Skip to main content
Quality Assurance Unit (MODIP)
Aristotle University of Thessaloniki
Login
Home Page
AUTH
Quality Assurance
Quality Management System
You are here
Home
»
Report CV
Curriculum Vitae
Expand
|
Collapse
Souzana Panteliadou
Professor, School of Philosophy and Education
Personal Information
2310997204
spadeli@edlit.auth.gr
Scopus ID
6603656217
Γνωστικό Αντικείμενο
:
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Κατάρτιση εκπαιδευτικών και επιστήμη της εκπαίδευσης
Ψυχολογία
Υπηρεσίες φροντίδας παιδιών και νεολαίας
Ειδική Αγωγή
Education
Προπτυχιακές Σπουδές
1985
BA
OΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ-ΝΟΕ
ΑΠΘ
Greece
1986
ΠΤΥΧΙΟ
ΣΧΟΛΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Greece
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1988
MA
DEPARTMENT OF INSTRUCTION AND LEARNING-SCHOOL OF EDUCATION
UNIVERSITY OF PITTSBURGH
U.S.
SPECIAL EDUCATION-MILD DISABILITIES
Διδακτορικό Δίπλωμα
1990
PhD
DEPRATMENT OF INSTRUCTION AND LEARNING-SCHOOL OF EDUCATION
UNIVERSITY OF PITTSBURGH
U.S.
LEARNING DISABILITIES
Course Work
Courses of Winter semester of 2018–19 academic year
TMĪMA FILOSOFIAS KAI PAIDAGŌGIKĪS
Π1446
DIFFERENTIATED INSTRUCTION: PRINCIPLES AND PRACTICE
Π2108
SPECIFIC LEARNING DISABILITIES IN EDUCATION
Courses of Spring semester of 2018–19 academic year
TMĪMA FILOSOFIAS KAI PAIDAGŌGIKĪS
Π2107
SPECIAL EDUCATION AND EFFECTIVE INSTRUCTION
Π2108
SPECIFIC LEARNING DISABILITIES IN EDUCATION
Theses Supervised
Student Theses within AUTh
In progress
Dafni Antonia. Αξιοποίηση της Επαυξημένης Πραγματικότητας στο μάθημα της Ιστορίας στο πλαίσιο του Καθολικού Σχεδιασμού
Papa Michaela-Despoina. Διερεύνηση λαθών αναγνωστικής κατανόησης παιδειών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
Giazitzidou Sofia. Αναγνωστική ευχέρεια σε μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Chideridou-Mandari Anastasia. Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στα Μαθηματικα: Περιεχόμενο και γνωστικοί δείκτες πρόβλεψης
Vratsini Eleni. Η έρευνα στην ειδική αγωγή: 2006-2016
2016–2017
Zarkadi Efthymia. Δυσλεξία και ενήλικες
2015–2016
Praskidou Anastasia-Kassiani. Η Διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας σε παιδιά με δυσλεξία: Η περίπτωση των σχολικών εγχειριδίων Γ΄-ΣΤ΄ Δημοτικού.
Fysikoudi Maria. Παραγωγή γραπτού λόγου σε άτομα με προβλήματα ακοής (κώφωση, βαρηκοϊα)
2014–2015
Giazitzidou Sofia. Ενίσχυση της αναγνωστικής ευχέρειας σε μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Vissariou Aikaterini. Υποστήριξη φοιτητών με αναπηρία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Tsanikidou Anastasia. Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες σε μαθητές με γλώσσα καταγωγής τη Ρωσική
Ntais Angelos. Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες σε δίγλωσσους μαθητές
2013–2014
Bouzouki Konstantina. Διαφοροποιημένη διδασκαλία στο μάθημα της Ιλιάδας
Tranou Maria. Διδακτικές εφαρμογές διαφοροποιημένης διδασκαλίας
Papa Michaela-Despoina. Διαφοροποιημένη διδασκαλία στο μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας
Unknown
Venieris Spyridon. Η ανάπτυξη της φωνολογικής επίγνωσηςκαι η διδασκαλία των φωνολογικών δεξιοτήτων σε παιδιά με Σύνδρομο Down
Papanikolaou Georgia. "Δείκτες Ποιότητας Προγραμμάτων συνεκπαίδευσης μαθητών με αναπηρία και/ή Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες"
Tsompanidou Eirini. Διαβάθμιση διδασκαλίας στο μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής γλώσσας της Β' γυμνασίου
Michail Eleftheria. Η διάγνωση της ΔΕΠ-Υ σε παιδιά και εφήβους
Mitsiou Stavroula. Τρόποι αντιμετώπισης της διαταραχής ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας
Mitsiou Anastasia. Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ)
Theses outside AUTh
Postgraduate Level
2014–2015
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΒΑΣΙΛΑΚΗ
.
ΝΕΟΙ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
.
Doctoral Level
2013–2014
ΚΑΡΑΜΑΤΣΟΥΚΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΜΕΣΩ ΑΣΥΡΜΑΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
.
Administrative Work
Ιδρύματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
2
2013
Head, ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΟΔΙΠ
1
2012
Head, ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ
Άλλο
#
Από
Έως
Θέση Περιγραφή
1
2009
2012
ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ, ΠΜΣ -ΠΤΕΑ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Research Projects
2018–2018
Διαφοροποιημένη Διδασκαλία: αρχές κι εφαρμογές
2015–2018
Επιμόρφωση στις Μαθησιακές Δυσκολίες και τη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία.
2014–2015
ΔΡΑΣΗ Γ: Ενίσχυση Ερευνητικής Δραστηριότητας Ανθρωπιστικών Επιστημών (α' φάση): Δείκτες ανίχνευσης των Ειδικών Αναγνωστικών Δυσκολιών σε αλλοδαπούς μαθητές
2001–2003
Δίκτυο έρευνας για τη νοητική αναπηρία
2000–2000
Εξειδίκευση εκπαιδευτικών που εργάζονται με παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες
1998–
Εκτίμηση αναγκών της προεπαγγελματικής εκπαίδευσης μαθητών/ τριών με νοητική υστέρηση
1998–1999
Εκτίμηση των στάσεων των εκπαιδευτικών ως προς τις ανάγκες επιμόρφωσής τους σχετικά με την εκπαίδευση παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
1998–1999
Η παρουσία των ατόμων με ειδικές ανάγκες στην εκπαιδευτική διαδικασία : Αποκλεισμός ή ένταξη
1997–1999
Εξειδίκευση εκπαιδευτικών που εργάζονται με παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες
1996–
Η ένταξη των μαθητών/ τριων με ειδικές ανάγκες στις συνηθισμένες εκπαιδευτικές δομές
1993–
Κατάρτιση ανέργων δασκάλων στην αγωγή και ενσωμάτωση ατόμων με ειδικές ανάγκες
Connection to Society
Συνεργασίες με κοινωνικούς, πολιτιστικούς και παραγωγικούς φορείς
ελδηλωση για την ημερα αναπηρίας
.
Δήμος Θεσσαλονικης
.
Publications
2015
Without Type
Παντελιάδου Σουζάνα
(2015)
.
Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής: Ειδική αγωγή και αποτελεσματική διδασκαλία
.
Thessaloniki, Greece
.
Aristotle University of Thessaloniki
.
2013
Journal Article
Sideridis G
,
Panteliadou Souzana
(2013)
.
Creating a brief rating scale for the assessment of Learning Disabilities using reliability and true score estimates of the scale’s items based on the Rasch model
.
Journal of Learning Disabilities
.
vol.46 no.2 p.115-132
.
Book - Textbook
Παντελιάδου Σουζάνα (editor)
,
Φιλιππάτου Δ. (editor)
(2013)
.
Διαφοροποιημένη Διδασκαλία: θεωρητικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές πρακτικές
.
2012
Journal Article
Argyropoulos V
,
Sideridis G. D
,
Botsas G
,
Panteliadou Souzana
(2012)
.
Assessing Self Regulation in Individuals with Visual Impairments: generality versus Specificity in Self-Regulatory Functioning
.
Assessment for Effective Intervention
.
vol.37 no.2 p.171-182
.
2011
Book - Textbook
Παντελιάδου Σουζάνα
(2011)
.
Μαθησιακές Δυσκολίες και Εκπαιδευτική Πράξη
.
Monograph
Παντελιάδου Σουζάνα
,
Αργυρόπουλος Β
(2011)
.
Ειδική αγωγή: από την έρευνα στη διδακτική πράξη
.
2010
Journal Article
Sideridis S
,
Panteliadou Souzana
,
Antoniou F
(2010)
.
The role of context in the assessment of “unresponsiveness” within responsiveness-to-intervention: the “relative slope-difference discrepancy model” (RSDDM)
.
Literacy and Learning: Advances in Learning and Behavioral Disabilities
.
vol.23 p.29-59
.
2009
Journal Article
Stamou A.G
,
Panteliadou Souzana
(2009)
.
Discourses of disability by Teacher Candidates: a critical Discourse Analysis of written responses to a disability simulation
.
Journal of Applied Social Psychology
.
vol.39 no.3 p.509-540
.
2008
Journal Article
Sideridis G. D
,
Antoniou F
,
Panteliadou Souzana
(2008)
.
Teacher biases in the identification of learning disabilities: an application of the logistic multilevel model
.
Learning Disability Quarterly
.
vol.31 p.199-209
.
Παντελιάδου Σουζάνα
,
Αντωνίου Φ
,
Σιδερίδης Γ
(2008)
.
Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών από Εκπαιδευτικούς (ΑΜΔΕ): ψυχομετρική αξιολόγηση με τη Μέθοδο Rasch
.
Ψυχολογία
.
vol.15 no.3 p.239-266
.
2007
Journal Article
Mavropoulou S
,
Panteliadou Souzana
(2007)
.
Reconstructing special educators’ knowledge about families with members in the autistic spectrum through befriending experiences
.
International Journal about Parents in Education
.
vol.1 p.156-163
.
Monograph
Παντελιάδου Σουζάνα
,
Πατσιοδήμου Α
(2007)
.
Εφαρμογές Διδακτικής Αξιολόγησης και Μαθησιακές Δυσκολίες
.
2006
Journal Article
Sideridis G. D
,
Morgan P.L
,
Botsas G
,
Panteliadou Souzana
,
Fuchs D
(2006)
.
Predicting LD on the basis of motivation, metacognition, and psychopathology: an ROC Analysis
.
Journal of Learning Disabilities
.
vol.39 no.3 p.215-229
.
Βεκύρη Ι
,
Παντελιάδου Σουζάνα
(2006)
.
Είναι το εργαστήριο Φυσικών Επιστημών αποτελεσματικό για μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες;
.
Θέματα στην Εκπαίδευση
.
vol.7 no.2 p.121-139
.
2003
Journal Article
Botsas G
,
Panteliadou Souzana
(2003)
.
Goal Orientation and Reading Comprehension Strategy Use among students with and without reading difficulties
.
International Journal of Educational Research
.
vol.39 no.4-5 p.477-498
.
2001
Journal Article
Mavropoulou S
,
Panteliadou Souzana
(2001)
.
Teachers’ Causal Attributions for Behaviour Problems in relation to Perceptions of control
.
Educational Psychology
.
vol.22 no.2 p.191-202
.
Sideridis G
,
Panteliadou Souzana
(2001)
.
The motivational determinants of students at risk of having reading difficulties: Planned behavior theory and goal importance
.
Remedial & Special Education
.
vol.22 no.4 p.268-279
.
2000
Journal Article
Mavropoulou S
,
Panteliadou Souzana
(2000)
.
Greek Teachers’ Perception of Autism and Implications for Educational Practice: A Preliminary Analysis
.
Autism
.
vol.4 no.2 p.173-183
.
O’ Connor R
,
Panteliadou Souzana
(2000)
.
Blending Versus Whole Word Approaches in First Grade Remedial Reading: Short-term and Delayed Effects on Reading and spelling Words
.
Reading and Writing: A multi-disciplinary Journal
.
vol.13 no.1-2 p.159-182
.
Panteliadou Souzana
,
Sideridis G
(2000)
.
Discriminant validation of the Test of Reading Performance (TORP) for Identifying Children at Risk of Reading Difficulties
.
European Journal of Psychological Assessment
.
vol.16 no.2 p.139-146
.
Sideridis G
,
Panteliadou Souzana
(2000)
.
An examination of the Psychometric Properties of the Test of Reading Performance (TORP) Using Structural Equation Modeling
.
Psychological Reports
.
vol.86 p.789-802
.
Παντελιάδου Σουζάνα
,
Μπότσας Γ
,
Σιδερίδης Γ
(2000)
.
Η εξήγηση της αναγνωστικής επίδοσης με βάση τη φωνημική ενημερότητα, το οικογενειακό περιβάλλον και το κοινωνικό επίπεδο: μια προκαταρκτική ανάλυση με παιδιά πρώτης δημοτικού
.
ΟΜΕΡ, «Ερευνώντας τον Κόσμο του Παιδιού»
.
vol.4 p.53-65
.
Παντελιάδου Σουζάνα
,
Λαμπροπούλου Β
(2000)
.
Έφηβοι και Νέοι: στάσεις προς τους μαθητές με Ειδικές Ανάγκες και τη σχολική τους ένταξη
.
Νέα Παιδεία
.
vol.95 p.120-133
.
Conference Proceedings Article
Λαμπροπούλου Β
,
Παντελιάδου Σουζάνα
(2000)
.
Ειδική Αγωγή στην Ελλάδα – Κριτική Θεώρηση
.
Πανευρωπαϊκό Συνέδριο Ειδικής Αγωγής
.
Κρήτη
.
p.156-170
.
Μαυροπούλου Σ
,
Παντελιάδου Σουζάνα
(2000)
.
Ικανότητα χειρισμού προβλημάτων συμπεριφοράς στο σχολείο και ανάγκες εξειδίκευσης εκπαιδευτικών
.
Πανευρωπαϊκό Συνέδριο Ειδικής Αγωγής
.
Κρήτη
.
p.678-691
.
Παντελιάδου Σουζάνα
(2000)
.
Αξιολόγηση προγραμμάτων επιμόρφωσης: εμπειρική προσέγγιση
.
VI Συνέδριο Παιδαγωγικής Εταιρείας Κύπρου, «Σύγχρονη Έρευνα στις Επιστήμες της Αγωγής»
.
Κύπρος, Λευκωσία
.
p.75-84
.
Παντελιάδου Σουζάνα
,
Νικολαραϊζη Μ
(2000)
.
Ανάγκες επιμόρφωσης στην Ειδική Αγωγή: μια ποιοτική ερευνητική προσέγγιση
.
Πανευρωπαϊκό Συνέδριο Ειδικής Αγωγής
.
Κρήτη
.
p.184-205
.
Monograph
Παντελιάδου Σουζάνα
,
Πατσιοδήμου Α
(2000)
.
Στάσεις και Απόψεις των Εκπαιδευτικών για την Επιμόρφωση στην Ειδική Αγωγή
.
1998
Journal Article
Panteliadou Souzana
(1998)
.
Time demands and experienced stress in Greek mothers of children with Down’s syndrome
.
Journal of Intellectual Disability Research
.
vol.42 no.2 p.144-153
.
Sideridis G
,
Kaissidis A
,
Panteliadou Souzana
(1998)
.
Comparison of the Theories of Reasoned Action and Planned Behaviour
.
British Journal of Educational Psychology
.
vol.68 p.563-580
.
Conference Proceedings Article
Λαμπροπούλου Β
,
Παντελιάδου Σουζάνα
(1998)
.
Άνθρωποι με ειδικές ανάγκες: ένταξη, ενσωμάτωση, συνεκπαίδευση – ποια είναι η πραγματικότητα
.
Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης
.
Πάτρα
.
p.151-165
.
Monograph
Μακαρώνα Α
,
Παντελιάδου Σουζάνα
,
Πατσιοδήμου Α
(1998)
.
Συνοδευτικό έντυπο για την αξιοποίηση της ταινίας «Μαθησιακές Δυσκολίες: το Αίνιγμα»
.
Παντελιάδου Σουζάνα
(1998)
.
Εισαγωγή στην Ειδική Αγωγή
.
1997
Journal Article
Lampropoulou V
,
Panteliadou Souzana
(1997)
.
Teachers of the deaf as compared with other groups of teachers on attitudes towards people with disabilities and inclusion
.
American Annals of the Deaf
.
vol.142 no.1 p.26-33
.
Panteliadou Souzana
,
Lampropoulou V
(1997)
.
Attitudes of special and regular education teachers towards school integration
.
European Journal of Special Needs Education
.
vol.12 no.3 p.173-183
.
Παντελιάδου Σουζάνα
,
Κωτούλας Β
(1997)
.
Σχολική Ένταξη Ατόμων με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες: μια πρόταση
.
Σύγχρονη Εκπαίδευση
.
vol.96-97 p.136-146
.
1996
Journal Article
Panteliadou Souzana
(1996)
.
What can student preferences tell us about educational programming?: a response to Kusuma-Powell
.
European Journal of Special Needs Education
.
vol.11 no.2 p.217-219
.
Καββαδά Ε
,
Παντελιάδου Σουζάνα
(1996)
.
Προετοιμασία για αυτόνομη διαβίωση: η εμπειρία μιας συστηματικής εφαρμογής
.
Τετράδια Ψυχιατρικής
.
vol.56 p.53-72
.
Καββαδά Ε
,
Παντελιάδου Σουζάνα
(1996)
.
Προεπαγγελματική εκπαίδευση στην Ειδική Αγωγή: γέφυρα μεταξύ της σχολικής εκπαίδευσης και επαγγελματικής κατάρτισης
.
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής και προσανατολισμού
.
vol.36-37 p.21-35
.
Παντελιάδου Σουζάνα
,
Κωτούλας Β
,
Δαρδιώτης Κ
(1996)
.
Διαπιστώσεις και αποτελέσματα από την πρακτική άσκηση στα πλαίσια του μαθήματος Εισαγωγή στην Ειδική Αγωγή φοιτητών και φοιτητριών του Π.Τ.Δ.Ε., του Α.Π.Θ
.
Σύγχρονη Εκπαίδευση
.
vol.90-91 p.88-98
.
Conference Proceedings Article
Παντελιάδου Σουζάνα
(1996)
.
Η σχολική ένταξη των ατόμων με προβλήματα ακοής: δυνατότητες και προϋποθέσεις
.
1ο Συμπόσιο για την Παιδική Βαρηκοία και κώφωση
.
Θεσσαλονίκη
.
p.86-89
.
Παντελιάδου Σουζάνα
,
Παπαδιώτη E
,
Προκόβας Χ
,
Σανδραβέλης Α
(1996)
.
Μητέρες παιδιών με ειδικές ανάγκες
.
Πανελλήνιο Συνέδριο «Οικογένεια και οικογενειακή πολιτική σε ένα μεταβαλλόμενο κόσμο»
.
Αθήνα
.
p.349-369
.
1995
Journal Article
Panteliadou Souzana
(1995)
.
Preferences of students with learning disabilities for alternative service delivery modes
.
European Journal of Special Needs Education
.
vol.10 no.3 p.210-226
.
Panteliadou Souzana
,
Zigmond N
(1995)
.
Perspectives of students with learning disabilities about special education placement
.
Learning Disabilities Research and Practice
.
vol.11 no.1 p.15-23
.
Παντελιάδου Σουζάνα
(1995)
.
Σχολική αποτυχία και Μαθησιακές Δυσκολίες
.
Τα Εκπαιδευτικά
.
vol.39-40 p.144-154
.
Παντελιάδου Σουζάνα
,
Χεππάκη Τ
(1995)
.
Τεχνική γλώσσα γραφής και ανάγνωσης στα δύο πρώτα σχολικά χρόνια
.
Γλώσσα
.
vol.37 p.21-29
.
Παντελιάδου Σουζάνα
(1995)
.
Γνώσεις των φοιτητών/τριών των Παιδαγωγικών Τμημάτων σχετικά με την αγωγή ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
.
Τα Εκπαιδευτικά
.
vol.37-38 p.148-158
.
Παντελιάδου Σουζάνα
(1995)
.
Η θέση των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στις συνηθισμένες τάξεις: μια ερευνητική προσέγγιση
.
Σύγχρονη Εκπαίδευση
.
vol.82-83 p.90-96
.
1994
Conference Proceedings Article
Παντελιάδου Σουζάνα
(1994)
.
Εκπαίδευση παιδιών με ειδικές ανάγκες: περιεχόμενο και προοπτικές
.
1ο Πανελλήνιο Παιδαγωγικό Συμπόσιο
.
Κομοτηνή
.
p.119-125
.
Book - Textbook
Chatzipantelis Theodoros
,
Kogkidou Dimitra
,
Tressou Evangelia
,
Panteliadou Souzana
,
Tsiakalos Georgios
(1994)
.
Poverty and social exclusion: Old Issues-New Approaches
.
Thessaloniki
.
AM08
.
1993
Conference Proceedings Article
Παντελιάδου Σουζάνα
(1993)
.
Σχολική αποτυχία και νεανική παραβατικότητα
.
5ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρίας Κοινωνικής Παιδιατρικής και Προαγωγής της Υγείας
.
Ιωάννινα
.
p.92-94
.
1992
Journal Article
Παντελιάδου Σουζάνα
(1992)
.
Τα αίτια των μαθησιακών δυσκολιών
.
Παιδιατρικά χρονικά
.
vol.19 no.1 p.19-25
.
Παντελιάδου Σουζάνα
(1992)
.
Σχολική ενσωμάτωση ατόμων με ειδικές ανάγκες
.
Τα Εκπαιδευτικά
.
vol.25/26 p.95-106
.
----
Conference Announcement
Baker J
,
Panteliadou Souzana
.
From self-contained pull-out programs to fulltime mainstreaming: The perspective of the learning disabled students
.
68th Annual Convention of the Council for Exceptional Children
.
Panteliadou Souzana
.
Monitoring Individual Performance: School Wide Implementation of Curriculum- Based Measurement
.
67th Annual Convention of the Council for Exceptional Children
.
Updated: 2018-10-29