Skip to main content
Quality Assurance Unit (MODIP)
Aristotle University of Thessaloniki
Login
Home Page
AUTH
Quality Assurance
Quality Management System
You are here
Home
»
Report CV
Curriculum Vitae
Expand
|
Collapse
Pinelopi Krystalli
Assistant Professor, School of French Language and Literature
Personal Information
2310997504
pkrystalli@frl.auth.gr
Google Scholar ID
QtReobsAAAAJ&hl
https://orcid.org/0000-0001-5262-7495
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Διδασκαλία της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας-Διδακτική της Ξένης Γλώσσας
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Κατάρτιση εκπαιδευτικών
Ξένες γλώσσες
Education
Προπτυχιακές Σπουδές
1989
Πτυχίο Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ.
Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Greece
Μεταπτυχιακές Σπουδές
2003
Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Eιδίκευσης
Δ.Π.Μ.Σ στις Επιστήμες της Γλώσσας και της Επικοινωνίας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Greece
Διδακτική
Διδακτορικό Δίπλωμα
2012
Διδακτορικό Δίπλωμα
Δ.Π.Μ.Σ. Eπιστήμες της Γλώσσας και της Επικοινωνίας στο νέο Οικονομικό Περιβάλλον
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Greece
Διδακτική
Course Work
Courses of Winter semester of 2023–24 academic year
SCHOOL OF FRENCH LANGUAGE AND LITERATURE
Υ-ΓΛΩ-09
Didactics
Υ-ΓΛΩ-19
Practice Programme
Υ112
Didactics of foreign languages
Υ113
Student Practice Programme-Micro-teaching
POSTGRADUATE STUDIES PROGRAMME OF THE SCHOOL OF FRENCH LANGUAGE AND LITERATURE
Υ 01Δ
Language Didactics I - Teaching/Learning methodology of foreign languages/cultures
JOINT POSTGRADUATE PROGRAMME “LANGUAGES, COMMUNICATION AND MANAGEMENT OF EDUCATIONAL SERVICES IN MODERN SOCIAL, ECONOMIC AND TECHNOLOGICAL ENVIRONMENT"
ΥΚΔΓ-004
Topics in Language Didactics, Multilingualism and Educational Technologies
Theses Supervised
Student Theses within AUTh
In progress
Postgraduate
Η παιχνιδοποιηση στο μάθημα της αγγλικής ως ξένης γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Σχεδιασμός διδακτικών σεναρίων .
Η χρήση του Machinima στη διδασκαλία / εκμάθηση της γερμανικής ως ξένη γλώσσα για την ανάπτυξη ψηφιακών γραμματισμών και γλωσσικών επικοινωνιακών δεξιοτήτων.
Εξ' αποστάσεως ασύγχρονη και σύγχρονη διδασκαλία/εκμάθηση της Ιταλικής ως ξένης γλώσσας
Σχεδιασμός και ανάπτυξη ψηφιακών διδακτικών σεναρίων για τη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας
Undergraduate
Compatibilite des applications d' apprentissage informel des langues avec les descritpeurs du Cadre Europeen Commun de Reference pour Langues
L' usage des plateformes collaboratives en classe de FLE
"La perception des etudiants sur l' evaluation eu ligne"
Identification des facteurs influencant la motivation des etudiants de FLE
Doctoral
Μοντέλο αξιολόγησης ηλεκτρονικών βιβλίων ξένων γλωσσών
2023–2024
Postgraduate
Η Παιχνιδοποίηση στη διδασκαλία/εκμάθηση της ξένης γλώσσας
Το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ «Ευρωπαϊκό Portfolio Γλωσσών (ELP) Valorisation des biographies langagieres – parcours numerique» για τη δημιουργία της ψηφιακής εφαρμογής του
Η ιστοεξερεύνηση ως παιδαγωγικό εργαλείο στη διδασκαλία/εκμάθηση της γαλλικής ως ξένης γλώσσας για την ανάπτυξη γλωσσικών επικοινωνιακών και ψηφιακών δεξιοτήτων
2022–2023
Undergraduate
"L' impact du stage pratique sur la motivation des etudiants a devenir enseignants de FLE. Perceptions des etudiants du departement de Langue et Litterature Francaises de l' Universite Aristote"
2021–2022
Undergraduate
L' enseignement virtuel et a distance: perceptions des etudiants
2020–2021
Undergraduate
Enseigner/Apprendre l' oral dans le contexte Universitaire Grec
La place des activites communicatives langagieres dans les manuels du primaire
Αξιολόγηση ψηφιακών παιχνιδιών σχεδιασμένων για την ανάπτυξη της γραμματικής ικανότητας
Le jeu numerique comme outil pour le developpement de la competence lexicale
Research Projects
Participant
2023–2024
Πρακτική Άσκηση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023 - Υποέργο 2 «Κεντρικές Δράσεις για την Πρακτική Άσκηση του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ακαδ. έτους 2022-2023»
2022–2024
Σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογίες ιστού: Παιδαγωγικές και Διδακτικές εφαρμογές στην Εκπαίδευση και την Κατάρτιση
2022–2023
Εθνικό σημείο συντονισμού της Ένωσης Γαλλόφωνων Πανεπιστημίων
2020–2023
Πληρωμή μελών ΔΕΠ απο ΕΜΠ (ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΕΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ)
2018–2022
Κεντρικές Δράσεις για την Πρακτική Άσκηση Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΕΙ), ακαδ. ετών 2018-19 έως 2021-22
2018–2019
Εκπαίδευση επιμορφωτών Β' επιπέδου ΤΠΕ
2018–2024
ΠΜΣ "Γλώσσες, Επικοινωνία και Διοίκηση Υπηρεσιών Εκπαίδευσης στο Σύγχρονο Κοινωνικό, Οικονομικό και Τεχνολογικό Περιβάλλον"
2012–2015
Ανάπτυξη ψηφιακών μαθημάτων, υποστήριξη ιδρυματικής πλατφόρμας και άλλες δράσεις.
2011–2023
Αμοιβή μελών ΔΕΠ (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο)
2010–2014
Διαφοροποιημένα, διαβαθμισμένα και προσαρμοστικά όργανα μέτρησης γαλλικής (Δράση 2.12)
2010–2010
Ανάπτυξη οργάνων μέτρησης για το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας (ΚΠΓ)
2007–2008
Ετοιμασία οργάνων μέτρησης για τη Γαλλική γλώσσα
2006–2007
Ανάπτυξη οργάνων μέτρησης γλωσσομάθειας για τη γαλλική γλώσσα και κατάρτιση αξιολογητών
2003–2006
Αναμόρφωση Προγράμματος Προπτυχιακών Σπουδών Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας: ΕΚΑΤΗ - Εκπαίδευση/Κατάρτιση εξ αποστάσεως μέσω Τεχνολογιών της Πληροφορίας
2002–2005
Ανάπτυξη οργάνων μέτρησης γλωσσομάθειας για τη γαλλική γλώσσα και κατάρτιση αξιολογητών.
1995–2007
Έρευνα στις Επιστήμες και Τεχνολογίες της Γλώσσας και της Επικοινωνίας
Publications
(2023)
Journal Article
Krystalli Pinelopi
,
Touloupi Konstantina
(2023)
.
L’impact du stage pratique d’enseignement sur la motivation à devenir enseignant de FLE : perceptions des étudiants
.
Langues & Cultures
.
vol.1 no.4 p.179-192
.
Book - Textbook
Αρβανίτης Παναγιώτης
,
Κρυστάλλη Πηνελόπη
(2023)
.
Ψηφιακές τεχνολογίες και διδασκαλία της ξένης γλώσσας
.
(2021)
Book Chapter
Arvanitis Panagiotis
,
Krystalli Pinelopi
(2021)
.
Digital Storytelling and Augmented Reality-Based Scenarios for Foreign Language Teaching
.
Digital Pedagogies and the Transformation of Language Education
.
Επιμέλεια:Matthew Montebello
.
IGI Global Publisher
.
p.1-22
.
Conference Proceedings Article
Krystalli Pinelopi
,
Mavropoulou Eleni
,
Arvanitis Panagiotis
(2021)
.
Students’ Perceptions of Distance Language Learning in Vocational Training
.
23rd International Congress on Social Sciences - Book of Proceedings
.
Brussels, Belgium
.
Brussels
.
p.230-240
.
(2020)
Journal Article
Arvanitis Panagiotis
,
Krystalli Pinelopi
(2020)
.
Mobile Assisted Language Learning (MALL): Trends from 2010 to 2020 Using Text Analysis Techniques
.
European Journal of Education
.
vol.3 no.3 p.84-93
.
Krystalli Pinelopi
,
Arvanitis Panagiotis
,
Panagiotidis Panagiotis
(2020)
.
Réalité Augmentée et développement des compétences langagières à l’oral: enjeux et perspectives
.
Langues & Cultures
.
vol.1 no.2 p.99-112
.
Krystalli Pinelopi
(2020)
.
Undergraduate Students' Perceptions of Virtual Teaching
.
European Journal of Social Science Education and Research
.
vol.5 no.3 p.121-130
.
Book Chapter
Krystalli Pinelopi
,
Panagiotidis Panagiotis
,
Arvanitis Panagiotis
(2020)
.
Criteria for Motivational and Engaging eLearning Activities
.
Technology and the Psychology of Second Language Learners and Users (New Language Learning and Teaching Environments)
.
Επιμέλεια:Mark R. Freiermuth & N. Zarrinabadi
.
Palgrave McMillan
.
τομ.1
.
Conference Proceedings Article
Krystalli Pinelopi
,
Mavropoulou Eleni
(2020)
.
French for special purposes and mobile assisted language learning (mail): learners' perspectives
.
Proccedings of 14th International Technology, Education and Development Conference
.
Spain - VALENCIA
.
IATED
.
p.4738-4743
.
Conference Announcement
Παγουλάτου Α
,
Σιντόρης Χ
,
Κρυστάλλη Πηνελόπη
(2020)
.
Τα μυστικά της Πάτρας”: ένα χωρο-ευαίσθητο παιχνίδι ως εργαλείο μάθησης και πολιτισμικής διαμεσολάβησης στην τάξη της γαλλικής ως ξένης γλώσσας
.
1ο Πανελλήνιο συνέδριο : Το εκπαιδευτικό παιχνίδι στην τυπική και μη τυπική μάθηση,
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
(2019)
Book Chapter
Κρυστάλλη Πηνελόπη
(2019)
.
Η μετάβαση από την η-μάθηση (elearning) στη φορητή μάθηση (MALL – Mobile Assisted Language Learning)
.
Επιμορφωτικό υλικό: ειδικό μέρος ενιαίο τεύχος υλικού αναφοράς(Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε.)
.
τομ.1 p.205-216
.
(2018)
Journal Article
Panagiotidis Panagiotis
,
Krystalli Pinelopi
,
Arvanitis Panagiotis
(2018)
.
Technology as a Motivational Factor in Foreign Language Learning
.
European Journal of Education
.
vol.1 no.3 p.43-52
.
Panagiotidis Panagiotis
,
Krystalli Pinelopi
,
Arvanitis Panagiotis
(2018)
.
Technology as a motivational factor in foreign language learning
.
European Journal of Education (EJED)
.
vol.1 no.3 p.43-53
.
Conference Proceedings Article
Krystalli Pinelopi
(2018)
.
Motivation et développement des activités langagières communicatives en classe de FLE au primaire dans le cadre d’un projet actionnel-culturel
.
Enseigner la langue et la culture françaises : construire des ponts socio-humanistes Actes du 9e Congrès Panhellénique et International des Professeurs de Français Athènes, 20-23 octobre 2016
.
Ελλάδα - Αθήνα
.
Αθήνα
.
National and Kapodistrian University of Athens, Association des Professeurs de Francais F.U.-Grece
.
vol.1 p.477-490
.
Krystalli Pinelopi
,
Arvanitis Panagiotis
(2018)
.
Self-Assessment and immediate feedback in language learning
.
Proceedings of 11th International Conference of Education, Research and Innovation, (ICERI 2018)
.
Seville - Spain
.
Seville
.
International Academy of Technology, Education and Development (IATED)
.
Krystalli Pinelopi
,
Arvanitis Panagiotis
(2018)
.
Serious Games in higher education: Students’ perceptions – The case of School of French of Aristotle University of Thessaloniki
.
Proceedings of 10th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN 2018)
.
Palma de Mallorca - Spain
.
Palma de Mallorca
.
International Academy of Technology, Education and Development (IATED)
.
Conference Announcement
Krystalli Pinelopi
,
Arvanitis Panagiotis
,
Panagiotidis Panagiotis
(2018)
.
La Réalité Augmentée au service de l’enseignement/apprentissage du Français Langue-Culture Etrangère : enjeux et perspectives
.
Colloque international : Langues Moins Diffusées et Moins Enseignées (MoDiMEs) : valeur ajoutée pour les langues largement diffusées
.
Ελλάδα-Θεσσαλονίκη
.
(2017)
Conference Proceedings Article
Κρυστάλλη Πηνελόπη
,
Ηλία Ιωάννα
(2017)
.
Διερεύνηση των στάσεων των Εκπαιδευτικών απέναντι στη χρήση των ταμπλετών στη διδασκαλία/εκμάθηση της γαλλικής γλώσσας
.
9th International Conference in Open & Distance Learning - November 2017, Athens, Greece - Proceedings
.
Επιμέλεια:Αντώνης Λιοναράκης, Σύλβη Ιωακειμίδου, Μαρία Νιάρη, Γκέλη Μανούσου, Τάνια Χαρτοφύλακα, Σοφία Παπαδημητρίου, Αννα Αποστολίδου
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
Αθήνα
.
ΕΚΤ Publishing
.
vol.9 no.3Α p.152-163
.
(2016)
Conference Proceedings Article
Arvanitis Panagiotis
,
Panagiotidis Panagiotis
,
Krystalli Pinelopi
(2016)
.
Applications for Mobile Assited Language Learning: A current field research
.
INTED 2016 Proceeding - 10th International Technology, Education and Development Conference
.
Valencia - Spain
.
Valencia
.
IATED
.
Krystalli Pinelopi
,
Arvanitis Panagiotis
,
Panagiotidis Panagiotis
(2016)
.
Tablets as instructional tools in the foreign language classroom: the teacher perspective
.
ICERI2016 Proceedings 9th International Conference of Education, Research and Innovation
.
ΙΣΠΑΝΙΑ - Σεβίλλη
.
p.936-943
.
Conference Announcement
Κρυστάλλη Πηνελόπη
(2016)
.
Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας: Πρακτική εφαρμογή, Μαθητές Δημοτικού
.
Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας: Προοπτικές και προκλήσεις για την εκπαίδευση
.
ΕΛΛΑΔΑ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
.
(2015)
Conference Proceedings Article
Krystalli Pinelopi
(2015)
.
Using educational online games to develop linguistic competences in foreign language learning
.
9th International Technology, Education and Development Conference Madrid, Spain. 2-4 March, 2015
.
Ισπανία - Μαδρίτη
.
IATED
.
p.5338-5346
.
Conference Announcement
Κρυστάλλη Πηνελόπη
(2015)
.
Ανάπτυξη γλωσσικών δεξιοτήτων μέσω διαδικτυακών εκπαιδευτικών παιχνιδιών: από τη θεωρία στην πράξη
.
Τα Τρισδιάστατα εικονικά περιβάλλοντα (Εικονικοί κόσμοι – Serious Games) και οι νέες τεχνολογίες στη διδασκαλία της ξένης γλώσσας – μια διδακτική πρόκληση
.
Ελλάδα - Θεσσαλονίκη
.
(2014)
Journal Article
Krystalli Pinelopi
,
Arvanitis Panagiotis
,
Panagiotidis Panagiotis
(2014)
.
Evaluating Serious Games for Foreign Language Learning: An Online Grading and Visualization Tool
.
International Journal for Cross-Disciplinary Subjects in Education (IJCDSE)
.
vol.5 no.1 p.1564-1570
.
(2013)
Book Chapter
Dunez Christian
,
Evangelou Christian
,
Krystalli Pinelopi
,
Mousouri Evangelia
,
Papanastasiou Efpraxia
,
Πετράκη Ευαγγελία
,
Tsaknaki Olympia
(2013)
.
Examens a L’ecole - Préparer le niveau C - Examens de français, Livre de l’élève: Préparer le niveau B (B1 et B2) - Examens de français, Livre de l’élève και Préparer le niveau B (B1 et B2) - Examens de français, Livre du professeur
.
Examens a l' ecole
.
Conference Announcement
Krystalli Pinelopi
(2013)
.
Critères d’évaluation des jeux électroniques conçus pour l’enseignement/apprentissage du FLE
.
8e Congrès Panhéllenique des professeurs de Français " Le français dans un monde qui change"
.
Ελλάδα-Θεσσαλονίκη
.
2013
.
Book - Textbook
Mousouri Evangelia
,
Dunez Christian
,
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini (editor)
,
Nenopoulou Antonia (editor)
,
Loupaki Elpida (editor)
,
Evangelou Christine
,
Kalamakidou Ermofili
,
Krystalli Pinelopi
,
Papanastassiou Efpraxia
,
Tsaknaki Olympia
,
Chatzipanteli Christine
(2013)
.
ΚΠγ. Examens à l’école. Préparer le niveau C1 - Examens de français. Livre de l’élève
.
Θεσσαλονίκη
.
ΕΛΚΕ ΑΠΘ
.
Nenopoulou-Drosou Antonia (editor)
,
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini (editor)
,
Loupaki Elpida (editor)
,
Dunez Christian
,
Evangelou Christina
,
Krystalli Pinelopi
,
Mousouri Evangelia
,
Papanastasiou Efpraxia
,
Petraki Evangelia
,
Tsaknaki Olympia
(2013)
.
Examens à l'école: Préparer le niveau B (B1 & B2) - Examens de français
.
Θεσσαλονίκη
.
ELKE AUTH
.
(2012)
Conference Announcement
Krystalli Pinelopi
(2012)
.
L’évaluation de la compétence lexicale au travers du Certificat de l’Etat grec: une interrogation didactique
.
Colloque international : Langages, cultures, sociétés. Interrogations didactiques
.
ΓΑΛΛΙΑ - Παρίσι
.
Κρυστάλλη Πηνελόπη
(2012)
.
Ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας μέσω ηλεκτρονικών διαδικτυακών παιχνιδιών για την εκμάθηση/διδασκαλία της ξένης γλώσσας
.
15ο Διεθνές Συνέδριο Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας
.
Ελλάδα-Θεσσαλονίκη
.
(2011)
Conference Proceedings Article
Krystalli Pinelopi
,
Tsaknaki Olympia
(2011)
.
Texte multimodal: enjeu pour l’enseignement/apprentissage du Français Langue-Culture Étrangère
.
Communiquer, Échanger, Collaborer en français dans l’espace méditerranéen et balkanique, Actes du 7e Congrès Panhellénique et International des Professeurs de Français Communiquer, Échanger, Collaborer en français dans l’espace méditerranéen et balkanique. 7e Congrès Panhellénique et International des Professeurs de Français
.
Eds: Proscolli, A, Anastassiadi, M-C, Forakis, K, Tatsopoulou, H, Tsakagiannis, S, Voulgaridis, C
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
Αθήνα
.
National and Kapodistrian University of Athens, Association des Professeurs de Francais F.U.-Grece
.
no.301-308
.
(2010)
Conference Proceedings Article
Krystalli Pinelopi
(2010)
.
Les jeux vidéo en classe de FLE
.
Πρακτικά του Διεθνούς Συνεδρίου 2008 "Ευρωπαϊκό Έτος Διαπολιτισμικού Διαλόγου: Συνομιλώντας με τις γλώσσες-πολιτισμούς"
.
Επιμέλεια:Α.-Ν. Συμεωνίδου-Χριστίδου
.
Ελλάδα-Θεσσαλονίκη
.
Θεσσαλονίκη
.
University Studio Press
.
p.336-348
.
Κρυστάλλη Πηνελόπη
(2010)
.
Η Touch Generation και το ηλεκτρονικό παιχνίδι ως εργαλείο εκμάθησης/διδασκαλίας της ξένης γλώσσας
.
Proceedings of the 2nd ESP/EAP Conference, ESP/ EAP Innovations in Tertiary Settings: Proposals and Implementations
.
Kavala, Greece
.
p.269-276
.
(2006)
Conference Announcement
Krystalli Pinelopi
(2006)
.
L’enseignement/apprentissage de la grammaire à des étudiants allophones de FLE
.
1er Congrès européen des professeurs de français Le français, une langue qui fait la différence
.
Vienne-Austria
.
2006
.
Updated: 2023-12-09