Aller au contenu principal
Structure Qualité
Université Aristote de Thessaloniki
Identifiant
Vous êtes ici
Accueil
»
e-Curriculum Vitae
Curriculum Vitae
Expand
|
Collapse
Maria Birbili
Assistant Professor, School of Early Childhood Education
Personal Information
2310991273
mmpirmpi@nured.auth.gr
Scopus ID
15049158800
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική στην Προσχολική Εκπαίδευση
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Εκπαίδευση
Κατάρτιση εκπαιδευτικών και επιστήμη της εκπαίδευσης
Κατάρτιση εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής
Education
Προπτυχιακές Σπουδές
1984
Πτυχίο
Σχολή Βρεφονηπιοκομίας
Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα
Greece
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1991
MA - Master of Arts
Department of Early Childhood Education
Boston College
U.S.
Early Childhood Specialist Option
1995
MSc - Master of Science
Department of Educational Studies
University of Oxford
Great Britain
Educational Research Methodology
Διδακτορικό Δίπλωμα
2000
DPhil
Department of Educational Studies
University of Oxford
Great Britain
HIgher Education
Course Work
Courses of Winter semester of 2016–17 academic year
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Γ.3.270
EARLY CHILDHOOD PEDAGOGY AND PRACTICE I
Ζ.1.257
EARLY CHILDHOOD EDUCATION ISSUES
ΕΠ.2.046
ASSESSMENT IN EDUCATION
ΥΒ.1.016
TEACHING METHODOLOGY
ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕ ΤΙΤΛΟ <<ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ>>
Α.001
CRITICAL ANALYSIS OF MAIN PEDAGOGICAL AND LEARNING THEORIES
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕ ΤΙΤΛΟ "ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ"
ΤΠΕΠΚΡ.007
PRACTICUM
ΔΙΑΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ "ΕΠΙΣΤHΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓHΣ -ΤΕΧΝΟΛΟΓIΕΣ ΜAΘΗΣΗΣ"
ΥΕ.003
Courses of Spring semester of 2016–17 academic year
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Δ.3.271
EARLY CHILDHOOD PEDAGOGY AND PRACTICE II
Η.3.275
EARLY CHILDHOOD PEDAGOGY AND PRACTICE VI
ΠΡ.3.061
EARLY CHILDHOOD PEDAGOGY AND PRACTICE I
ΥΒ.1.016
TEACHING METHODOLOGY
Theses Supervised
Student Theses within AUTh
2016–2017
. ΑΝΟΙΧΤΑ ΥΛΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ: ΜΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
. Ο ΤΡΟΠΟΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ
In progress
. "ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΣΚΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ: ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ"
. Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ: ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
. ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ ΓΝΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
2015–2016
. ΤΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
. ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ
. ΔΙΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΑΥΤΑ
. Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΟΠΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
2014–2015
. ΟΙ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΗΡΩΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ: ΕΝΘΑΡΡΥΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ.
2012–2013
. ΟΙ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ.ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
2010–2011
. "Συγκριτική προσέγγιση της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, μεταξύ των χωρών Αγγλίας και Ελλάδας, όπως παρουσιάζεται στο Εθνικό Αναλυτικό τους Πρόγραμμα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης"
. Η ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΜΕΛΕΤΗ ΤΡΙΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ
2009–2010
. Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ
Administrative Work
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
1
2011
2012
Member, Επιτροπή Πρακτικής Ασκησης
Ιδρύματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
4
2012
2013
Member, Επιστημονική Επιτροπή Παιδικού Κέντρου ΑΠΘ
3
2011
2012
Head, Εποπτικό Συμβούλιο Πειραματικών Νηπιαγωγείων ΤΕΠΑΕ ΑΠΘ
2
2005
2007
Member, Επιστημονική Επιτροπή Παιδικού Κέντρου ΑΠΘ
1
2003
2004
Member, Επιτροπή Παιδείας για θέματα εκσυγχρονισμού και οργάνωσης του Α.Π.Θ
Άλλο
#
Από
Έως
Θέση Περιγραφή
1
2011
2012
Πρόεδρος, Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο Πρότυπων-Πειραματικών Νηπιαγωγείων
Research Projects
2014–2015
ΔΡΑΣΗ Γ: Ενίσχυση Ερευνητικής Δραστηριότητας Ανθρωπιστικών Επιστημών: Αναζητώντας εναλλακτικές λύσεις για την πρακτική άσκηση των μελλοντικών εκπαιδευτικών: ο εκπαιδευτικός της τάξης ώς επόπτης και καθοδηγητής
Συμμετοχές σε συντακτικές επιτροπές περιοδικών
Συμμετοχές σε συντακτικές επιτροπές περιοδικών
2012
Journal of Education and Learning
.
1927-5250 (Print) 1927-5269 (Online)
.
Canada
2012
International Journal of Qualitative Methods
.
1609-4069
.
Canada
2010
ΟΜΕΡ – Ερευνώντας τον Κόσμο του Παιδιού
.
1790-6954
.
Greece
Συμμετοχές σε συντακτικές επιτροπές περιοδικών
Συμμετοχή σε επιτροπή επιστημονικού συνεδρίου
2010-10-22
«Σύγχρονες τάσεις και προοπτικές στην προσχολική αγωγή και εκπαίδευση του 21ου αιώνα»
.
Τμήμα Βρεφονηποκομίας του ΤΕΙ Ηπείρου, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων & Π.Ε.Ε.
.
Greece
2009-11-20
Αναλυτικά προγράμματα και σχολικά εγχειρίδια: Ελληνική πραγματικότητα και διεθνής εμπειρία
.
Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος
.
Greece
Προσκλήσεις για Διαλέξεις
Σε συνέδρια
2010-01-15
«Από την αξιολόγηση της μάθησης στην αξιολόγηση για τη μάθηση»
.
«Η αξιολόγηση και η έρευνα δράσης σημαντικά εργαλεία για την ποιότητα και την ανανέωση των εκπαιδευτικών πρακτικών»
.
Πανελλήνιος Συνδέσμος Βρεφονηπιαγωγών ΤΕΙ
.
Greece
Σε Πανεπιστήμια και άλλους φορείς
2010-06-17
«Σύγχρονες αντιλήψεις για τη συνεργασία οικογένειας-νηπιαγωγείου»
.
61η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής Νομού Θεσσαλονίκης.
.
Greece
2010-04-18
«Ερωτήσεις: Ένα από τα πιο σημαντικά διδακτικά εργαλεία».
.
Σωματείο Ιδιωτικών Παιδικών και Βρεφονηπιακών Σταθμών Θεσσαλονίκης & Μακεδονίας-Θράκης
.
Greece
2009-10-17
«Η σημασία και ο ρόλος των ερωτήσεων στην Προσχολική Εκπαίδευση»
.
Δήμος Καλαμαριάς
.
Greece
Συμμετοχές σε συντακτικές επιτροπές περιοδικών
Θέση σε ακαδημαϊκό/ερευνητικό οργανισμό ή επιστημονική εταιρεία
2005
Εκπρόσωπος της Ελλάδας στο World Forum on Early Care and Education
.
World Forum on Early Care and Education
.
Greece
2012
Research Fellow
.
Research Centre on Skills, Knowledge & Organisational Performance (SKOPE)
.
Great Britain
Connection to Society
Συνεργασίες με κοινωνικούς, πολιτιστικούς και παραγωγικούς φορείς
2010
–2011
Πρόγραμμα "Διάλογος"
.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης & Ιδρύμα "Σταύρος Νιάρχος"
.
2011
.
After school education
.
Cool Kids Learn Inc., Miami, USA
.
Work Acknowledgement
Αναφορές στα ΜΜΕ
2008-03-28
Η αυτοαξιολόγηση ξεκινά από την προσχολική ηλικία
.
Εφημερίδα "Το Βήμα"
.
2008-03-27
Μαθητές σαϊνια με...αυτοαξιολόγηση
.
Εφημερίδα "Ελευθεροτυπία"
.
Publications
2017
Papandreou Maria
,
Birbili Maria
(2017)
.
Not just a recreational activity: Giving artmaking the place it deserves in early childhood classrooms
.
Educational Journal of the University of Patras UNESCO Chair
.
vol.4 no.1 p.94-106
.
2016
Gregoriadis Athanasios
,
Papandreou Maria
,
Birbili Maria
(2016)
.
Continuing professional development in the Greek early childhood education system
.
Early Years: Journal of International Research & Development
.
Γρηγοριάδης Αθανάσιος
,
Μπιρμπίλη Μαρία
,
Παπανδρέου Μαρία
(2016)
.
Οι Συνεντεύξεις Εκπαιδευτικού-Γονέων
.
Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί παρατηρούν, παρεμβαίνουν και αναστοχάζονται
.
Επιμέλεια:Αυγητίδου Σοφία, Τζεκάκη Μαριάννα, Τσάφος Βασίλης
.
Αθήνα
.
Gutenbert
.
τομ.2 p.205-221
.
Γρηγοριάδης Αθανάσιος
,
Μπιρμπίλη Μαρία
,
Παπανδρέου Μαρία
(2016)
.
Η Συνέντευξη ως Εργαλείο Γνωριμίας με τα Παιδιά
.
Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί παρατηρούν, παρεμβαίνουν και αναστοχάζονται
.
Επιμέλεια:Αυγητίδου Σοφία, Τζεκάκη Μαριάννα, Τσάφος Βασίλης
.
Αθήνα
.
Gutenbert
.
τομ.2 p.174-204
.
Μπιρμπίλη Μαρία
,
Παπανδρέου Μαρία
(2016)
.
Βάζεις το σημαδάκι με το ποντίκι στο angry birds και με το ποντίκι το πας πίσω και μετά το εκτοξεύεις: Ενθαρρύνοντας το γραμματισμό με τα αγαπημένα παιχνίδια των παιδιών
.
Μνήμη Σωφρόνη Χατζησαββίδη: Γλωσσολογικές & Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις
.
Επιμέλεια:Χοντολίδου Ε., Τσοκαλίδου Ρ., Τεντολούρης Φ., Κυρίδης Α., Βακαλόπουλος Κ
.
Αθήνα
.
Gutenberg
.
p.588-609
.
2015
Birbili Maria
,
Kontopoulou-Kokkinaki Melanthia
(2015)
.
Financial Education for Preschoolers: Preparing Young Children for the 21st Century
.
Childhood Education
.
vol.91 no.1 p.46-53
.
Μπιρμπίλη Μαρία
(2015)
.
Προς μια Παιδαγωγική του Διαλόγου: Η σημασία και ο ρόλος των ερωτήσεων στην προσχολική εκπαίδευση
.
Θεσαλονίκη
.
Εκδόσεις Σοφία
.
Παπανδρέου Μαρία
,
Σοφιανοπούλου Ιωάννα
,
Καλογιαννίδου Αναστασία
,
Μπιρμπίλη Μαρία
(2015)
.
‘Το τεντώνω και βλέπω πόσο ψηλός είμαι!’ παιδιά νηπιαγωγείου αναπαριστούν γραφικά τις ιδέες τους για το ‘μέτρο’ και τη χρήση του
.
Πρακτικά του 6ου Πανελλήνιου συνέδριου της ΕΝΕΔΙΜ: Μαθηματικά ΜΕ διάκριση και ΧΩΡΙΣ διακρίσεις
.
6ο Πανελλήνιο συνέδριο της ΕΝΕΔΙΜ: Μαθηματικά ΜΕ διάκριση και ΧΩΡΙΣ διακρίσεις
.
Επιμέλεια:Δεσλη Δ., Παπαδόπουλος Ι., Τζεκάκη, Μ
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Θεσσαλονίκη
.
ΕΝΕΔΙΜ
.
p.570-579
.
Gregoriadis Athanasios
,
Birbili Maria
,
Papandreou Maria
(2015)
.
Continuing Professional Development in Time of Crisis: Greek Early Childhood Educators' Perspectives
.
ISNITE 2015-New Issues on Teacher Education
.
Volos - Greece
.
2014
Κοντοπούλου-Κοκκινάκη Μελανθία
,
Βελλοπούλου Αγγελική
,
Καμπεζά Μαρία
,
Παναγιώτου Β
,
Ψυχίδου Π
,
Μπιρμπίλη Μαρία
,
Παπανδρέου Μαρία
(2014)
.
Προσεγγίσεις της προσωπικής - κοινωνικής ανάπτυξης στο πλαίσιο του νέου προγράμματος σπουδών προσχολικής αγωγής
.
Ο.Μ.Ε.P. Ερευνώντας τον Κόσμο του Παιδιού
.
vol.13 p.200-210
.
Μπιρμπίλη Μαρία
,
Παπανδρέου Μαρία
,
Γρηγοριάδης Αθανάσιος
(2014)
.
Οι ατομικές συνεντεύξεις ως μέσο γνωριμίας με τα παιδιά: Εμπειρίες αρχάριων φοιτητών
.
Έρευνα στην Εκπαίδευση
.
no.1 p.32-53
.
2013
Birbili Maria
(2013)
.
Developing young children's thinking skills in Greek early childhood classrooms: curriculum and practice
.
Early Child Development and Care
.
vol.183 no.8 p.1101-1114
.
Παπανδρέου Μαρία
,
Γρηγοριάδης Αθανάσιος
,
Μπιρμπίλη Μαρία
(2013)
.
Υποψήφιοι εκπαιδευτικοί αξιολογούν την εφαρμογή διαδικασιών ανίχνευσης στο πλαίσιο της Πρακτικής τους Άσκησης
.
Η πρακτική άσκηση στην αρχική εκπαίδευση των εκπαιδευτικών: θεωρία, πράξη, έρευνα
.
Επιμέλεια:Σ. Αυγητίδου & Α. Ανδρούσου
.
Aθήνα
.
p. 39-68
.
2012
Μπιρμπίλη Μαρία
,
Γρηγοριάδης Αθανάσιος
(2012)
.
Ο Ρόλος του αποσπασμένου εκπαιδευτικού στην πρακτική άσκηση των παιδαγωγικών τμημάτων
.
Παιδαγωγική Επιθεώρηση
.
vol.54 p.169-179
.
2010
Birbili M
,
Karagiorgou I
(2010)
.
Helping children and their parents ask better questions: an intervention study
.
Journal of Research in Childhood Education
.
vol.24 no.1 p.18-31
.
Μπιρμπίλη Μ
,
Καραγιώργου Ι
,
Χριστοδούλου Ι
(2010)
.
Εμπλέκοντας τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας στη μάθηση τους: H σημασία της αυτό-αξιολόγησης
.
Σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις στη προσχολική και πρώτη σχολική εκπαίδευση
.
(eds) Γερμανός Δ., Κανατσούλη Μ
.
Θεσσαλονίκη
.
University Studio Press
.
vol.09
.
Μπιρμπίλη Μ
(2010)
.
Επικοινωνία, αλληλεπίδραση και μάθηση στην προσχολική τάξη
.
επιμ.
Μουμουλίδου Μ
,
Ρεκαλίδου Γ
.
Μικρές ομάδες στην εκπαίδευση. Παιδαγωγικές, μαθησιακές εμψυχωτικές προσεγγίσεις
.
Αθήνα
.
Τυπωθήτω - Γ. Δαρδανός
.
Μπιρμπίλη Μ
(2010)
.
Η σημασία και ο ρόλος της ανατροφοδότησης στην προσχολική εκπαίδευση
.
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εξελικτικής Ψυχολογίας
.
Αλεξανδρούπολη
.
Μπιρμπίλη Μαρία
,
Γρηγοριάδης Αθανάσιος
(2010)
.
Ο θεσμός του αποσπασμένου εκπαιδευτικού στην πρακτική άσκηση των παιδαγωγικών τμημάτων
.
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης
.
Αθήνα, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Αθηνών
.
2011
Βελλοπούλου Α
,
Γκλιάου Ν
,
Διδάχου Ε
,
Κοντοπούλου Α
,
Μπιρμπίλη Μ
,
Παπανδρέου Μαρία
(2011)
.
Νέα Προγράμματα Σπουδών: Επιστημονικό πεδίο: Προσχολική - Πρώτη Σχολική Ηλικία
.
Αθήνα
.
Παιδαγωγικό Ινστιτουτο
.
Μπιρμπίλη Μ
,
Κοντοπούλου Μ
,
Χριστοδούλου Ι
(2011)
.
Νέα Πιλοτικά Προγράμματα Σπουδών. Οδηγός εκπαιδευτικού για το πρόγραμμα σπουδών του νηπιαγωγείοιυ
.
Αθήνα
.
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
.
Birbili M
(2011)
.
Parent workshops from the point of view of parents
.
Πρακτικά 13ου Διεθνές Συνεδρίου (ΧΙΙΙ Congresso Internazionale) της ΑΙFREF (Assosiation Internazionale de Formation et de Recherche en Education Familiale) "Educazione Familiar e Servizi per l' Infanzia"
.
Firenze
.
Παπανδρέου Μαρία
,
Τζεκάκη Μαριάννα
,
Μπιρμπίλη Μαρία
(2011)
.
Συμπόσιο "Καινοτομίες και αλλαγές στην προσχολική τάξη"
.
Ευρωπαϊκό συνέδριο ΟΜΕΠ
.
OMEP European conference Cyprus
.
Λευκωσία, European University of Cyprus, Κύπρος
.
2009
Gregoriadis Athanasios
,
Birbili Maria
(2009)
.
Exploring the role of student-teacher supervisors in Greek higher education: learning from the insiders
.
Current Issues in Preschool Education in Europe, ΟΜΕΡ, European Regional Meeting and Conference
.
European Regional Meeting and Conference
.
Syros, Greece
.
Published Version
.
p.149-164
.
Παπανδρέου Μαρία
,
Μπιρμπίλη Μαρία
,
Μαρτιδου Ραχήλ
(2009)
.
Οι αντιλήψεις των γονέων για το ρόλο του νηπιαγωγείου και τη συμμετοχή τους στην εκπαίδευση των παιδιών τους
.
Proceedings of the OMEP European regional conference 2009. “Current issues in preschool education in Europe: Shaping the future"
.
OMEP European regional conference 2009
.
M. Paramythiotou and C. Angelaki (Eds)
.
Ελλάδα - Σύρος
.
p. 437-452
.
Mis à jour: 2017-07-15