Additional bibliography for study
Arnheim, R (2007). Οπτική Σκέψη. Θεσσαλονίκη: University Studio Press.
Arnheim, R (1999). Τέχνη και Οπτική Αντίληψη. Αθήνα: Θεμέλιο
Bolin, P. E., & Blandy, D. (Eds). (2011). Matter Matters: Art Education and Material Culture Studies. Reston, VA: National Art Education Association.
Chapman, L. (1993). Διδακτική της Τέχνης, Προσεγγίσεις στην Καλλιτεχνική Αγωγή. Αθήνα: Νεφέλη.
Daucher, H. & Seitz, R. (2003). Διδακτική των Εικαστικών Τεχνών. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Duncum, P. (2020). Picture Culture, Visual Culture Concepts to Enchance the Curriculum. London: Bloomsbury Academy
Efland, A. (2002). Art and Cognition, Integrating the Visual Arts in the Curriculum. New York: Teachers College Columbia University.
Freedman, K. (2003). Teaching Visual Culture. New York: Teachers College Columbia University.
Κούβου, Ου. (2016). Παιδικό Σχέδιο, η Γνωστική Προσέγγιση. Αθήνα: Gutenberg.
Κούβου, Ου. (2019). Διδάσκοντας Σχέδιο σε Παιδιά, Μαθήματα Διαπραγματευτικής Σχεδίασης. Αθήνα: Gutenberg
Leavy, P. (2020) (Λέτσιου Μ. επιμ). Η Καλλιτεχνική Δημιουργία ως Μέθοδος Έρευνας. Η Καλλιτεχνικής Βάσης Ερευνητική Πρακτική. Αθήνα: Gutenberg.
Λέτσιου, Μ. (2012). Το Sketchbook ως Εργαλείο Μάθησης. Εικαστική Παιδεία, τεύχ. 28. Έκδοση της Ένωσης Καθηγητών Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, σελ.104-107
Λέτσιου, Μ. & Teles, P. (2014). Μη Απτική Δια- δραστική Καλλιτεχνική Εγκατάσταση με Καθηγητές Εικαστικών και Μαθητές. Εικαστική Παιδεία, τεύχ. 30. Ένωση Καθηγητών Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, Θεσσαλονίκη, σελ.129-132.
Λέτσιου, Μ. (2019). Me and my Teddy Bear. Synnyt/Origins: Finnish Studies in Art Education journal, InSEA Regional Congress.
Λέτσιου, Μ. (2019). Rethinking the Notion of Art Learning as Social Activity. In T. Eca, H. Elzerman, M. Letsiou, M. Maksimovik, A. Saldanha (eds) “Engaged Arts Education”. InSEA e- publication.
Λέτσιου, Μ.(2019).Bridging Art Curricula with on- line Youth Culture, Screen Literacy, Education Through Visual Media Expression. Niigata University Japan vo1. σελ. 7-18
Μαγουλιώτης, Α. (2002), Εικαστικές δημιουργίες Ι: Μέσα από την παρατήρηση. Αθήνα: Καστανιώτης.
Μαγουλιώτης, Α. (2002), Εικαστικές δημιουργίες ΙΙ: Μέσα από τη φαντασία. Αθήνα: Καστανιώτης.
Νάκου, Ε. (2001). Μουσεία: Εμείς, τα Πράγματα και ο Πολιτισμός. Αθήνα: Νήσος
Σάλλα, Τ. (1996). Δημιουργική Φαντασία και Παιδική Τέχνη. Αθήνα: Εξάντας
Σάλλα, Τ. (2008). Καλλιτεχνική Παιδεία και Παιδαγωγικά Συστήματα. Αθήνα: Νήσος
Σάλλα, Τ. (επιμ). (2011). Σύγχρονες Προσεγγίσεις στην Διδακτική της Τέχνης. Αθήνα: Νήσος