Additional bibliography for study
1. Altrichter, Η.(επιμ.) (2001) Oι εκπαιδευτικοί ερευνούν το έργο τους. Μία εισαγωγή στην έρευνα δράσης, Αθήνα: Μεταίχμιο
2. Aνδρεαδάκης, Ν. (επιμ.)(2012) Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών. Σύγχρονες τάσεις και ζητήματα, Αθήνα: Εκδοτικός Όμιλος Ίων
3. Αντωνίου, Χ.(2009)Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών, Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα
4. Αντωνίου, Χ.(2002) Η εκπαίδευση των Ελλήνων Δασκάλων στις Παιδαγωγικές Ακαδημίες, Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα
5. Arends, R. (2007) Learning to teach.7th ed. New York: McGraw-Hill.
6. Βούλγαρης, Σ. & Ματσαγγούρας, Η. (2005) Ερωτηματολόγιο Προσωπικής Θεωρίας Δασκάλων. Στο: Μπαγάκης, Γ. (επιμ.), Επιμόρφωση και Επαγγελματική Ανάπτυξη του Εκπαιδευτικού Αθήνα: Μεταίχμιο, 148-157
7. Βρατσάλης, Κ.(επιμ/εισαγ.)(2005) Διδακτική εμπειρία και παιδαγωγική θεωρία. Αθήνα: Νήσος
8. Carr, W. & S. Kemmis(1986) Becoming critical. Education, knowledge and action research, London: Falmer Press,
9. Cochran-Smith, M. & Feiman-Nemser, Sh. et.al(ed. )(2008) Handbook of research on teacher education. Enduring Questions in Changing Contexts, 3rd edit., New York/London: Routledge
10. Γράβαρης, Δ& Παπαδάκης, Ν(επιμ.)(2005) Εκπαίδευση και Εκπαιδευτική Πολιτική.Μεταξύ Κράτους και Αγοράς. Αθήνα : Εκδόσεις Σαββάλας.
11. Darling-Hammond, L.& Bransford, J.(eds.) (2005) Preparing Teachers for a Changing World, San Francisco: Jossey-Bass
12. Day, C.(2003) H εξέλιξη των εκπαιδευτικών. Οι προκλήσεις της Δια Βίου μάθησης, μετφ. Ανθή Βακάκη, Αθήνα: Τυπωθήτω-Γ.Δαρδανός,
13. Δημητρόπουλος, Ε.(1998): Οι εκπαιδευτικοί και το επάγγελμά τους, Συμβολή στην ανάπτυξη μιας επαγγελματικής ψυχολογίας του Έλληνα εκπαιδευτικού. Αθήνα: Γρηγόρης.
14. Φρυδάκη, Ε.(2015) Η επαγγελματική ταυτότητα του εκπαιδευτικού και το μέλλον της διδασκαλίας, Αθήνα: Κριτική
15. Giesecke, H. (2009): Pädagogik- quo vadis? Ein Essay über Bildung im Kapitalismus, Weinheim/München: Juventa
16. Giesecke, H. (2007): Pädagogik als Beruf. Grundformen pädagogischen Handelns, 9.Aufl.Weinheim/München: Juventa
17. Hackl, B. & Neuweg, G. H. (Hg.)(2004): Zur Professionalisierung pädagogischen Handelns. Münster: LIT Verlag,
18. Hammerness, K.&Darling-Hamond, L.&Bransford, J.(2005)How Teachers Learn and Develop.In:Darling-Hammond, L.& Bransford, J.(eds) Preparing Teachers for a Changing World, San Francisco: Jossey-Bass, 358-390
19. Ζμας, Α.& Παπαδοπούλου, Β.(2007) Η σχέση θεωρίας-πράξης από φιλοσοφική σκοπιά και οι προεκτάσεις της στην εκπαίδευση υποψήφιων εκπαιδευτικών. Επιστήμες Αγωγής, 4, 229-242.
20. Καλαϊτζοπούλου, Μ(2001) Ο εκπαιδευτικός ως στοχαζόμενος επαγγελματίας, Αθήνα: Τυπωθήτω-Γ.Δαρδανός,
21. Καρράς, Κ. (2021). Εκπαίδευση των Εκπαιδευτικών στον Σύγχρονο Κόσμο. Εκδόσεις: Gutenberg.
22. Καρράς, Κ. (2015). Συστήματα Εκπαίδευσης, Επιμόρφωσης και Μετεκπαίδευσης των Εκπαιδευτικών στον Σύγχρονο Κόσμο. Εκδόσεις: Gutenberg.
23. Καρράς, Κ. (2011). Εκπαιδευτικός σ’ έναν Κόσμο που Αλλάζει. Εκδόσεις: Gutenberg.
24. Κατσαρού, Ε.& Τσάφος, Β(2003) Από την έρευνα στη διδασκαλία. Η εκπαιδευτική έρευνα δράσης, Αθήνα: Σαββάλας
25. Κοσμίδου-Hardy X& Σοφός, Α.(2020) Ο εκπαιδευτικός ως επαγγελματίας. Η ταυτότητα και το εργασιακό του προφίλ.Αθήνα: Γρηγόρης
26. Κοσσυβάκη, Φ. (2003) Ο Ρόλος του Εκπαιδευτικού στο Μετανεωτερικό Σχολείο: Προσδοκίες, Προοπτικές, Όρια. Στάσεις και Αντιλήψεις των Εκπαιδευτικών ως προς τη Διδακτική τους Ετοιμότητα. Αθήνα:Gutenberg
27. Κουζέλης, Γ. (2005) «Πρακτικές της Θεωρίας και Θεωρίες της Πρακτικής. Σκέψεις
28. και Απορίες σχετικά με την επιμόρφωση Εκπαιδευτικών.» Στο: Βρατσάλης., Κ.(επιμ.), Διδακτική Εμπειρία και Παιδαγωγική Θεωρία. σελ. 55-65. Αθήνα: Νήσος.
29. Λιακοπούλου, Μ.(2010)Η παιδαγωγική επάρκεια των εκπαιδευτικών. Προϋποθέσεις και αξιολόγηση, Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Ζήτη
30. Loughran, J.(2006)Developing a Pedagogy of Teacher Education, London & N. York: Routledge
31. Ματθαίου, Δ(2000) Παγκοσμιοποίηση, κοινωνία της γνώσης και δια βίου Εκπαίδευση, Νέα Παιδεία, 24(93):13-26.
32. Ματσαγγούρας, Γ. Η(2002) Θεωρία της διδασκαλίας. Η προσωπική θεωρία ως πλαίσιο στοχαστικο-κριτικής ανάλυσης, 2η βελτ. .εκδ., Αθήνα: Gutenberg
33. Ματσαγγούρας, Γ. Η και Χέλμης Η.(2002) Εκπαιδεύοντας τον Δάσκαλο της μετανεωτερικής εποχής: από τον Τεχνοκράτη στον Στοχαστικο-κριτικό δάσκαλο. Επιστήμες της Αγωγής, 2, 7-25
34. Ματσαγγούρας, Γ. Η (2005) Επαγγελματισμός και Επαγγελματική Ανάπτυξη. Στο: Μπαγάκης, Γ(επιμ.)Επιμόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού, Αθήνα: Μεταίχμιο
35. Μλεκάνης, Μ(2004) Οι συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών, Αθήνα: Τυπωθήτω-Γ.Δαρδανός
36. Μπαγάκης, Γ. (επιμ.)(2005) Επιμόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού, Αθήνα, Μεταίχμιο
37. Μπαγάκης, Γ.(επιμ.)(2002) Ο εκπαιδευτικός ως ερευνητής, Αθήνα: Μεταίχμιο
38. Μπίκος, Κ.(1998) Η εξέλιξη της Παιδαγωγικής Επιστήμης και ο ρόλος της στην εκπαίδευση εκπαιδευτικών, Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 27, 71-96
39. Μπουζάκης, Σ(2012)(επιμ.)Συγκριτική Παιδαγωγική, Αθήνα:Gutenberg
40. Mπουζάκηs, Σ- Χ. Τζήκας(1996): Η κατάρτιση των Δασκάλων-Διδασκαλισσών και των Νηπιαγωγών στην Ελλάδα., τομ Α΄: Η περίοδος των Διδασκαλείων, Αθήνα: Gutenberg
41. Mπουζάκηs, Σ- Χ. Τζήκας- K. Ανθόπουλος(1997): Η κατάρτιση των Δασκάλων-Διδασκαλισσών και των Νηπιαγωγών στην Ελλάδα., τομ Β΄: Η περίοδος των Παιδαγωγικών Ακαδημιών και των Σχολών Νηπιαγωγών:1933-1990. Αθήνα: Gutenberg
42. Neave, G.(1998): Οι εκπαιδευτικοί. Προοπτικές για το εκπαιδευτικό επάγγελμα στην Ευρώπη, μετφρ. Μ Δεληγιάννη, Αθήνα: Έκφραση
43. Ξωχέλλης, Π. (επιμ.)(2007)Λεξικό της Παιδαγωγικής, Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη
44. Ξωχέλλης, Π. (2007) Παιδαγωγική (Επιστήμη). Στο: Ξωχέλλης, Π. (επιμ.)Λεξικό της Παιδαγωγικής, Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη, 506-509
45. Ξωχέλλης, Π. (2005) Ο εκπαιδευτικός στο σύγχρονο κόσμο. Αθήνα: Gutenberg.
46. Ξωχέλλης, Π.& Παπαναούμ, Ζ.(2000): Η ενδοσχολική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών: ελληνικές εμπειρίες 1997-2000, Θεσσαλονίκη
47. Οικονομίδης, Β. (επιμ.)(2011) Εκπαίδευση και Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών, Αθήνα: Πεδίο
48. Παπαδοπούλου, Β., Θωίδης, Ι., & Τσακιρίδου, Ε (2007). Η Πρακτική Άσκηση στο ΠΤΔΕ Φλώρινας: Αντιλήψεις των συνεργαζόμενων εκπαιδευτικών. Στο: Ταρατόρη, Ε.κ.α(επιμ)Παιδαγωγικά Τμήματα: παρελθόν,παρόν, μέλλον. Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου, Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη, 241-250
49. Papadopoulou V., & Thoidis, I.(2008). Teaching practice programmes in Greece: The case of the University of Western Macedonia. In: Comparative Education Teacher Training, Education Policy and Social Inclusion, 6, 86-73. Sofia, Bulgaria: Bureau for Educational Services.
50. Παπαναούμ, Ζωή (2003) Το επάγγελμα του Εκπαιδευτικού: Θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση. Αθήνα: Τυπωθήτω – Γιώργος Δαρδανός.
51. Schön, A.D.(1987) Educating the reflective practitioner, San Francisco: Jossey-Bass Soler, J., Craft, A. &Burgess, H.(eds) (2001) Teacher Development. Exploring our own practice, London: Paul Chapman Publishing
52. Σταμέλος, Γ(1999) Τα Πανεπιστημιακά Παιδαγωγικά Τμήματα. Καταβολές –Παρούσα κατάσταση – Προοπτικές. Αθήνα: Εκδόσεις Gutenberg.
53. Ταρατόρη, Ε(επιμ.)(2007) Παιδαγωγικά Τμήματα: παρελθόν, παρόν, μέλλον. Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου, Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη
54. Τριλιανός, Θ.(2007) «Πραγματικότητες και προοπτικές των Παιδαγωγικών Τμημάτων» Στο: Ταρατόρη, Ε.κ.α(επιμ.) Παιδαγωγικά Τμήματα: παρελθόν,παρόν, μέλλον. Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου, Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη, 57-65
55. Τσάφος, Β. & Κατσαρού, Ε. (2003) Από τη διδασκαλία στην έρευνα. Η εκπαιδευτική έρευνα δράσης. Αθήνα: Σαββάλας
56. Χατζηπαναγιώτου, Π(2001) Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών : ζητήματα οργάνωσης, σχεδιασμού και αξιολόγησης, Αθήνα: Τυπωθήτω-Γ.Δαρδανός,
57. Χατζηδήμου, Δ.(επιμ.)(2001) Παιδαγωγική και Εκπαίδευση. Τιμητικός τόμος για τα 65χρονα του καθηγητή Π. Ξωχέλλη, Θεσσαλονίκη: Αφοι Κυριακίδη, 157-167
1. Altrichter, Η.(επιμ.) (2001) Oι εκπαιδευτικοί ερευνούν το έργο τους. Μία εισαγωγή στην έρευνα δράσης, Αθήνα: Μεταίχμιο
2. Aνδρεαδάκης, Ν. (επιμ.)(2012) Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών. Σύγχρονες τάσεις και ζητήματα, Αθήνα: Εκδοτικός Όμιλος Ίων
3. Αντωνίου, Χ.(2009)Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών, Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα
4. Αντωνίου, Χ.(2002) Η εκπαίδευση των Ελλήνων Δασκάλων στις Παιδαγωγικές Ακαδημίες, Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα
5. Arends, R. (2007) Learning to teach.7th ed. New York: McGraw-Hill.
6. Βούλγαρης, Σ. & Ματσαγγούρας, Η. (2005) Ερωτηματολόγιο Προσωπικής Θεωρίας Δασκάλων. Στο: Μπαγάκης, Γ. (επιμ.), Επιμόρφωση και Επαγγελματική Ανάπτυξη του Εκπαιδευτικού Αθήνα: Μεταίχμιο, 148-157
7. Βρατσάλης, Κ.(επιμ/εισαγ.)(2005) Διδακτική εμπειρία και παιδαγωγική θεωρία. Αθήνα: Νήσος
8. Carr, W. & S. Kemmis(1986) Becoming critical. Education, knowledge and action research, London: Falmer Press,
9. Cochran-Smith, M. & Feiman-Nemser, Sh. et.al(ed. )(2008) Handbook of research on teacher education. Enduring Questions in Changing Contexts, 3rd edit., New York/London: Routledge
10. Γράβαρης, Δ& Παπαδάκης, Ν(επιμ.)(2005) Εκπαίδευση και Εκπαιδευτική Πολιτική.Μεταξύ Κράτους και Αγοράς. Αθήνα : Εκδόσεις Σαββάλας.
11. Darling-Hammond, L.& Bransford, J.(eds.) (2005) Preparing Teachers for a Changing World, San Francisco: Jossey-Bass
12. Day, C.(2003) H εξέλιξη των εκπαιδευτικών. Οι προκλήσεις της Δια Βίου μάθησης, μετφ. Ανθή Βακάκη, Αθήνα: Τυπωθήτω-Γ.Δαρδανός,
13. Δημητρόπουλος, Ε.(1998): Οι εκπαιδευτικοί και το επάγγελμά τους, Συμβολή στην ανάπτυξη μιας επαγγελματικής ψυχολογίας του Έλληνα εκπαιδευτικού. Αθήνα: Γρηγόρης.
14. Φρυδάκη, Ε.(2015) Η επαγγελματική ταυτότητα του εκπαιδευτικού και το μέλλον της διδασκαλίας, Αθήνα: Κριτική
15. Giesecke, H. (2009): Pädagogik- quo vadis? Ein Essay über Bildung im Kapitalismus, Weinheim/München: Juventa
16. Giesecke, H. (2007): Pädagogik als Beruf. Grundformen pädagogischen Handelns, 9.Aufl.Weinheim/München: Juventa
17. Hackl, B. & Neuweg, G. H. (Hg.)(2004): Zur Professionalisierung pädagogischen Handelns. Münster: LIT Verlag,
18. Hammerness, K.&Darling-Hamond, L.&Bransford, J.(2005)How Teachers Learn and Develop.In:Darling-Hammond, L.& Bransford, J.(eds) Preparing Teachers for a Changing World, San Francisco: Jossey-Bass, 358-390
19. Ζμας, Α.& Παπαδοπούλου, Β.(2007) Η σχέση θεωρίας-πράξης από φιλοσοφική σκοπιά και οι προεκτάσεις της στην εκπαίδευση υποψήφιων εκπαιδευτικών. Επιστήμες Αγωγής, 4, 229-242.
20. Καλαϊτζοπούλου, Μ(2001) Ο εκπαιδευτικός ως στοχαζόμενος επαγγελματίας, Αθήνα: Τυπωθήτω-Γ.Δαρδανός,
21. Καρράς, Κ. (2021). Εκπαίδευση των Εκπαιδευτικών στον Σύγχρονο Κόσμο. Εκδόσεις: Gutenberg.
22. Καρράς, Κ. (2015). Συστήματα Εκπαίδευσης, Επιμόρφωσης και Μετεκπαίδευσης των Εκπαιδευτικών στον Σύγχρονο Κόσμο. Εκδόσεις: Gutenberg.
23. Καρράς, Κ. (2011). Εκπαιδευτικός σ’ έναν Κόσμο που Αλλάζει. Εκδόσεις: Gutenberg.
24. Κατσαρού, Ε.& Τσάφος, Β(2003) Από την έρευνα στη διδασκαλία. Η εκπαιδευτική έρευνα δράσης, Αθήνα: Σαββάλας
25. Κοσμίδου-Hardy X& Σοφός, Α.(2020) Ο εκπαιδευτικός ως επαγγελματίας. Η ταυτότητα και το εργασιακό του προφίλ.Αθήνα: Γρηγόρης
26. Κοσσυβάκη, Φ. (2003) Ο Ρόλος του Εκπαιδευτικού στο Μετανεωτερικό Σχολείο: Προσδοκίες, Προοπτικές, Όρια. Στάσεις και Αντιλήψεις των Εκπαιδευτικών ως προς τη Διδακτική τους Ετοιμότητα. Αθήνα:Gutenberg
27. Κουζέλης, Γ. (2005) «Πρακτικές της Θεωρίας και Θεωρίες της Πρακτικής. Σκέψεις
28. και Απορίες σχετικά με την επιμόρφωση Εκπαιδευτικών.» Στο: Βρατσάλης., Κ.(επιμ.), Διδακτική Εμπειρία και Παιδαγωγική Θεωρία. σελ. 55-65. Αθήνα: Νήσος.
29. Λιακοπούλου, Μ.(2010)Η παιδαγωγική επάρκεια των εκπαιδευτικών. Προϋποθέσεις και αξιολόγηση, Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Ζήτη
30. Loughran, J.(2006)Developing a Pedagogy of Teacher Education, London & N. York: Routledge
31. Ματθαίου, Δ(2000) Παγκοσμιοποίηση, κοινωνία της γνώσης και δια βίου Εκπαίδευση, Νέα Παιδεία, 24(93):13-26.
32. Ματσαγγούρας, Γ. Η(2002) Θεωρία της διδασκαλίας. Η προσωπική θεωρία ως πλαίσιο στοχαστικο-κριτικής ανάλυσης, 2η βελτ. .εκδ., Αθήνα: Gutenberg
33. Ματσαγγούρας, Γ. Η και Χέλμης Η.(2002) Εκπαιδεύοντας τον Δάσκαλο της μετανεωτερικής εποχής: από τον Τεχνοκράτη στον Στοχαστικο-κριτικό δάσκαλο. Επιστήμες της Αγωγής, 2, 7-25
34. Ματσαγγούρας, Γ. Η (2005) Επαγγελματισμός και Επαγγελματική Ανάπτυξη. Στο: Μπαγάκης, Γ(επιμ.)Επιμόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού, Αθήνα: Μεταίχμιο
35. Μλεκάνης, Μ(2004) Οι συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών, Αθήνα: Τυπωθήτω-Γ.Δαρδανός
36. Μπαγάκης, Γ. (επιμ.)(2005) Επιμόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού, Αθήνα, Μεταίχμιο
37. Μπαγάκης, Γ.(επιμ.)(2002) Ο εκπαιδευτικός ως ερευνητής, Αθήνα: Μεταίχμιο
38. Μπίκος, Κ.(1998) Η εξέλιξη της Παιδαγωγικής Επιστήμης και ο ρόλος της στην εκπαίδευση εκπαιδευτικών, Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 27, 71-96
39. Μπουζάκης, Σ(2012)(επιμ.)Συγκριτική Παιδαγωγική, Αθήνα:Gutenberg
40. Mπουζάκηs, Σ- Χ. Τζήκας(1996): Η κατάρτιση των Δασκάλων-Διδασκαλισσών και των Νηπιαγωγών στην Ελλάδα., τομ Α΄: Η περίοδος των Διδασκαλείων, Αθήνα: Gutenberg
41. Mπουζάκηs, Σ- Χ. Τζήκας- K. Ανθόπουλος(1997): Η κατάρτιση των Δασκάλων-Διδασκαλισσών και των Νηπιαγωγών στην Ελλάδα., τομ Β΄: Η περίοδος των Παιδαγωγικών Ακαδημιών και των Σχολών Νηπιαγωγών:1933-1990. Αθήνα: Gutenberg
42. Neave, G.(1998): Οι εκπαιδευτικοί. Προοπτικές για το εκπαιδευτικό επάγγελμα στην Ευρώπη, μετφρ. Μ Δεληγιάννη, Αθήνα: Έκφραση
43. Ξωχέλλης, Π. (επιμ.)(2007)Λεξικό της Παιδαγωγικής, Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη
44. Ξωχέλλης, Π. (2007) Παιδαγωγική (Επιστήμη). Στο: Ξωχέλλης, Π. (επιμ.)Λεξικό της Παιδαγωγικής, Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη, 506-509
45. Ξωχέλλης, Π. (2005) Ο εκπαιδευτικός στο σύγχρονο κόσμο. Αθήνα: Gutenberg.
46. Ξωχέλλης, Π.& Παπαναούμ, Ζ.(2000): Η ενδοσχολική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών: ελληνικές εμπειρίες 1997-2000, Θεσσαλονίκη
47. Οικονομίδης, Β. (επιμ.)(2011) Εκπαίδευση και Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών, Αθήνα: Πεδίο
48. Παπαδοπούλου, Β., Θωίδης, Ι., & Τσακιρίδου, Ε (2007). Η Πρακτική Άσκηση στο ΠΤΔΕ Φλώρινας: Αντιλήψεις των συνεργαζόμενων εκπαιδευτικών. Στο: Ταρατόρη, Ε.κ.α(επιμ)Παιδαγωγικά Τμήματα: παρελθόν,παρόν, μέλλον. Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου, Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη, 241-250
49. Papadopoulou V., & Thoidis, I.(2008). Teaching practice programmes in Greece: The case of the University of Western Macedonia. In: Comparative Education Teacher Training, Education Policy and Social Inclusion, 6, 86-73. Sofia, Bulgaria: Bureau for Educational Services.
50. Παπαναούμ, Ζωή (2003) Το επάγγελμα του Εκπαιδευτικού: Θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση. Αθήνα: Τυπωθήτω – Γιώργος Δαρδανός.
51. Schön, A.D.(1987) Educating the reflective practitioner, San Francisco: Jossey-Bass Soler, J., Craft, A. &Burgess, H.(eds) (2001) Teacher Development. Exploring our own practice, London: Paul Chapman Publishing
52. Σταμέλος, Γ(1999) Τα Πανεπιστημιακά Παιδαγωγικά Τμήματα. Καταβολές –Παρούσα κατάσταση – Προοπτικές. Αθήνα: Εκδόσεις Gutenberg.
53. Ταρατόρη, Ε(επιμ.)(2007) Παιδαγωγικά Τμήματα: παρελθόν, παρόν, μέλλον. Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου, Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη
54. Τριλιανός, Θ.(2007) «Πραγματικότητες και προοπτικές των Παιδαγωγικών Τμημάτων» Στο: Ταρατόρη, Ε.κ.α(επιμ.) Παιδαγωγικά Τμήματα: παρελθόν,παρόν, μέλλον. Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου, Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη, 57-65
55. Τσάφος, Β. & Κατσαρού, Ε. (2003) Από τη διδασκαλία στην έρευνα. Η εκπαιδευτική έρευνα δράσης. Αθήνα: Σαββάλας
56. Χατζηπαναγιώτου, Π(2001) Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών : ζητήματα οργάνωσης, σχεδιασμού και αξιολόγησης, Αθήνα: Τυπωθήτω-Γ.Δαρδανός,
57. Χατζηδήμου, Δ.(επιμ.)(2001) Παιδαγωγική και Εκπαίδευση. Τιμητικός τόμος για τα 65χρονα του καθηγητή Π. Ξωχέλλη, Θεσσαλονίκη: Αφοι Κυριακίδη, 157-167