-
Matsoulia Despoina. Το μάθημα της Κοινωνικής Αγωγής στο Δημοτικό Σχολείο στην Ελλάδα και στην Ευρώπη, ενόψει μεγάλων κοινωνικών αλλαγών. Προτάσεις αναθεώρησης του τρόπου διδασκαλίας και ενεργοποίησης των μαθητών μέσα από τις τέχνες και τα πολιτισμικά αγαθά.
-
Kaloudi Christina. Ο ρόλος της τέχνης στην αναδιαμόρφωση της συμβατικής εικόνας για τον κόσμο που μας περιβάλλει, όπως εμφανίζεται μέσα από τη διδασκαλία. Εφαρμογή και παρατηρήσεις σε μαθητές με προβλήματα όρασης και μη.
-
Michali Freideriki. Στήνοντας πολιτισμικές γέφυρες: Πρόταση εκπαιδευτικής-διαπολιτισμικής προσέγγισης με στόχο την αμοιβαία εξοικείωση των μαθητών/τριών του Δημοτικού Σχολείου και των παιδιών-προσφύγων από τη Συρία, ηλικίας 8-12 ετών, με τον πολιτισμό της Ελλάδας και της Συρίας αντίστοιχα.
-
Lioliou Charikleia. Πώς οι καλλιτέχνες με αναπηρία μπορούν να αποτελέσουν τους αποτελεσματικότερους εμψυχωτές και πηγές έμπνευσης για δημιουργία χωρίς όρια στους μαθητές και τις μαθήτριες του Δημοτικού Σχολείου.
-
Milioti Vasiliki. Η τέχνη ως θεραπευτικό μέσο για τη γνωσιακή ανάπτυξη και αυτοβελτίωση των μαθητών. Παρατηρήσεις, προτάσεις και συμπεράσματα με βάση το "παράδειγμα" του Henri Matisse και της Frida Kahlo.
-
Papadopoulou Dimitra. Διδακτική πρόταση πολιτισμικής και διαθεματικής προσέγγισης για μαθητές Δημοτικού με έμφαση στην τέχνη της αγιογραφίας και το ψηφιδωτό.