Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Σουζάνα Παντελιάδου
Καθηγήτρια, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Προσωπικά Στοιχεία
2310997204
spadeli@edlit.auth.gr
Scopus ID
6603656217
Google Scholar IDs
Padeliadu
,
S.
https://orcid.org/0000-0002-5821-2036
Γνωστικό Αντικείμενο
:
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Κατάρτιση εκπαιδευτικών και επιστήμη της εκπαίδευσης
Ψυχολογία
Υπηρεσίες φροντίδας παιδιών και νεολαίας
Ειδική Αγωγή
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
1985
BA
OΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ-ΝΟΕ
ΑΠΘ
Ελλάδα
1986
ΠΤΥΧΙΟ
ΣΧΟΛΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ελλάδα
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1988
MA
DEPARTMENT OF INSTRUCTION AND LEARNING-SCHOOL OF EDUCATION
UNIVERSITY OF PITTSBURGH
ΗΠΑ
SPECIAL EDUCATION-MILD DISABILITIES
Διδακτορικό Δίπλωμα
1990
PhD
DEPRATMENT OF INSTRUCTION AND LEARNING-SCHOOL OF EDUCATION
UNIVERSITY OF PITTSBURGH
ΗΠΑ
LEARNING DISABILITIES
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2022–23
ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ
Π2107
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Π2108
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΔΤΠΜΣ "ΓΛΩΣΣΕΣ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ"
Υ-002
Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές δυσκολίες
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2022–23
ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ
Π1446
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ: ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Π2108
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Προπτυχιακό
Οι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες μετά το σχολείο: Εμπειρική προσέγγιση
Η έρευνα στην ειδική αγωγή: 2006-2016
Προγράμματα καλλιέργειας μορφολογικής επίγνωσης για μαθητές/ριες με ΕΜΔ
Διδακτορικό
Διερεύνηση γνωστικών χαρακτηριστικών και διαστάσεων της ψυχικής ανθεκτικότητας χαρισματικών μαθητών/τριών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
2022–2023
Μεταπτυχιακό
Απόψεις εκπαιδευτικών για τη δυσανάλογη αντιπροσώπευση μειονοτήτων στην Ειδική Αγωγή.
2021–2022
Προπτυχιακό
Δυσκολίες αναγνωστικής ευχέρειας σε φοιτητές και φοιτήτριες-Αξιολόγηση λαθών
Μεταπτυχιακό
Αναγνωστική ευχέρεια και Δυσλεξία: απόψεις εκπαιδευτικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Η σημασία της αναγνωστικής ευχέρειας και της κατανόησης και η αξιολόγησή τους μέσω της σιωπηρής ανάγνωσης
ΔΕΠ-Υ:Γνώσεις και Πρακτικές των Εκπαιδευτικών Προσχολικής Αγωγής
Συγκριτική μελέτη των γνώσεων των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης γενικής εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής για τη διαταραχή ελλειμματικής προσοχής/υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ)
Διδακτορικό
Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες και Μαθηματικά: περιεχόμενο και γνωστικοί δείκτες πρόβλεψης
2020–2021
Διδακτορικό
Αναγνωστική ευχέρεια σε μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες: Προβλεπτικοί Δείκτες σε μια Διαφανή Ορθογραφία
Μεταπτυχιακό
Γνώσεις και Πρακτικές Νηπιαγωγών και Δασκάλων των δύο πρώτων τάξεων του Δημοτικού για τη Φωνολογική Επίγνωση
2018–2019
Διδακτορικό
"Δείκτες Ποιότητας Προγραμμάτων συνεκπαίδευσης μαθητών με αναπηρία και/ή Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες"
Μεταπτυχιακό
Διερεύνηση λαθών αναγνωστικής κατανόησης παιδειών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
2016–2017
Προπτυχιακό
Δυσλεξία και ενήλικες
2015–2016
Μεταπτυχιακό
Παραγωγή γραπτού λόγου σε άτομα με προβλήματα ακοής (κώφωση, βαρηκοϊα)
Η Διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας σε παιδιά με δυσλεξία: Η περίπτωση των σχολικών εγχειριδίων Γ΄-ΣΤ΄ Δημοτικού.
2014–2015
Μεταπτυχιακό
Υποστήριξη φοιτητών με αναπηρία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Ενίσχυση της αναγνωστικής ευχέρειας σε μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες σε μαθητές με γλώσσα καταγωγής τη Ρωσική
Προπτυχιακό
Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες σε δίγλωσσους μαθητές
2013–2014
Προπτυχιακό
Διδακτικές εφαρμογές διαφοροποιημένης διδασκαλίας
Διαφοροποιημένη διδασκαλία στο μάθημα της Ιλιάδας
Διαφοροποιημένη διδασκαλία στο μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας
Άγνωστη
Προπτυχιακό
Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στα Μαθηματικά
Αξιοποίηση της Επαυξημένης Πραγματικότητας στο μάθημα της Ιστορίας στο πλαίσιο του Καθολικού Σχεδιασμού
Η ανάπτυξη της φωνολογικής επίγνωσηςκαι η διδασκαλία των φωνολογικών δεξιοτήτων σε παιδιά με Σύνδρομο Down
Διαγνώσεις των παιδιών με αυτισμό: Περιπτώσεις στο ΚΕΔΔΥ (2013-2018)
Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ)
Τρόποι αντιμετώπισης της διαταραχής ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας
Η διάγνωση της ΔΕΠ-Υ σε παιδιά και εφήβους
Διαβάθμιση διδασκαλίας στο μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής γλώσσας της Β' γυμνασίου
Διπλωματικές Εργασίες εκτός ΑΠΘ
Postgraduate Level
2014–2015
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΒΑΣΙΛΑΚΗ
.
ΝΕΟΙ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
.
Διδακτορικό
2013–2014
ΚΑΡΑΜΑΤΣΟΥΚΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΜΕΣΩ ΑΣΥΡΜΑΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
.
Διοικητικό Έργο
Ιδρύματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
2
2013
Head, ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΟΔΙΠ
1
2012
Head, ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ
Άλλο
#
Από
Έως
Θέση Περιγραφή
1
2009
2012
ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ, ΠΜΣ -ΠΤΕΑ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Ερευνητικά Έργα
Συμμετοχή
2021–2023
Ενίσχυση διδακτικής παρέμβασης σε τμήματα ένταξης παιδών προσφύγων και μεταναστών στην Ελλάδα (T4I_3)
2019–2023
Πληρωμές μελών ΔΕΠ (ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ)
2018–2024
ΠΜΣ "Γλώσσες, Επικοινωνία και Διοίκηση Υπηρεσιών Εκπαίδευσης στο Σύγχρονο Κοινωνικό, Οικονομικό και Τεχνολογικό Περιβάλλον"
2018–2023
Αμοιβές Μελών ΔΕΠ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ)
2014–2016
Δυσλεξία για καθηγητές της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας
2012–2015
Ανάπτυξη ψηφιακών μαθημάτων, υποστήριξη ιδρυματικής πλατφόρμας και άλλες δράσεις.
2010–2014
Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών Α.Π. 2
2010–2022
Αμοιβές μελών ΔΕΠ - ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΥΠΠΘ)
2009–2021
Πληρωμή μελών ΔΕΠ ΑΠΘ ( ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ )
2007–2008
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας & δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στις Μαθησιακές Δυσκολίες-ΥΠΟΕΡΓΟ 3:Υλοποίηση επιμόρφωσης εκπαιδευτικών στις Μαθησιακές Δυσκολίες σε Κεντρική και Δυτική Μακεδονία
2005–2023
Προγράμματα διδασκαλίας ελληνικής γλώσσας και πολιτισμού
2005–2009
Ανάλυση μετόχων διαχείρισης με στόχο το συμμετοχικό σχεδιασμό για βιώσιμη ανάπτυξηκαι υλοποίηση προγραμμάτων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και οικοτουρισμού με στόχο την κοινωνική ένταξη ατόμων με ειδικές ανάγκες: Εφαρμογή στο Δέλτα Αξιού-Λουδία-Αλιάκμονα
2003–2005
Προετοιμασία και υλοποίηση με ίδια μέσα της επιμόρφωσης και εξειδίκευσης εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής
2002–2023
Αμοιβές μελών ΔΕΠ (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας)
2001–2017
Αμοιβή μελών ΔΕΠ (ΥΠΕΠΘ)
2001–2001
Ακαδημαϊκή και επαγγελματική αναβάθμιση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
2000–2000
Σχεδιασμός οργάνωση και εφαρμογή ειδικού επιμορφωτικού προγράμματος για την ακαδημαϊκή και επαγγελματική αναβάθμιση εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
1999–2023
Πληρωμή μελών ΔΕΠ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ )
1998–2007
Πληρωμή μέλους ΔΕΠ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ )
1997–2009
Πληρωμή μελών ΔΕΠ (ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ)
1997–2023
Πληρωμή μελών ΔΕΠ ΑΠΘ για αξιολογήσεις και λοιπές υπηρεσίες - Ν. 2530/97 (ΓΓΕΤ )
1997–
Πρόγραμμα επανεκπαίδευσης δασκάλων πτυχιούχων παιδαγωγικών σχολών εξωτερικού
1997–1999
Σχεδιασμός, οργάνωση και εφαρμογή ειδικού επιμορφωτικού προγράμματος για την ακαδημαϊκή και επαγγελματική αναβάθμιση εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
1997–2022
Πληρωμές μελών ΔΕΠ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ )
1996–2023
Πληρωμές μελών ΔΕΠ (ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ)
1994–
Εξελιγμένη διδακτική μεθοδολογία των μαθημάτων στη δημοτική εκπαίδευση
1993–
Πρότυπη δράση για την οικονομική και κοινωνική ενσωμάτωση των λιγότερο ευνοημένων ομάδων στην περιοχή Ελευθερίου/ Κορδελιού - Ευόσμου - Μενεμένης
1993–2023
Αμοιβές Μελών ΔΕΠ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ)
Συντονισμός
2021–2023
Ειδική αγωγή και μαθησιακές δυσκολίες 2
2019–2022
Ειδική αγωγή και μαθησιακές δυσκολίες
2019–2020
Ειδική Αγωγή και Μαθησιακές Δυσκολίες: Διάγνωση και Αξιολόγηση
2018–2019
Διαφοροποιημένη Διδασκαλία: αρχές κι εφαρμογές
2015–2018
Επιμόρφωση στις Μαθησιακές Δυσκολίες και τη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία.
2014–2015
ΔΡΑΣΗ Γ: Ενίσχυση Ερευνητικής Δραστηριότητας Ανθρωπιστικών Επιστημών (α' φάση): Δείκτες ανίχνευσης των Ειδικών Αναγνωστικών Δυσκολιών σε αλλοδαπούς μαθητές
2001–2003
Δίκτυο έρευνας για τη νοητική αναπηρία
2000–2000
Εξειδίκευση εκπαιδευτικών που εργάζονται με παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες
1998–
Εκτίμηση αναγκών της προεπαγγελματικής εκπαίδευσης μαθητών/ τριών με νοητική υστέρηση
1998–1999
Εκτίμηση των στάσεων των εκπαιδευτικών ως προς τις ανάγκες επιμόρφωσής τους σχετικά με την εκπαίδευση παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
1998–1999
Η παρουσία των ατόμων με ειδικές ανάγκες στην εκπαιδευτική διαδικασία : Αποκλεισμός ή ένταξη
1997–1999
Εξειδίκευση εκπαιδευτικών που εργάζονται με παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες
1996–
Η ένταξη των μαθητών/ τριων με ειδικές ανάγκες στις συνηθισμένες εκπαιδευτικές δομές
1993–
Κατάρτιση ανέργων δασκάλων στην αγωγή και ενσωμάτωση ατόμων με ειδικές ανάγκες
Εκτός ΕΛΚΕ ΑΠΘ
Συμμετοχή
1987-1990
Ερευνητικό Πρόγραμμα χρηματοδοτούμενο από την Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση των ΗΠΑ.
2008-2009
Καλλιέργεια της γραπτής έκφρασης των παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες
Συντονισμός
1990-
Ερευνητικό πρόγραμμα χρηματοδοτούμενο από το Dean’s Office, Student Initiated Research Grant.
1995-1996
Η ένταξη μαθητών/μαθητριών και φοιτητών/τριών με ειδικές ανάγκες στις συνηθισμένες εκπαιδευτικές δομές. Ερευνητικό πρόγραμμα
2003-2004
Χαρτογράφηση – Αναλυτικά Προγράμματα Ειδικής Αγωγής
2003-2005
Επιμόρφωση και Εξειδίκευση Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις Δυσκολίες της Μάθησης
2006-2007
Κατασκευή και στάθμιση 12 διερευνητικών-ανιχνευτικών εργαλείων (κριτηρίων) των μαθησιακών δυσκολιών
2007-2008
.Επιμόρφωση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στις Μαθησιακές Δυσκολίες.
2010-2013
Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών
Σύνδεση με την Κοινωνία
Συνεργασίες με κοινωνικούς, πολιτιστικούς και παραγωγικούς φορείς
ελδηλωση για την ημερα αναπηρίας
.
Δήμος Θεσσαλονικης
.
Διακρίσεις
1995
ΑΡΓΥΡΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ HELIOS
Ενημερώθηκε: 2023-02-18