Skip to main content
Quality Assurance Unit (MODIP)
Aristotle University of Thessaloniki
Login
Home Page
AUTH
Quality Assurance
Quality Management System
You are here
Home
»
Report CV
Curriculum Vitae
Expand
|
Collapse
Alexandros Georgopoulos
Professor, School of Early Childhood Education
Personal Information
2310995019
ageorgop@nured.auth.gr
nured.auth.gr/dp7nured/?q=el/userprofile/36
Scopus ID
7102507224
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Εκπαίδευση
Κατάρτιση εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής
Επιστήμη του περιβάλλοντος
Course Work
Courses of Winter semester of 2018–19 academic year
TMĪMA EPISTĪMŌN PROSCΗOLIKĪS AGŌGĪS KAI EKPAIDEUSĪS
Γ.1.004
HUMAN ECOLOGY
ΕΠ.2.039
PEACE STUDIES
ΠΡ.3.062
EARLY CHILDHOOD PEDAGOGY AND PRACTICE II
ΥΒ.1.009
HUMAN ECOLOGY
Theses Supervised
Student Theses within AUTh
In progress
Mixafenti Antigoni. "Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ: ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ / ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ / ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ"
Katsouli Despoina. "Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ"
Arampatzidou Fani. ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ.
Fotiadis Michail. ΤΟΠΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ. ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ.
Frangidis Manolis. ΤΕΧΝΗ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΩΣ ΜΕΣΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ
Ippeki Vasiliki. ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΑΕΙΦΟΡΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Π.Ε. ΠΟΥ ΕΚΠΟΝΟΥΝ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΑΕΙΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΕΙΦΟΡΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
Ntona Eirini. ΟΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: 1985-2014.
2017–2018
Gkiorgkini Foteini. ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ
Petridou Sofia. Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος ΠΕ για το νηπιαγωγείο και για εφαρμογή στο κέντρο ανακύκλωσης, εκπαίδευσης, διαλογής στην πηγή (ΚΑΕΔΙΣΠ) στη Θεσσαλονίκη. Το παράδειγμα των τηγανελαίων.
Petropoulou Aikaterini. Η ομάδα συνάντησης ως εργαλείο βιωματικής προσέγγισης στην ΠΕ/ΕΑ. Ένα εναλλακτικό βιωματικό μοντέλο διδασκαλίας και μάθησης.
Papadopoulos Athanasios. Αξιοποίηση βίων αγίων της Ανατολικής Ελληνορθόδοξης Εκκλησίας στη Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
2016–2017
Tzitzili Ioanna. Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΕΣΩ ΤΗς ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΚΥΛΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
2015–2016
Ippeki Olga. Η ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΑΕΙΦΟΡΙΑΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΖΩΗ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΕΙΦΟΡΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Agaoglou Chara. ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΩΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΒΟΛΩΝ ΤΗΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Georgiadou Stavroula. Η ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΘΕΤΙΚΗΣ ΣΤΑΣΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΖΩΑ, ΕΝΟΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
2014–2015
Karanikola Peristera. ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΤΗΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΕ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥΣ
Tsiamoura Maria-Eleni. Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΠΕΝΘΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΚΟΥΚΛΑΣ
Chachadaki Maritsa. ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΨΥΧΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ-ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ
Zampou Marianthi. Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΨΥΧΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΓΡΑΠΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Palieraki Alexandra. Η ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ-ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΘΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ
Valsamidou Foteini. Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΙΓΙΝΙΟΥ 1978-1980
Michailidou Zacharoula. ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ- ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΕΠΑΕ
Kale Kaliopi. Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΨΥΧΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ-ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΓΡΑΠΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Dina Evangelia. Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΙΓΙΝΙΟΥ 1987-1980
Sotiris Grigoris. ΠΩΣ ΤΑ 3RS (ΜΕΙΩΣΗ, ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ, ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ) ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΤΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ, ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
2013–2014
Kozidou Maria. ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ
Dampa Athanasia. ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΙΝΙΟΥ, 1978-1980
Kaliou Paraskevi. ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΙΝΙΟΥ
Papadopoulou Martha. ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: Η ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΑΙΓΙΝΙΟΥ
Kazila Nikoleta. ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ : Η ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΙΓΙΝΙΟΥ
Tampoura Aikaterini Stella. ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΙΝΙΟΥ, 1978-1980.
Moula Theognosia. ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΛΥΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Parmaktsidou Maria. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ
Xirouchaki Kyrani-Eleni. ΟΤΙ ΜΑΣ ΣΥΓΚΙΝΕΙ ΤΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ
2012–2013
Katsouli Despoina. " Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ"
Kalantaridou Despoina. "Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ"
Zande Eleni Christina. Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΤΕΠΑΕ,ΑΠΘ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ-ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ
Motsiopoulou Athina. ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Evderidou Elena. Η ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΡΙΩΝ ΤΟΥ ΤΕΠΑΕ,ΑΠΘ.
Siota Christina. Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΤΕΠΑΕ,ΑΠΘ.ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΑΛΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Marmaridou Maria. Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΤΕΠΑΕ,ΑΠΘ-Η ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ Η ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
Dafni Vasiliki. Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ-ΣΤΑΣΕΙΣ,ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ-ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ
Aetou Evangelia. Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΤΕΠΑΕ,ΑΠΘ-ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΑΤΟΜΩΝ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ-ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ
Boza Chrysi. Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΤΕΠΑΕ,ΑΠΘ.ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΕ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΡΙΩΝ
Ntouna Rafaela. Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΤΕΠΑΕ,ΑΠΘ.ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ
Siligkouna Apostolia. Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΤΕΠΑΕ,ΑΠΘ.ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕΣΩ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ
Goutsika Konstantina. Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΤΕΠΑΕ,ΑΠΘ.ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΦΟΙΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
2011–2012
Eleftheriadou Sofia. ΗΘΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ-ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ-ΒΑΘΕΙΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ
2010–2011
Tsoumparis Dimitris. "Οι δυνατότητες της κοινωνικά κριτικής περιβαλλοντικής εκπαίδευσης μέσα από την διερεύνηση τοπικών περιβαλλοντικών προβλημάτων"
Slafkidis Georgios. "Αξιολόγηση της λειτουργίας των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης"
Karakosta Athanasia. "Σκέψεις και αντιλήψεις γονέων για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο".
Arampatzidou Fani. "Χρησιμοποιώντας το Θέατρο των Καταπιεσμένων του Augusto Boal στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση".
2005–2006
Lithoxoidou Loukia. ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
Research Projects
2017–2017
Χρηματοδότηση από ΠΔΕ ΥΠΕΠΘ 2017 - ΠΜΣ "ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ" ΑΠΘ
2016–2016
Συνέδριο: "2η Επιστημονική Συνάντηση Υποψηφίων Διδακτόρων και Μεταπτυχιακών Φοιτητών στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση"
2012–2012
Εκπόνηση και Εφαρμογή Σχεδίου εισαγωγής και ευαισθητοποίησης φοιτητών τμημάτων επιστήμων προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Σχολής ΑΕΙ στην έννοια της αειφόρου μετακίνησης μέσω της παρουσίασης των εφαρμογών και εκπαιδευτικού υλικού του προγράμματος ΒΑΜΒΙΝΙ Intelligent Energy Europe.
2005–
Συνέδριο: Ημερίδα "Παρελθόν, Παρόν και Μέλλον των Παιδαγωγικών Τμημάτων"
2005–2007
ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ ΙΙ (Περιβάλλον): Νερό και βιώσιμες πόλεις
1997–2000
Περιβαλλοντικά ζητήματα στην Ευρώπη - Σωκράτης - ΕΜ
Publications
2017
Journal Article
Lithoxoidou Loukia
,
Georgopoulos Alexandros
,
Dimitriou Anastasia
,
Xenitidou S
(2017)
.
Trees have a soul too!: Developing empathy and environmental values inearly childhood
.
International Journal of Early Childhood Environmental Education
.
vol.5 no.1 p. 68
.
Conference Proceedings Article
Μοτσιοπούλου Α
,
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
(2017)
.
Η βιωματική εκπαίδευσης πηγαίνει Νηπιαγωγείο;: Απόψεις και στάσεις Νηπιαγωγών για τη βιωματική εκπαίδευση
.
3o Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο με θέμα "Ανθρωπιστικές Επιστήμες, Εκπαίδευση, Κοινωνία και Πολιτική Παιδεία"
.
Ηράκλειο, Ελλάδα
.
Ηράκλειο
.
Ινστιτούτο ανθρωπιστικών και κοινωνικών επιστημών
.
2015
Journal Article
Φανή Αραμπατζόγλου
,
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
,
Λενακάκης Αντώνιος
,
Μπακιρτζής Κωνσταντίνος
(2015)
.
Το θέατρο του καταπιεσμένου στην περιβαλλοντική εκπαίδευση
.
Εκπαίδευση & Θέατρο
.
no.16 p.124-131
.
Conference Proceedings Article
Καρπούζα Ελένη
,
Καλλιανίδου Ραχήλ
,
Μπίμπου-Νάκου Ιωάννα
,
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
(2015)
.
Εδώ πέρα μιλάμε για τα συναισθήματά μας…: Αξιολόγηση ενός προγράμματος συναισθηματικού γραμματισμού μέσα από το λόγο των παιδιών, των γονέων και της εκπαιδευτικού
.
1ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευση της Παιδαγωγικής Σχολής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με θέμα Ανα-στοχασμοί για την Παιδική Ηλικία
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάς
.
Λιθοξοϊδου Λουκία
,
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
,
Δημητρίου Αναστασία
(2015)
.
Και τα δέντρα έχουν ψυχή!: Καλλιέργεια ενσυναίσθησης και περιβαλλοντικών αξιών στην προσχολική ηλικία
.
1ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευση της Παιδαγωγικής Σχολής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με θέμα Ανα-στοχασμοί για την Παιδική Ηλικία
.
Φωτιάδης Μιχάλης
,
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
(2015)
.
Η ενδυνάμωση ως αποτέλεσμα συμμετοχής και μάθησης στην κοινότητα
.
Περιβαλλοντική εκπαίδευση και εκπαίδευση για την αειφορία
.
7ο Συνέδριο ΠΕΕΚΠΕ--περιβαλλοντική εκπαίδευση και εκπαίδευση για την αειφορία
.
Βόλος - Ελλάδα
.
2014
Journal Article
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
,
Ιππέκη Β
(2014)
.
Ο «απογαλακτισμός» της ΠΕ από τις φυσικές και περιβαλλοντικές επιστήμες
.
Για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
.
Vol.50, no.5
.
Ιππέκη Β
,
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
(2014)
.
Εισαγωγή και ευαισθητοποίηση φοιτητών του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Τ.Ε.Π.Α.Ε.) της Παιδαγωγικής Σχολής του Α.Π.Θ. στην έννοια της Αειφόρου Μετακίνησης
.
Για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
.
vol.5 no.50
.
Conference Proceedings Article
Σλαυκίδης Γ
,
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
(2014)
.
Οι υπεύθυνοι των ΚΠΕ μιλούν για τη βιωματική εκπαίδευση και τη συγκίνηση στα προγράμματά τους
.
5ο Περιβαλλοντικό Συνέδριο Μακεδονίας
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
Monograph
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
(2014)
.
Περιβαλλοντική εκπαίδευση: Ζητήματα ταυτότητας
.
Αθήνα
.
Gutenberg
.
2013
Journal Article
Tsoubaris D
,
Georgopoulos Alexandros
(2013)
.
Gauging the Potential of Socially Critical Environmental Education (EE): Examining Local Environmental problems through children’s perspective
.
Journal for Critical Education Policy Studies
.
vol.11 no.4 p.132-158
.
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
(2013)
.
Η κρίση ως αφορμή μετασχηματισμού του Πολιτιστικού Παραδείγματος: Η συμβολή της ΠΕ
.
Για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
.
vol.2 no.47
.
Book - Textbook
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
,
Νικολάου Κ
,
Δημητρίου Αναστασία
,
Γαβριλάκης Κ
,
Μπλιώνης Γ
(2013)
.
Γη: ένας μικρός και εύθραυστος πλανήτης
.
Gutenberg
.
2012
Journal Article
Μπακιρτζής Κωνσταντίνος
,
Ιππέκη Β
,
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
(2012)
.
Εκπαίδευση φοιτητριών προσχολικής αγωγής σε βιωματικές μεθόδους διδασκαλίας και η επίδρασή της στις εκπαιδευτικές πρακτικές τους
.
Παιδαγωγική Επιθεώρηση
.
vol.54 p.150-168
.
Book - Textbook
Φλογαΐτη Ευγενία (editor)
,
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος (editor)
(2012)
.
Περιβαλλοντική εκπαίδευση: Ερευνητικές εργασίες στην Ελλάδα
.
Αθήνα
.
Πεδίο
.
2011
Journal Article
Georgopoulos Alexandros
,
Birbili Maria
,
Dimitriou Anastasia
(2011)
.
Environmental Education (EE) and experiential education: a promising “marriage” for Greek pre-school teachers
.
Creative Education
.
vol.2 no.2
.
Μπακιρτζής Κωνσταντίνος
,
Ιππέκη Β
,
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
(2011)
.
Η επίδραση της αρχικής εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών σε βιωματικές μεθόδους διδασκαλίας στις πρακτικές τους στην προσχολική εκπαίδευση
.
Παιδαγωγική Επιθεώρηση
.
no.51 p.140-158
.
Book Chapter
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
(2011)
.
Γιατί να διασώσουμε τα μεγάλα ζώα της άγριας πανίδας;
.
Περί Ζώων. Με λογική και συναίσθημα
.
p.104-113
.
Conference Proceedings Article
Λιθοξοΐδου Λ
,
Γεωργόπουλος Α
(2011)
.
Η ανάπτυξη της ενσυναίσθησης προς τα ζώα. Σχολικές πρακτικές νηπιαγωγών
.
Συνέδριο ΟΜΕΠ
.
Κύπρος
.
p.471-478
.
Λιθοξοϊδου Λουκία
,
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
(2011)
.
Η ανάπτυξη της ενσυναίσθησης προς τα ζώα: Σχολικές πρακτικές νηπιαγωγών
.
Proceedings OMEP European Conference 2011 (Πρακτικά Ευρωπαϊκού Συνεδρίου ΟΜΕΡ 2011)
.
Συνέδριο ΟΜΕΡ
.
Λευκωσία - Κύπρος
.
Λευκωσία
.
p.539-548
.
2010
Book Chapter
Γεωργόπουλος Α
(2010)
.
Γιατί να διασώσουμε τα μεγάλα ζώα της άγριας πανίδας;
.
επιμ.
Λυδάκης Α
,
Μπασκόζος Γ. Ν
.
Περί ζώων. Με λογική και συναίσθημα
.
Αθήνα
.
Ψυχογιός
.
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
(2010)
.
Για τη βία και τη μη βία: σχεδίασμα μιας προσωπικής διαδρομής
.
Κάθε πολιτική βία είναι φασιστική
.
Επιμέλεια: Γ. Ευαγγέλου, Θ. Πολλάτος, Θ. Τριαρίδης
.
p.43-69
.
Λιθοξοϊδου Λουκία
,
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
,
Δημητρίου Αναστασία
(2010)
.
Η περιβαλλοντική ηθική στο νηπιαγωγείο
.
Ηθική και Εκπαίδευση-Διλήμματα και Προοπτικές
.
(ed.) Μαρία Σακελλαρίου, Μιχαλίνος Ζεμπύλας, Αλέξιος Πέτρου
.
Αθήνα
.
Conference Proceedings Article
Γεωργόπουλος Α
(2010)
.
Αποανάπτυξη: το υπέρτατο καθήκον προς τη Βιόσφαιρα
.
επιμ.
Παπανικολάου Ε
.
Πρακτικά από τη 2η διεθνή ημερίδα περιβαλλοντικής ηθικής, Αειφορία
.
Αθήνα
.
2009
Journal Article
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
,
Kirkine Evagelia
,
Mavrommatis Giorgos
,
Paida Sevasti
(2009)
.
Peace and Education
.
Synergies Sud-Est Europeen
.
no.2 p.137-157
.
Book Chapter
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
,
Καραγεωργάκης Σταύρος
,
Λιθοξοΐδου Λουκία
(2009)
.
Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση ως χώρος ζύμωσης παραδειγματικών αλλαγών: Παιδαγωγική και ηθική θεωρία
.
Περιβαλλοντική Ηθική: από την έρευνα και τη θεωρία, στην εφαρμογή
.
Επιμέλεια:Ε. Θεοδωροπούλου, Μ. Καΐλα, C. Larrère & M. Bonnett
.
p.159-183
.
2008
Journal Article
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
,
Δημητρίου Αναστασία
,
Μπιρμπίλη Μαρία
(2008)
.
Παράμετροι των Προσωπικών Θεωριών των Νηπιαγωγών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
.
Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση
.
vol.1 no.1 p.59-78
.
Δημητρίου Αναστασία
,
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
,
Μπιρμπίλη Μαρία
(2008)
.
Απόψεις και πρακτικές νηπιαγωγών για την εφαρμογή της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
.
Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση
.
vol.1 no.2 p.199-218
.
2007
Book Chapter
Karageorgakis Stavros
,
Lithoxoidou Loukia
,
Georgopoulos Alexandros
(2007)
.
The impact of higher education on environmental beliefs and practices
.
Higher Education and the challenge of sustainability: Problems, promises and good practice,
.
2006
Journal Article
Georgopoulos Alexandros
(2006)
.
Postmodernism, Education, Environmental Education
.
Themes in Education
.
vol.6 no.2 p.143-151
.
Book Chapter
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
(2006)
.
Οικολογία και Αυτονομία: Μπορεί το Πράσινο Κίνημα να Συγκροτήσει μια Διακριτή και Ρεαλιστική Πολιτική Εναλλακτική Λύση;
.
Η Πολιτική Οικολογία στην Ελλάδα
.
p.24-48
.
Κουράκης Κώστας
,
Ιωαννίδου Α
,
Ψυχίδου Ρ
,
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
,
Τσιτουρίδου Μελπομένη
,
Παρασκευόπουλος Στέφανος
(2006)
.
Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Υλικού και οι Απόψεις των Εκπαιδευτικών: η περίπτωση της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
.
Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό: Ζητήματα Δημιουργίας, Διδακτικής Αξιοποίησης
.
Λιθοξοϊδου Λουκία
,
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
(2006)
.
Αναζητώντας ένα Μοντέλο Αξιολόγησης για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στην Προσχολική Ηλικία
.
Η Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση: Παιδαγωγική και Διδακτική Διάσταση,
.
Θεσσαλονίκη
.
p.561-571
.
Conference Proceedings Article
Ιωαννίδου Ε
,
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
,
Κουράκης Κώστας
,
Τσιτουρίδου Μελπομένη
,
Ψυχίδου Ρ
,
Παρασκευόπουλος Στέφανος
(2006)
.
ΤΠΕ και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: η έρευνα στον ελληνικό χώρο
.
Οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση
.
p.342-350
.
Ψυχίδου Ρ
,
Τσιτουρίδου Μ
,
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
,
Ιωαννίδου Ε
,
Κουράκης Κώστας
,
Παρασκευόπουλος Στέφανος
(2006)
.
ΤΠΕ και διδακτικές προσεγγίσεις των ΦΕ: μια επισκ ΤΠΕ και διδακτικές προσεγγίσεις των ΦΕ: μια επισκόπηση της έρευνας στην ελληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευση
.
3ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ε.ΔΙ.Φ.Ε
.
Βόλος, Ελλάδα
.
2005
Book - Textbook
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος (editor)
(2005)
.
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Ο Νέος Πολιτισμός που Αναδύεται
.
2004
Journal Article
Georgopoulos Alexandros
(2004)
.
Must the Management of Natural Resources Create Conflicts or Can We Collectively Manage the Earth?: Case Study: Greece Versus Turkey About the Aegean Sea
.
Fresenius Environmental Bulletin
.
vol.13 no.9 p.846-853
.
2002
Monograph
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
(2002)
.
Περιβαλλοντική ηθική
.
2001
Book Chapter
Magos Konstantinos
,
Georgopoulos Alexandros
(2001)
.
Peace Studies:: Greek-Turkish Relations Go to School
.
Teacher Education in the Balkan Countries
.
p.141-157
.
1996
Book - Textbook
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
(1996)
.
Γη, Ένας Μικρός και Εύθραυστος Πλανήτη
.
1993
Book - Textbook
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
,
Τσαλίκη Ελισάβετ
(1993)
.
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Αρχές, Φιλοσοφία, Μεθοδολογία, Παιχνίδια και Ασκήσεις
.
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
(1993)
.
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Αρχές, Φιλοσοφία, Μεθοδολογία, Παιχνίδια και Ασκήσεις
.
Updated: 2018-10-30