοί και Σύγχρονη Κοινωνία: Ταυτότητες, Κείμενα, Θεσμοί
.
Επιμέλεια:Σπύρος Σοφοκλέους
.
Λευκωσία - Κύπρος
.
Λευκωσία
.
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
.
αρ.187-204
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Gioti Lamprina
,
Sivena Eleni MEd Secondary Education Teacher
(2020)
.
Reinforcing the symbolic capital: Appropriation of academic studies for professional and social upgrowth
.
26th International Conference on Learning
.
Queen's UniversityBelfast - United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
.
(2019)
Άρθρο σε Περιοδικό
Gioti Lamprina
(2019)
.
Theories of Action and Theories-in-use of Adult Educators: Motivation, Obstacles and Individual Differences in Teachers’ Training
.
International Journal of Learning and Teaching
.
τόμ.5 αρ.3 σ.233-238
.
Gioti Lamprina
,
Perdiki. Elisavet
(2019)
.
Participation to Adult Non-Formal Leisure Education in Local Community Programs in the Economic Crisis
.
International Journal of Management and Applied Science (IJMAS)
.
τόμ.5 αρ.12 σ.48-54
.
Gioti Lamprina
(2019)
.
Social movements in the era of neoliberal crisis as sites for transformative adult learning and emancipation of everyday consciousness
.
International Journal of Educational Policies
.
τόμ.13 αρ.1 σ.33-49
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Gioti Lamprina
,
Sivena Eleni
(2019)
.
Habitus and educational strategies of adult postgraduate students seeking to pursue their academic studies in higher social prestige faculties
.
Proceedings of 6th International Conference on Social Sciences (ICOSS)
.
Kuala Lumpur - Malaysia
.
Kuala Lumpur, Malaysia
.
Γιώτη Λαμπρίνα
(2019)
.
Η μετασχηματίζουσα μάθηση των ενηλίκων και η χειραφέτηση της καθημερινής συνείδησης μέσα από τα κοινωνικά κινήματα στην εποχή της κρίσης
.
Κριτικοί Αναστοχασμοί για τον Νεοφιλελευθερισμό στην Εκπαίδευση - Rethinking Alternatives to Neoliberalism in Education
.
Επιμέλεια:Π. Γούναρη, Τ. Λιάμπας, Ε. Ντρενογιάννη & Π. Παυλίδης
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
Αθήνα
.
ΠΤΔΕ ΕΚΠΑ, ΠΤΔΕ ΑΠΘ, Dep.of Applied Linguistics, University of Massachusetts, Boston of
.
τόμ.ΙΙ σ.420-433
.
Γιώτη Λαμπρίνα
(2019)
.
Οι ευρωπαϊκές πολιτικές για την εκπαίδευση ενηλίκων στο σύγχρονο φιλελεύθερο τοπίο
.
Η Κριτική Εκπαίδευση για το Σχολείο των Κοινωνικών Αναγκών
.
Επιμέλεια:Γ. Κατσιαμπούρα, Τ. Λιάμπας & Π. Παυλίδης
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Θεσσαλονίκη
.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
.
σ.161-178
.
Μονογραφία
Γιώτη Λαμπρίνα
(2019)
.
Η Διαμόρφωση του Πεδίου της Εκπαίδευσης Ενηλίκων: Πολιτικές, Παιδαγωγικές Θεωρίες και Πρακτικές
.
Αθήνα
.
Εκδόσεις Γρηγόρη
.
(2018)
Άρθρο σε Περιοδικό
Gioti Lamprina
,
Lembidaki Manolia
(2018)
.
Language Literacy and Critical Literacy in Greek Second Chance Schools
.
The International Journal of Adult, Community and Professional Learning
.
τόμ.35 αρ.3-4 σ.9-24
.
(2017)
Άρθρο σε Περιοδικό
Γιώτη Λαμπρίνα
(2017)
.
Ρεύματα σκέψης που καθοδηγούν τις θεωρίες και τις πρακτικές των Σχολικών Συμβούλων ως εκπαιδευτών ενηλίκων
.
Εκπαίδευση Ενηλίκων
.
τόμ.39 αρ.5-16
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Γιώτη Λαμπρίνα
,
Μπαντή Ευαγγελία
(2017)
.
Οι εκπαιδευτικοί ως μαθητευόμενοι μάγοι: Η αξιοποίηση των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαιδευτική διαδικασία
.
Καλές Πρακτικές: Κριτική σκέψη και δημιουργικότητα
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
Αθήνα
.
Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων
.
σ.587-599
.
Γιώτη Λαμπρίνα
,
Γιαννακοπούλου Ελένη
(2017)
.
Ο μετασχηματιστικός διάλογος ως καλή πρακτική διερεύνησης των χαρακτηριστικών των πληθυσμών-στόχων της εκπαίδευσης ενηλίκων: Η περίπτωση των προσφύγων
.
Καλές Πρακτικές: Κριτική σκέψη και δημιουργικότητα
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
Αθήνα
.
Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων
.
σ.396-402
.
(2016)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Gioti Lamprina
,
Ftika Mary
(2016)
.
Action research as a dialogical context for critical reflection and continuous professional development
.
The role, nature and difficulties of dialogue in the transformative learning
.
Επιμέλεια:Andritsakou, D. & Kostara, E
.
Athens - Greece
.
Athens
.
ESREA & Hellenic Adult Education Association’
.
σ.359-370
.
(2013)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Γιώτη Λαμπρίνα
,
Παρθένης Χρήστος
,
Μηλίγκου Ευανθία
(2013)
.
Ένα μοντέλο δια βίου μάθησης και επιμόρφωσης που θεμελιώνεται στο μετασχηματισμό του πλαισίου των παραδοχών των εκπαιδευτικών που διδάσκουν Ρομά μαθητές:
.
Δια βίου εκπαίδευση και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών υπό το πρίσμα της διαπολιτισμικής οπτικής: το πρόγραμμα «εκπαίδευση των παιδιών Ρoμα» ως αφετηρία νέων θεωρητικών και εμπειρικών προσεγγίσεων
.
Αθήνα
.
Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής, Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ
.
τόμ.1
.
Φλουρής Γ
,
Γιώτη Λαμπρίνα
(2013)
.
Η αρχιτεκτονική της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στο μικροεπίπεδο της τάξης: Ένα προτεινόμενο πλαίσιο για την ανάπτυξη ‘καλών πρακτικών’
.
Δια βίου εκπαίδευση και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών υπό το πρίσμα της διαπολιτισμικής οπτικής: Το Πρόγραμμα «Εκπαίδευση των Παιδιών Ρομά» ως αφετηρία νέων θεωρητικών και εμπειρικών προσεγγίσεων
.
Επιμέλεια:Φλουρής Γ., Γιώτη Λ., Παρθένης Χ., Μηλίγκου Ε
.
Αθήνα
.
Ωκεανίδα
.
Φλουρής Γεώργιος
,
Γιώτη Λαμπρίνα
(2013)
.
Η διαφοροποίηση του Αναλυτικού Προγράμματος και της διδασκαλίας στο μικροεπίπεδο της τάξης: Θεωρητικές και εμπειρικές συμβολές
.
Δια βίου εκπαίδευση και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών υπό το πρίσμα της διαπολιτισμικής οπτικής: Το Πρόγραμμα «Εκπαίδευση των Παιδιών Ρομά» ως αφετηρία νέων θεωρητικών και εμπειρικών προσεγγίσεων
.
Επιμέλεια:Φλουρής Γ., Γιώτη Λ., Παρθένης Χ., Μηλίγκου Ε
.
Αθήνα
.
Ωκεανίδα
.
Άρθρο σε Περιοδικό
Toka Aikaterini
,
Gioti Lamprina
.
Evaluating University Pedagogy: Teacher and Student Perspectives
.
Journal of Contemporary Education Theory & Research
.
Διακρίσεις
2018
Πιστοποιητικό Καλύτερης Παρουσίασης Η παρουσίαση της Λαμπρίνας Γιώτη με τίτλο "“Theories of Action and Theories-in-use of Adult Educators. Motivation, Obstacles and Individual Differences in Teachers’ Training” επιλέχθηκε ως η καλύτερη παρουσίαση από όλες τις εξαιρετικές παρουσιάσεις στο International Conference on Future Learning (ICFL 2018) το οποίο έλαβε χώρα στο Palau Heures, του Πανεπιστημίου της Βαρκελώνης, Ισπανία, στις 19-21 Δεκεμβρίου 2018.
Ενημερώθηκε: 2021-06-04