Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Πηνελόπη Κρυστάλλη
Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Προσωπικά Στοιχεία
2310997504
pkrystalli@frl.auth.gr
Google Scholar ID
QtReobsAAAAJ&hl
https://orcid.org/0000-0001-5262-7495
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Διδασκαλία της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας-Διδακτική της Ξένης Γλώσσας
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Κατάρτιση εκπαιδευτικών
Ξένες γλώσσες
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
1989
Πτυχίο Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ.
Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Ελλάδα
Μεταπτυχιακές Σπουδές
2003
Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Eιδίκευσης
Δ.Π.Μ.Σ στις Επιστήμες της Γλώσσας και της Επικοινωνίας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Ελλάδα
Διδακτική
Διδακτορικό Δίπλωμα
2012
Διδακτορικό Δίπλωμα
Δ.Π.Μ.Σ. Eπιστήμες της Γλώσσας και της Επικοινωνίας στο νέο Οικονομικό Περιβάλλον
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Ελλάδα
Διδακτική
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2024–25
ΤΜΗΜΑ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Υ-ΓΛΩ-09
Διδακτική των ξένων γλωσσών
Υ-ΓΛΩ-19
Πρακτική Άσκηση - Μικροδιδασκαλία
Υ112
Διδακτική των Ξένων Γλωσσών
Υ113
Πρακτική Άσκηση - Μικροδιδασκαλία
ΠΜΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Υ 07Δ
Διδακτική ΙΙΙ: Διδακτικές προσεγγίσεις των ξένων γλωσσών σε παιδιά πρώιμης ηλικίας και Δημοτικού
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Μεταπτυχιακό
Η παιχνιδοποιηση στο μάθημα της αγγλικής ως ξένης γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Σχεδιασμός διδακτικών σεναρίων .
Η χρήση του Machinima στη διδασκαλία / εκμάθηση της γερμανικής ως ξένη γλώσσα για την ανάπτυξη ψηφιακών γραμματισμών και γλωσσικών επικοινωνιακών δεξιοτήτων.
Εξ' αποστάσεως ασύγχρονη και σύγχρονη διδασκαλία/εκμάθηση της Ιταλικής ως ξένης γλώσσας
Προπτυχιακό
"La perception des etudiants sur l' evaluation eu ligne"
Identification des facteurs influencant la motivation des etudiants de FLE
Διδακτορικό
Μοντέλο αξιολόγησης ηλεκτρονικών βιβλίων ξένων γλωσσών
2024–2025
Μεταπτυχιακό
Σχεδιασμός και ανάπτυξη ψηφιακών διδακτικών σεναρίων για τη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας
2023–2024
Προπτυχιακό
Approaches ludiques dans l' enseignement/apprentissage du FLE.
Compatibilite des applications d' apprentissage informel des langues avec les descritpeurs du Cadre Europeen Commun de Reference pour Langues
Μεταπτυχιακό
Η Παιχνιδοποίηση στη διδασκαλία/εκμάθηση της ξένης γλώσσας
Η ιστοεξερεύνηση ως παιδαγωγικό εργαλείο στη διδασκαλία/εκμάθηση της γαλλικής ως ξένης γλώσσας για την ανάπτυξη γλωσσικών επικοινωνιακών και ψηφιακών δεξιοτήτων
Το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ «Ευρωπαϊκό Portfolio Γλωσσών (ELP) Valorisation des biographies langagieres – parcours numerique» για τη δημιουργία της ψηφιακής εφαρμογής του
2022–2023
Προπτυχιακό
"L' impact du stage pratique sur la motivation des etudiants a devenir enseignants de FLE. Perceptions des etudiants du departement de Langue et Litterature Francaises de l' Universite Aristote"
2021–2022
Προπτυχιακό
L' enseignement virtuel et a distance: perceptions des etudiants
2020–2021
Προπτυχιακό
Enseigner/Apprendre l' oral dans le contexte Universitaire Grec
La place des activites communicatives langagieres dans les manuels du primaire
Αξιολόγηση ψηφιακών παιχνιδιών σχεδιασμένων για την ανάπτυξη της γραμματικής ικανότητας
Le jeu numerique comme outil pour le developpement de la competence lexicale
Ερευνητικά Έργα
Συμμετοχή
2023–2024
Πρακτική Άσκηση ΑΠΘ ακ. ετών 2022-2023 και 2023-2024» - Υποέργο 2 «Κεντρικές Δράσεις για την Πρακτική Άσκηση του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης»
2022–2024
Σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογίες ιστού: Παιδαγωγικές και Διδακτικές εφαρμογές στην Εκπαίδευση και την Κατάρτιση
2022–2023
Εθνικό σημείο συντονισμού της Ένωσης Γαλλόφωνων Πανεπιστημίων
2020–2024
Πληρωμή μελών ΔΕΠ απο ΕΜΠ (ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΕΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ)
2018–2022
Κεντρικές Δράσεις για την Πρακτική Άσκηση Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΕΙ), ακαδ. ετών 2018-19 έως 2021-22
2018–2019
Εκπαίδευση επιμορφωτών Β' επιπέδου ΤΠΕ
2018–2025
ΠΜΣ "Γλώσσες, Επικοινωνία και Διοίκηση Υπηρεσιών Εκπαίδευσης στο Σύγχρονο Κοινωνικό, Οικονομικό και Τεχνολογικό Περιβάλλον"
2012–2015
Ανάπτυξη ψηφιακών μαθημάτων, υποστήριξη ιδρυματικής πλατφόρμας και άλλες δράσεις.
2011–2024
Αμοιβή μελών ΔΕΠ (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο)
2010–2014
Διαφοροποιημένα, διαβαθμισμένα και προσαρμοστικά όργανα μέτρησης γαλλικής (Δράση 2.12)
2010–2010
Ανάπτυξη οργάνων μέτρησης για το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας (ΚΠΓ)
2007–2008
Ετοιμασία οργάνων μέτρησης για τη Γαλλική γλώσσα
2006–2007
Ανάπτυξη οργάνων μέτρησης γλωσσομάθειας για τη γαλλική γλώσσα και κατάρτιση αξιολογητών
2003–2006
Αναμόρφωση Προγράμματος Προπτυχιακών Σπουδών Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας: ΕΚΑΤΗ - Εκπαίδευση/Κατάρτιση εξ αποστάσεως μέσω Τεχνολογιών της Πληροφορίας
2002–2005
Ανάπτυξη οργάνων μέτρησης γλωσσομάθειας για τη γαλλική γλώσσα και κατάρτιση αξιολογητών.
1995–2007
Έρευνα στις Επιστήμες και Τεχνολογίες της Γλώσσας και της Επικοινωνίας
Δημοσιεύσεις
(2024)
Άρθρο σε Περιοδικό
Krystalli Pinelopi
(2024)
.
Revue des plateformes de gamification pour l'enseignement des langues étrangères
.
Langues and Cultures
.
τόμ.5 αρ.1 σ.161-173
.
(2023)
Άρθρο σε Περιοδικό
Krystalli Pinelopi
,
Touloupi Konstantina
(2023)
.
L’impact du stage pratique d’enseignement sur la motivation à devenir enseignant de FLE : perceptions des étudiants
.
Langues & Cultures
.
τόμ.1 αρ.4 σ.179-192
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Κρυστάλλη Πηνελόπη
(2023)
.
Η Ιστοεξερεύνηση στη διδασκαλία/ εκμάθηση της ξένης γλώσσας ως εργαλείο για την ανάπτυξη γλωσσικών επικοινωνιακών και ψηφιακών δεξιοτήτων
.
Εκπαίδευση και Πολιτισμός στον 21ο αιώνα
.
Επιμέλεια:Κανταρτζή, Ε. & Φουργκατσιώτης, Αθ
.
Ελλάδα - Αθήνα
.
Αθήνα
.
Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του ΕΚΕΔΙΣΥ
.
τόμ.Β σ.482-492
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Αρβανίτης Παναγιώτης
,
Κρυστάλλη Πηνελόπη
(2023)
.
Ψηφιακές τεχνολογίες και διδασκαλία της ξένης γλώσσας
.
(2022)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Mavropoulou Eleni
,
Arvanitis Panagiotis
,
Krystalli Pinelopi
(2022)
.
Development of a mobile application concerning the french language perparation course for the panhellenic exams
.
INTED2022 Proceedings: 16th International Technology, Education and Development Conference (INTED 2022)
.
Online Conference
.
σ.2340-1079
.
(2021)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Arvanitis Panagiotis
,
Krystalli Pinelopi
(2021)
.
Digital Storytelling and Augmented Reality-Based Scenarios for Foreign Language Teaching
.
Digital Pedagogies and the Transformation of Language Education
.
Επιμέλεια:Matthew Montebello
.
IGI Global Publisher
.
σ.1-22
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Krystalli Pinelopi
,
Mavropoulou Eleni
,
Arvanitis Panagiotis
(2021)
.
Students’ Perceptions of Distance Language Learning in Vocational Training
.
23rd International Congress on Social Sciences - Book of Proceedings
.
Brussels, Belgium
.
Brussels
.
σ.230-240
.
(2020)
Άρθρο σε Περιοδικό
Arvanitis Panagiotis
,
Krystalli Pinelopi
(2020)
.
Mobile Assisted Language Learning (MALL): Trends from 2010 to 2020 Using Text Analysis Techniques
.
European Journal of Education
.
τόμ.3 αρ.3 σ.84-93
.
Krystalli Pinelopi
,
Arvanitis Panagiotis
,
Panagiotidis Panagiotis
(2020)
.
Réalité Augmentée et développement des compétences langagières à l’oral: enjeux et perspectives
.
Langues & Cultures
.
τόμ.1 αρ.2 σ.99-112
.
Krystalli Pinelopi
(2020)
.
Undergraduate Students' Perceptions of Virtual Teaching
.
European Journal of Social Science Education and Research
.
τόμ.5 αρ.3 σ.121-130
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Krystalli Pinelopi
,
Panagiotidis Panagiotis
,
Arvanitis Panagiotis
(2020)
.
Criteria for Motivational and Engaging eLearning Activities
.
Technology and the Psychology of Second Language Learners and Users (New Language Learning and Teaching Environments)
.
Επιμέλεια:Mark R. Freiermuth & N. Zarrinabadi
.
Palgrave McMillan
.
τόμ.1
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Krystalli Pinelopi
,
Mavropoulou Eleni
(2020)
.
French for special purposes and mobile assisted language learning (mail): learners' perspectives
.
Proccedings of 14th International Technology, Education and Development Conference
.
Spain - VALENCIA
.
IATED
.
σ.4738-4743
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Παγουλάτου Α
,
Σιντόρης Χ
,
Κρυστάλλη Πηνελόπη
(2020)
.
Τα μυστικά της Πάτρας”: ένα χωρο-ευαίσθητο παιχνίδι ως εργαλείο μάθησης και πολιτισμικής διαμεσολάβησης στην τάξη της γαλλικής ως ξένης γλώσσας
.
1ο Πανελλήνιο συνέδριο : Το εκπαιδευτικό παιχνίδι στην τυπική και μη τυπική μάθηση,
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
(2019)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Κρυστάλλη Πηνελόπη
(2019)
.
Η μετάβαση από την η-μάθηση (elearning) στη φορητή μάθηση (MALL – Mobile Assisted Language Learning)
.
Επιμορφωτικό υλικό: ειδικό μέρος ενιαίο τεύχος υλικού αναφοράς(Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε.)
.
τόμ.1 σ.205-216
.
(2018)
Άρθρο σε Περιοδικό
Panagiotidis Panagiotis
,
Krystalli Pinelopi
,
Arvanitis Panagiotis
(2018)
.
Technology as a Motivational Factor in Foreign Language Learning
.
European Journal of Education
.
τόμ.1 αρ.3 σ.43-52
.
Panagiotidis Panagiotis
,
Krystalli Pinelopi
,
Arvanitis Panagiotis
(2018)
.
Technology as a motivational factor in foreign language learning
.
European Journal of Education (EJED)
.
τόμ.1 αρ.3 σ.43-53
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Krystalli Pinelopi
(2018)
.
Motivation et développement des activités langagières communicatives en classe de FLE au primaire dans le cadre d’un projet actionnel-culturel
.
Enseigner la langue et la culture françaises : construire des ponts socio-humanistes Actes du 9e Congrès Panhellénique et International des Professeurs de Français Athènes, 20-23 octobre 2016
.
Ελλάδα - Αθήνα
.
Αθήνα
.
National and Kapodistrian University of Athens, Association des Professeurs de Francais F.U.-Grece
.
τόμ.1 σ.477-490
.
Krystalli Pinelopi
,
Arvanitis Panagiotis
(2018)
.
Self-Assessment and immediate feedback in language learning
.
Proceedings of 11th International Conference of Education, Research and Innovation, (ICERI 2018)
.
Seville - Spain
.
Seville
.
International Academy of Technology, Education and Development (IATED)
.
Krystalli Pinelopi
,
Arvanitis Panagiotis
(2018)
.
Serious Games in higher education: Students’ perceptions – The case of School of French of Aristotle University of Thessaloniki
.
Proceedings of 10th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN 2018)
.
Palma de Mallorca - Spain
.
Palma de Mallorca
.
International Academy of Technology, Education and Development (IATED)
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Krystalli Pinelopi
,
Arvanitis Panagiotis
,
Panagiotidis Panagiotis
(2018)
.
La Réalité Augmentée au service de l’enseignement/apprentissage du Français Langue-Culture Etrangère : enjeux et perspectives
.
Colloque international : Langues Moins Diffusées et Moins Enseignées (MoDiMEs) : valeur ajoutée pour les langues largement diffusées
.
Ελλάδα-Θεσσαλονίκη
.
(2017)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Κρυστάλλη Πηνελόπη
,
Ηλία Ιωάννα
(2017)
.
Διερεύνηση των στάσεων των Εκπαιδευτικών απέναντι στη χρήση των ταμπλετών στη διδασκαλία/εκμάθηση της γαλλικής γλώσσας
.
9th International Conference in Open & Distance Learning - November 2017, Athens, Greece - Proceedings
.
Επιμέλεια:Αντώνης Λιοναράκης, Σύλβη Ιωακειμίδου, Μαρία Νιάρη, Γκέλη Μανούσου, Τάνια Χαρτοφύλακα, Σοφία Παπαδημητρίου, Αννα Αποστολίδου
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
Αθήνα
.
ΕΚΤ Publishing
.
τόμ.9 αρ.3Α σ.152-163
.
(2016)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Arvanitis Panagiotis
,
Panagiotidis Panagiotis
,
Krystalli Pinelopi
(2016)
.
Applications for Mobile Assited Language Learning: A current field research
.
INTED 2016 Proceeding - 10th International Technology, Education and Development Conference
.
Valencia - Spain
.
Valencia
.
IATED
.
Krystalli Pinelopi
,
Arvanitis Panagiotis
,
Panagiotidis Panagiotis
(2016)
.
Tablets as instructional tools in the foreign language classroom: the teacher perspective
.
ICERI2016 Proceedings 9th International Conference of Education, Research and Innovation
.
ΙΣΠΑΝΙΑ - Σεβίλλη
.
σ.936-943
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Κρυστάλλη Πηνελόπη
(2016)
.
Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας: Πρακτική εφαρμογή, Μαθητές Δημοτικού
.
Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας: Προοπτικές και προκλήσεις για την εκπαίδευση
.
ΕΛΛΑΔΑ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
.
(2015)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Krystalli Pinelopi
(2015)
.
Using educational online games to develop linguistic competences in foreign language learning
.
9th International Technology, Education and Development Conference Madrid, Spain. 2-4 March, 2015
.
Ισπανία - Μαδρίτη
.
IATED
.
σ.5338-5346
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Κρυστάλλη Πηνελόπη
(2015)
.
Ανάπτυξη γλωσσικών δεξιοτήτων μέσω διαδικτυακών εκπαιδευτικών παιχνιδιών: από τη θεωρία στην πράξη
.
Τα Τρισδιάστατα εικονικά περιβάλλοντα (Εικονικοί κόσμοι – Serious Games) και οι νέες τεχνολογίες στη διδασκαλία της ξένης γλώσσας – μια διδακτική πρόκληση
.
Ελλάδα - Θεσσαλονίκη
.
(2014)
Άρθρο σε Περιοδικό
Krystalli Pinelopi
,
Arvanitis Panagiotis
,
Panagiotidis Panagiotis
(2014)
.
Evaluating Serious Games for Foreign Language Learning: An Online Grading and Visualization Tool
.
International Journal for Cross-Disciplinary Subjects in Education (IJCDSE)
.
τόμ.5 αρ.1 σ.1564-1570
.
(2013)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Dunez Christian
,
Evangelou Christian
,
Krystalli Pinelopi
,
Mousouri Evangelia
,
Papanastasiou Efpraxia
,
Πετράκη Ευαγγελία
,
Tsaknaki Olympia
(2013)
.
Examens a L’ecole - Préparer le niveau C - Examens de français, Livre de l’élève: Préparer le niveau B (B1 et B2) - Examens de français, Livre de l’élève και Préparer le niveau B (B1 et B2) - Examens de français, Livre du professeur
.
Examens a l' ecole
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Krystalli Pinelopi
(2013)
.
Critères d’évaluation des jeux électroniques conçus pour l’enseignement/apprentissage du FLE
.
8e Congrès Panhéllenique des professeurs de Français " Le français dans un monde qui change"
.
Ελλάδα-Θεσσαλονίκη
.
2013
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Mousouri Evangelia
,
Dunez Christian
,
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini (επιμ.)
,
Nenopoulou Antonia (επιμ.)
,
Loupaki Elpida (επιμ.)
,
Evangelou Christine
,
Kalamakidou Ermofili
,
Krystalli Pinelopi
,
Papanastassiou Efpraxia
,
Tsaknaki Olympia
,
Chatzipanteli Christine
(2013)
.
ΚΠγ. Examens à l’école. Préparer le niveau C1 - Examens de français. Livre de l’élève
.
Θεσσαλονίκη
.
ΕΛΚΕ ΑΠΘ
.
Nenopoulou-Drosou Antonia (επιμ.)
,
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini (επιμ.)
,
Loupaki Elpida (επιμ.)
,
Dunez Christian
,
Evangelou Christina
,
Krystalli Pinelopi
,
Mousouri Evangelia
,
Papanastasiou Efpraxia
,
Petraki Evangelia
,
Tsaknaki Olympia
(2013)
.
Examens à l'école: Préparer le niveau B (B1 & B2) - Examens de français
.
Θεσσαλονίκη
.
ELKE AUTH
.
(2012)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Krystalli Pinelopi
(2012)
.
L’évaluation de la compétence lexicale au travers du Certificat de l’Etat grec: une interrogation didactique
.
Colloque international : Langages, cultures, sociétés. Interrogations didactiques
.
ΓΑΛΛΙΑ - Παρίσι
.
Κρυστάλλη Πηνελόπη
(2012)
.
Ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας μέσω ηλεκτρονικών διαδικτυακών παιχνιδιών για την εκμάθηση/διδασκαλία της ξένης γλώσσας
.
15ο Διεθνές Συνέδριο Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας
.
Ελλάδα-Θεσσαλονίκη
.
(2011)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Krystalli Pinelopi
,
Tsaknaki Olympia
(2011)
.
Texte multimodal: enjeu pour l’enseignement/apprentissage du Français Langue-Culture Étrangère
.
Communiquer, Échanger, Collaborer en français dans l’espace méditerranéen et balkanique, Actes du 7e Congrès Panhellénique et International des Professeurs de Français Communiquer, Échanger, Collaborer en français dans l’espace méditerranéen et balkanique. 7e Congrès Panhellénique et International des Professeurs de Français
.
Eds: Proscolli, A, Anastassiadi, M-C, Forakis, K, Tatsopoulou, H, Tsakagiannis, S, Voulgaridis, C
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
Αθήνα
.
National and Kapodistrian University of Athens, Association des Professeurs de Francais F.U.-Grece
.
αρ.301-308
.
(2010)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Krystalli Pinelopi
(2010)
.
Les jeux vidéo en classe de FLE
.
Πρακτικά του Διεθνούς Συνεδρίου 2008 "Ευρωπαϊκό Έτος Διαπολιτισμικού Διαλόγου: Συνομιλώντας με τις γλώσσες-πολιτισμούς"
.
Επιμέλεια:Α.-Ν. Συμεωνίδου-Χριστίδου
.
Ελλάδα-Θεσσαλονίκη
.
Θεσσαλονίκη
.
University Studio Press
.
σ.336-348
.
Κρυστάλλη Πηνελόπη
(2010)
.
Η Touch Generation και το ηλεκτρονικό παιχνίδι ως εργαλείο εκμάθησης/διδασκαλίας της ξένης γλώσσας
.
Proceedings of the 2nd ESP/EAP Conference, ESP/ EAP Innovations in Tertiary Settings: Proposals and Implementations
.
Kavala, Greece
.
σ.269-276
.
(2006)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Krystalli Pinelopi
(2006)
.
L’enseignement/apprentissage de la grammaire à des étudiants allophones de FLE
.
1er Congrès européen des professeurs de français Le français, une langue qui fait la différence
.
Vienne-Austria
.
2006
.
Ενημερώθηκε: 2024-10-01