Additional bibliography for study
Arnheim R. (2007). Οπτική σκέψη. Θεσσαλονίκη: University Studio Press.
Arnheim R. (1999). Τέχνη και οπτική αντίληψη. Αθήνα: Θεμέλιο.
Βάος, Α. (2008) Ζητήματα διδακτικής των εικαστικών τεχνών, Αθήνα: Τόπος.
Barnes, R. (2002) Teaching art to young children 4-9, London and Νew York: Routledge/Falmer.
Chapman, L. (1993) Διδακτική της τέχνης: Προσεγγίσεις στην καλλιτεχνική αγωγή, Αθήνα: Νεφέλη.
Γραφάκου, Ε. και Λαμπίτση, Β. (2011) ‘Αξιοποίηση των εικαστικών τεχνών στην εκπαίδευση’, στο Βασικό Επιμορφωτικό Υλικό, Τόμος Γ΄, Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, σσ. 64-108.
Epstein Α.W. και Τρίμη, Ε. (2005) Εικαστικές τέχνες και μικρά παιδιά: Ενισχύοντας τους μικρούς καλλιτέχνες, Αθήνα: Τυπωθήτω.
Golomb, C. (2004) The child’s creation of a pictorial world. Mahwah, New Jersey. London: Lawrence Elrbaum Associates, Publishers.
Fawcett M. and Hay P. (2004). 5x5x5 = Creativity in the Early Years. International Journal of Art & Design Education. 23.3.
Freedman K. (2003). Teaching Visual Culture. New York: Teacher College Columpia Universtity.
Κούβου, Ο. (2012) ‘Παιδική η σχολική τέχνη: το παιδικό σχέδιο και ο οπτικός πολιτισμός’, στο Κούρτη Ε. [Επιμ.], Παιδική ηλικία και μέσα μαζικής επικοινωνίας, Τόμος Β΄, Ηρόδοτος/ΟΜΕΡ, 2012.
Λέτσιου Μ. (2011). «Κοινωνικοί προβληματισμοί και καλλιτεχνική αγωγή στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση», Εικαστική παιδεία, τεύχ. 27, Έκδοση της Ένωσης Καθηγητών Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, σελ 204-205.
Λέτσιου Μ. (2012). Το sketchbook ως εργαλείο μάθησης. Εικαστική παιδεία, τεύχ. 28, Έκδοση της Ένωσης Καθηγητών Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, σελ. 104 - 107.
Λέτσιου Μ. & Τeles P. (2014). Μη απτική δια-δραστική καλλιτεχνική εγκατάσταση με καθηγητές εικαστικών και μαθητές. Εικαστική παιδεία, τεύχ. 30. Ένωση Καθηγητών Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, Θεσσαλονίκη, σελ. 129-132.
Lange-Kuttner, C. and Thomas, G. [eds] (1995) Drawing and Looking: Theoretical Approaches to Pictorial Representation in Children, New York, London: Harvester Wheatsheaf.
Μαγουλιώτης, Α. (2002), Εικαστικές δημιουργίες Ι: Μέσα από την παρατήρηση, Αθήνα: Καστανιώτης.
Μαγουλιώτης, Α. (2002), Εικαστικές δημιουργίες ΙΙ: Μέσα από τη φαντασία, Αθήνα: Καστανιώτης.
Μαγουλιώτης, Α. (2014) Εικαστική Παιδαγωγική, Αθήνα: Εκδόσεις Συμμετρία .
Τιτίκα Σάλλας (επιμ.) (2011). Σύγχρονες προσεγγίσεις στην διδακτική της τέχνης. Αθήνα: νήσος.
Wilson, B. (2003) ‘Three Sites for Visual Cultural Pedagogy: Honoring Students’ Interests and Imagery’, The International Journal of Arts Education, Vol.1, No.3, pp. 107-127.