Additional bibliography for study
Αυγητίδου Σ., Τζεκάκη, Μ. Τσάφος, Β. (επιμ.) (2016) Οι Υποψήφιοι Εκπαιδευτικοί Παρατηρούν, Παρεμβαίνουν και Αναστοχάζονται, Αθήνα: Gutenberg. Καφούση, Χ., & Σκουμπουρδή, Χ. (2006). Τα Μαθηματικά των παιδιών 4-6 ετών, Αριθμοί και χώρος. Αθήνα: Πατάκης Λεμονίδης, Χ. (2003). Μια νέα πρόταση διδασκαλίας των μαθηματικών στις πρώτες τάξεις του δημοτικού σχολείου. Αθήνα: Πατάκης. Τζεκάκη, Μ (1996) Μαθηματικές δραστηριότητες για την προσχολική ηλικία, Αθήνα: Gutenberg.Van de Walle, J (2017) Μαθηματικά από το Νηπιαγωγείο ως το Γυμνάσιο - Διδασκαλία με επίκεντρο το παιδί και την ανάπτυξή του, Αθήνα: Gutenberg. Nunes, T. & Bryant, P., (2007). Τα παιδιά κάνουν μαθηματικά. Δεσλή Δ. (Επ.), Αθήνα: Gutenberg.Clements, D., Sarama, J., & DiBiase, A.M. (eds.) (2004). Engaging young children in mathematics: Standards for early childhood mathematics education Standards for early childhood mathematics education. Hillsdale, NJ: Lawrence Erlbaum. Edwards, S. (1998). Managing effective teaching of Mathematics 3-8. London: Sage Publications Ltd. Bryant, P., Nunes, T. (1997). Learning and Teaching Mathematics. London: Psychology Press. Gutierez, A., & Boero, P (2006). Samara, J. & Clements, D. H. (2009). Early Childhood Mathematics Education Research. Learning Trajectories for Young Children. Routledge. van den Heuvel-Panhuizen, M. (1998). Children Learn Mathematics. The Netherlands, Freudenthall Institute, Utrecht University & National Institute for Curriculum Development. Clements, D. H & Samara, J. (2021) Learning and Teaching Early Math: The Learning Trajectories Approach, NY: Routledge.