Skip to main content
Quality Assurance Unit (MODIP)
Aristotle University of Thessaloniki
Login
Home Page
AUTH
Quality Assurance
Quality Management System
You are here
Home
»
Report CV
Curriculum Vitae
Expand
|
Collapse
Ioannis Papadopoulos
Assistant Professor, School of Primary Education
Personal Information
2310995092
2310302073
ypapadop@eled.auth.gr
http://users.auth.gr/ypapadop/
Scopus ID
12240618600
OrcID ID
0000-0001-6548-1499
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Μαθηματικά και η Διδακτική των Μαθηματικών
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Εκπαίδευση
Κατάρτιση εκπαιδευτικών
Μαθηματικά
Education
Προπτυχιακές Σπουδές
1986
ΒΑ
Μαθηματικό
Πανεπιστήμιο Πατρών
Greece
1987
ΒΑ
Παιδαγωγική Ακαδημία
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Greece
Μεταπτυχιακές Σπουδές
2000
MSc
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Greece
Πληροφοριακά συστήματα
Διδακτορικό Δίπλωμα
2008
PhD
Μαθηματικό
Πανεπιστήμιο Πατρών
Greece
Mathematics Education
Course Work
Courses of Winter semester of 2018–19 academic year
PAIDAGŌGIKO TMĪMA DĪMOTIKĪS EKPAIDEUSĪS
Ε-35
MATHEMATICS AND THE TEACHING OF MATHEMATICS
Υ-17
DIDACTIC OF MATHEMATICS: CONTEPORARY ASPECTS AND UTILISATION OF TEACHING RESOURCES
Theses Supervised
Student Theses within AUTh
In progress
Tenta Eirini. Τα "δωμάτια απόδρασης" (escape rooms) ως περιβάλλον έκφρασης της μαθηματικής επιχειρηματολογίας
Diakidou Aikaterini. Στρατηγικές ελέγχου στη συνεργατική επίλυση προβλήματος μαθητών Δημοτικού Σχολείου
Patsiala Navsika. Η συμβολή των δραστηριοτήτων Δημιουργίας Προβλήματος (Problem Posing) στην ανάπτυξη μαθηματικών συνηθειών του νου (Habits of Mind) σε μαθητές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
2017–2018
Panagiotopoulou Styliani. "Νοεροί υπολογισμοί με ρητούς:Σύγκριση σε διαφορετικές ηλικιακές ομάδες"
Asmini Eleftheria. "Αξιολόγηση όψεων της Δημιουργικής Μαθηματικής Σκέψης των μαθητών μέσω της επίλυσης προβλημάτων"
Eleftheriadis Ioannis. "Πως οι μαθητές αντιλαμβάνονται και χρησιμοποιούν τις παρενθέσεις στους υπολογισμούς αριθμητικών παραστάσεων: Η περίπτωση των μαθητών Ε' και ΣΤ' τάξης"
Karakostas Michail. "Νοέροι υπολογισμοί με ρητούς:Σύγκριση σε διαφορετικές ηλικιακές ομάδες"
Vaporaki Aikaterini. Εντοπισμός από τους μαθητές και διόρθωση λαθών σε απαντήσεις μαθηματικών προβλημάτων που δίνουν άλλοι μαθητές
Voskidou Evdoxia. Εντοπισμός από τους μαθητές και διόρθωση λαθών σε απαντήσεις μαθηματικών προβλημάτων που δίνουν άλλοι μαθητές
2016–2017
Skoumpopoulou Sofia. Προβλήματα με πολλαπλές λύσεις: αποτελούν εργαλεία μέτρησης της εννοιολογικής κατανόησης;
Makri Evangelia. Αντιλήψεις μαθητών της ΣΤ΄ Δημοτικού σχετικά με την έννοια της συμμετρίας ως προς σημείο.
Sekeroglou Ioanna. Πορεία λύσης και ελέγχου στην επίλυση μαθηματικών προβλημάτων.
Patsiala Nafsika. Διερεύνηση της πρώιμης αλγεβρικής σκέψης και της ικανότητας για μαθηματική γενίκευση σε μαθητές Γ΄Δημοτικού.
2015–2016
Dontsou Kyriaki. Όταν η απόδειξη στο Δημοτικό Σχολείο περιλαμβάνει ιδιότητες αριθμών: Η περίπτωση των άρτιων και περιττών.
Manola Areti. Αναζητώντας τη λογική επιχειρηματολογία που μπορεί να εμφανιστεί όταν οι μαθητές έρχονται αντιμέτωποι με το λογικο-μαθηματικό γρίφο ken-ken.
Kindyni Theonitsa. Συνήθειες του νου: Η συμβολή των λογικό-μαθηματικών γρίφων mobiles στην ανάπτυξη μαθηματικών συνηθειών σκέψης.
Tsakalaki Xanthippi. Συνήθειες του νου: Η συμβολή των λογικό-μαθηματικών γρίφων mobiles στην ανάπτυξη μαθηματικών συνηθειών σκέψης.
Kazana Agapi. Μικροπειράματα μαθηματικών στο ψηφιακό σχολείο: Εμπλοκή των εκπαιδευτικών ως σχεδιαστών δραστηριοτήτων.
2014–2015
Anastasiadou Anna. Η ΕΜΜΟΝΗ ΣΤΟΝ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΑ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ
Deslis Dimitrios. ΠΡΩΪΜΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΩΝ ΙΣΟΠΙΘΑΝΩΝ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΩΝ
Koukouna Georgia. ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ: ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ
2013–2014
Papamichail Alexandros. SEVEN-PIECE-MOSAIC-PUZZLE: ΕΝΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
Patsiala Nafsika. ΤΟ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡΑΚΙ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΝΟΗΣΕΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΕΚΑΔΙΚΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ
Theses outside AUTh
Postgraduate Level
2014–2015
Νασιάκου Ελένη
.
Η διαπιστωμένη ικανότητα, οι παρανοήσεις και οι στρατηγικές φοιτητών και εκπαιδευτικών κατά τον μετασχηματισμό λεκτικών αλγεβρικών προβλημάτων σε μαθηματικές εξισώσεις, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
.
Publications
2017
Journal Article
Papadopoulos Ioannis
(2017)
.
Opening inquiry mathematics to parents: Can they be engaged as teachers’ partners in mathematical work?
.
Journal of Pedagogical Research
.
vol.1 no.1 p.1-20
.
Conference Proceedings Article
Kynigos Chronis
,
Daskolia Maria
,
Papadopoulos Ioannis
(2017)
.
Social creativity in the design of digital resources to afford creative mathematical thinking
.
Proceedings of the 9th International Mathematics Education and Society Conference
.
9th International Mathematics Education and Society Conference
.
Volos - Greece
.
vol.1 p.267-271
.
Papadopoulos Ioannis
,
Jirotkova Darina
,
Slezakova Jana
(2017)
.
Driving the “Bus” beyond the boundaries of the Czech Republic
.
Proceedings of the 14th International Conference on Efficiency and Responsibility in Education (ERIE2017)
.
14th International Conference on Efficiency and Responsibility in Education (ERIE2017)
.
Prague - Czech Republic
.
p.303-310
.
Book - Textbook
Μαμωνά-Downs Γιάννα
,
Παπαδόπουλος Ιωάννης
(2017)
.
Επίλυση Προβλήμσατος στα Μαθηματικά: Η πορεία της σκέψης κατά την αναζήτηση της λύσης
.
Ηράκλειο
.
Πανεπιστημιακές Έκδοσεις Κρήτης
.
2016
Conference Proceedings Article
Papadopoulos Ioannis
,
Diamantidis Dimitris
,
Kynigos Chronis
(2016)
.
Meanings around angle with digital nedia designed to support creative mathematical thinking
.
Proceedings 40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
.
40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
.
Επιμέλεια:Csikos, C., Rausch, A., & Szitanyi, J
.
Szeged - Hungary
.
Szeged, Hungary
.
PME
.
vol.4 p.35-42
.
Papadopoulos Ioannis
,
Kindini Theonitsa
,
Tsakalaki Xanthippi
(2016)
.
Using mobile puzzles to develop algebraic thinking
.
Proceedings 40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
.
40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
.
Επιμέλεια:Csikos, C., Rausch, A., & Szitanyi, J
.
Szeged - Hungary
.
Szeged, Hungary
.
PME
.
vol.4 p.43-50
.
Παπαδόπουλος Ιωάννης
,
Κινδύνη Θεονίτσα
,
Τσακαλάκη Ξανθίππη
(2016)
.
Γρίφοι mobile στις σχέσεις ισοδυναμίας;
.
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο για το εκπαιδευτικό υλικό στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες
.
Ρόδος - Ελλάδα
.
p.349-358
.
Πατσιαλά Ναυσικά
,
Παπαδόπουλος Ιωάννης
(2016)
.
Επιχειρώντας τη μαθηματική γενίκευση στην Γ’ Δημοτικού μέσα από τη «φάρμα του θείου Πέτρου»
.
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο για το εκπαιδευτικό υλικό στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες
.
Ρόδος - Ελλάδα
.
p.332-348
.
2015
Book Chapter
Papadopoulos Ioannis
(2015)
.
Beliefs and Mathematical Reasoning during Problem Solving across educational levels
.
Views and Beliefs in Mathematics Education
.
p.183-195
.
Conference Proceedings Article
Papadopoulos Ioannis
,
Deslis Dimitrios
(2015)
.
Equiprobable events and probability comparison in a primary school classroom
.
Proceedings of the International Symposium Elementary Maths Teaching SEMT ’15
.
International Symposium Elementary Maths Teaching SEMT15
.
(eds) J. Novotna & H. Moraova
.
Prague - Czech Republic
.
p.257-266
.
Papadopoulos Ioannis
(2015)
.
The rules for the order of operations: The case of an inservice teacher
.
Proceedings of the 9th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
.
CERME9 9th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
.
(eds) K. Krainer and N. Vondrova
.
Prague - Czech Republic
.
p.324-330
.
Papadopoulos Ioannis
,
Barquero Berta
,
Richter Andrea
,
Daskolia Maria
,
Barajas Mario
,
Kynigos Chronis
(2015)
.
Representations of creative mathematical thinking in designer communities producing c-book units
.
Proceedings of the 9th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
.
CERME9 9th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
.
Επιμέλεια:K. Krainer and N. Vondrova
.
Prague - Czech Republic
.
p.2381-2387
.
Παπαδόπουλος Ιωάννης
,
Αναστασιάδου Άννα
(2015)
.
Εμμονή στον αλγόριθμο και δημιουργική μαθηματική σκέψη: Εξαρτάται από την ηλικία;
.
Πρακτικά 6ου Συνεδρίου της Ενεδιμ-6
.
6ο Συνέδριο της ΕΝΕΔΙΜ
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
p.136-145
.
Παπαδόπουλος Ιωάννης
(2015)
.
Αξιολόγηση προβλημάτων από μελλοντικούς εκπαιδευτικούς
.
Πρακτικά 6ου Συνεδρίου της Ενεδιμ-6
.
6ο Συνέδριο της ΕΝΕΔΙΜ
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
p.238-247
.
Παπαδόπουλος Ιωάννης
,
Μακρής Στέλιος
(2015)
.
Ένα «Λεωφορείο» σε μια σχολική τάξη με μαθητές Ρομά: Από το «γεκ, ντούι, τριν» στον πίνακα διπλής εισόδου
.
Πρακτικά 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου για το εκπαιδευτικό υλικό στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες
.
Πανελλήνιο Συνέδριο για το εκπαιδευτικό υλικό στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες
.
(ed.) Χρυσάνθη Σκουμπουρδή, Μιχάλης Σκουμιός
.
Ρόδος - Ελλάδα
.
p.313-326
.
2014
Journal Article
Papadopoulos Ioannis
(2014)
.
How Archimedes Helped Students to Unravel the Mystery of the Magical Number Pi
.
Science & Education
.
vol.23 no.1 p.61-77
.
Παπαδόπουλος Ιωάννης
,
Πατσιαλά Ναυσικά
(2014)
.
Το ‘Χαλασμένο Κομπιουτεράκι’ ως εργαλείο ανίχνευσης παρανοήσεων στους δεκαδικούς αριθμούς
.
Νέος Παιδαγωγός
.
vol.3 p.42-49
.
Conference Proceedings Article
Παπαδόπουλος Ιωάννης
,
Slisko Josip
,
Hadzibegovic Zalkida
(2014)
.
Αντιμετωπίζοντας την «ψευδαίσθηση της γραμμικότητας» - Μελέτη περίπτωσης
.
5ο Συνέδριο της ΕΝΕΔΙΜ
.
Παπαδόπουλος Ιωάννης
,
Κοτσακιαχίδου Παρασκευή
,
Νεοφύτου Αργυρώ
(2014)
.
«Λεωφορείο»: Ένα διδακτικό περιβάλλον στην Πρώτη Δημοτικού
.
Πρακτικά 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της ΕΝΕΔΙΜ
.
5ο Συνέδριο της ΕΝΕΔΙΜ
.
Φλώρινα - Ελλάδα
.
2013
Journal Article
Papadopoulos Ioannis
(2013)
.
Using calculators for assessing pupils’ conceptualization on place-value
.
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology
.
Published Version
.
vol.44 no.4 p.523-544
.
Book - Textbook
Παπαδόπουλος Ιωάννης
(2013)
.
Τα Μαθηματικά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση & η Διδασκαλία τους
.
Θεσσαλονίκη
.
Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας
.
2012
Conference Proceedings Article
Papadopoulos Ioannis
(2012)
.
Nicodemus explores Egyptian fractions: a case study
.
Constructionism 2012: Theory, Practice and Impact
.
Athens, Greece
.
Published Version
.
p.146-155
.
2011
Journal Article
Mamona-Downs J
,
Papadopoulos Ioannis
(2011)
.
Problem-solving activity ancillary to the concept of area
.
Mediterranean Journal for Research in Mathematics Education
.
Published Version
.
vol.10 no.1-2 p.103-129
.
Conference Proceedings Article
Marchini Carlo
,
Papadopoulos Ioannis
(2011)
.
Are useless brackets useful tools for teaching?
.
Proceedings of the 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
.
35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
.
Ancara, Turkey
.
Published Version
.
vol. 3 p.185-192
.
Παπαδόπουλος Ιωάννης
(2011)
.
Γονείς στο σχολείο: βελτιώνοντας τη στάση τους απέναντι στα μαθηματικά
.
Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της ΕΝΕΔΙΜ
.
4ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΕΝΕΔΙΜ
.
Ιωάννινα, Ελλάς
.
Published Version
.
p.381-390
.
2010
Journal Article
Papadopoulos Ioannis
(2010)
.
“Reinventing” techniques for the estimation of area of irregular plane figures: from 18th century to the modern classroom
.
International Journal of Science and Mathematics Education
.
Published Version
.
vol.8 no.5 p.869-890
.
Papadopoulos Ioannis
,
Iatridou Maria
(2010)
.
Modelling problem-solving situations into number theory tasks: the route towards generalization
.
Mathematics Education Research Journal
.
Published Version
.
vol.22 no.3 p.85-110
.
Papadopoulos Ioannis
,
Iatridou Maria
(2010)
.
Systematic Approaches to Experimentation: the Case of Pick’s Theorem
.
The Journal of Mathematical Behavior
.
Published Version
.
vol.29 no.4 p.207-217
.
Conference Proceedings Article
Dagdilelis Vassilios
,
Papadopoulos Ioannis
(2010)
.
Didactic Scenarios and ICT: a good practice guide
.
Technology Enhanced Learning. Quality of Teaching and Educational Reform
.
First International Conference, Tech-Education 2010
.
Athens, Greece
.
Published Version
.
vol. 73 p.117-123
.
Papadopoulos Ioannis
(2010)
.
Using simple arithmetic calculators as a diagnostic tool on place-value
.
Motivation Via Natural Differentiation In Mathematics
.
Children’s Mathematical Education CME’10
.
Rzeszow, Poland
.
Published Version
.
p.290-299
.
2009
Conference Proceedings Article
Iatridou Maria
,
Papadopoulos Ioannis
(2009)
.
From area to number theory: a case study
.
Proceedings of CERME 6
.
6th Conference of European Research in Mathematics Education
.
Lyon, France
.
Published Version
.
p.599-608
.
Papadopoulos Ioannis
,
Dagdilelis Vassilios
(2009)
.
Estimating areas and verifying calculations in the traditional and computational environment
.
In search for theories in Mathematics Education
.
33rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME)
.
Thessaloniki, Greece
.
Published Version
.
p.305-312
.
Papadopoulos Ioannis
,
Dagdilelis Vassilios
(2009)
.
ICT in Classroom Microworld – Some Reservations
.
Best Practices for the Knowledge Society - Society Knowledge, Learning, Development and Technology for All
.
2nd World Summit on the Knowledge Society 2009
.
Chania-Crete, Greece
.
Published Version
.
p.137-145
.
Ιατρίδου Μαρία
,
Παπαδόπουλος Ιωάννης
(2009)
.
Ο Πειραματισμός ως συνιστώσα της επιτυχούς επίλυσης προβλήματος
.
3ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής των Μαθηματικών (ΕΝ.Ε.ΔΙ.Μ)
.
Ρόδος, Ελλάς
.
Published Version
.
p.319-329
.
Παπαδόπουλος Ιωάννης
(2009)
.
"Ανακαλύπτοντας" εκ νέου τεχνικές για τον υπολογισμό του εμβαδού μη κανονικών σχημάτων: από τον 18ο αιώνα στη σύγχρονη τάξη
.
3ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής των Μαθηματικών (ΕΝ.Ε.ΔΙ.Μ)
.
Ρόδος, Ελλάδα
.
Published Version
.
p.267-277
.
Παπαδόπουλος Ιωάννης
(2009)
.
Επίλυση προβλήματος συνυφασμένη με μια έννοια
.
Πρακτικά 26ου Συνεδρίου Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας
.
26ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
Published Version
.
p.519-528
.
2008
Journal Article
Papadopoulos Ioannis
(2008)
.
Complex and Non-Regular Shapes: their Evolution in Greek Textbooks (1749-1971)
.
Science and Education
.
Published Version
.
vol.17 no.1 p.115-129
.
Papadopoulos Ioannis
,
Dagdilelis Vassilios
(2008)
.
Students’ use of technological tools for verification purposes in geometry problem solving
.
The Journal of Mathematical Βehavior
.
Published Version
.
vol.27 no.4 p.311-325
.
Conference Proceedings Article
Papadopoulos Ioannis
(2008)
.
Developing problem-solving strategies via estimating the area of irregular shapes
.
Proceedings of the 1st Conference on Children’ Mathematical Education (CME΄08 )
.
1st Conference on Children’ Mathematical Education (CME΄08)
.
Rzeszow, Poland
.
Published Version
.
p.95-101
.
Δαγδιλέλης Βασίλης
,
Παπαδόπουλος Ιωάννης
(2008)
.
Διδακτικά σενάρια και ΤΠΕ στα Μαθηματικά: ένας πρακτικός οδηγός
.
6ο Συνέδριο ΕΤΠΕ
.
6ο Πανελλήνιο Συνεδρίο για τις τεχνολογίες της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην εκπαίδευση
.
Κύπρος
.
Published Version
.
p.295-302
.
Παπαδόπουλος Ιωάννης
(2008)
.
Η συμβολή του υπολογιστή στην ανακάλυψη ή την παρουσία λάθους κατά τη φάση της επαλήθευσης στη γεωμετρική επίλυση προβλήματος
.
Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνεδριο του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας (ΚΕΕ)
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
Published Version
.
p.372-379
.
2007
Conference Proceedings Article
Papadopoulos Ioannis
(2007)
.
Relating Problem-Solving Strategies and van Hiele Levels
.
Proceedings of the International Symposium Elementary Maths Teaching SEMT '07
.
International Symposium Elementary Maths Teaching
.
Prague, Czech Republic
.
Published Version
.
p.194-202
.
2006
Journal Article
Papadopoulos Ioannis
,
Dagdilelis Vassilios
(2006)
.
The Theory of Transactional Distance as a Framework for the Analysis of Computer Aided Teaching of Geometry
.
The International Journal for Technology in Mathematics Education
.
Published Version
.
vol.13 no.4 p.175-182
.
Conference Proceedings Article
Mamona-Downs Joanna
,
Papadopoulos Ioannis
(2006)
.
The problem-solving element in young students’ work related to the concept of area
.
Proceedings of the 30th Annual conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME 30)
.
30th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
.
Prague, Czech Republic
.
Published Version
.
vol.4 , p.121-128
.
Παπαδόπουλος Ιωάννης
,
Μαμωνά-Downs Ιωάννα
(2006)
.
Υιοθέτηση Στρατηγικών Επίλυσης Προβλήματος: η περίπτωση της μέτρησης του εμβαδού
.
23ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας με Διεθνή Συμμετοχή
.
Πάτρα, Ελλάδα
.
Published Version
.
p.461-470
.
2005
Conference Proceedings Article
Papadopoulos Ioannis
,
Dagdilelis Vassilios
(2005)
.
Transactional distance and computer aided teaching of geometry. Is it present in primary schools’ ordinary classroom?
.
Proceedings of the 7th International Conference on Technology in Mathematics Teaching
.
7th International Conference on Technology in Mathematics Teaching
.
Bristol, UK
.
Published Version
.
vol. 2 p.37-44
.
Papadopoulos Ioannis
,
Dagdilelis Vassilios
(2005)
.
Computer as a tool of verification in a geometry problem-solving context
.
SEMT ΄05
.
International Symposium Elementary Maths Teaching (SEMT '05) -
.
Charles University, Faculty of Education - Prague, The Czech Republic
.
Published Version
.
p.260-268
.
Παπαδόπουλος Ιωάννης
,
Μαμωνά-Downs Ιωάννα
(2005)
.
Αποκοπή-Επικόλληση και Ανάλυση σε Δομικές Μονάδες: δυο τεχνικές υπολογισμού του εμβαδού ως στρατηγικές επίλυσης προβλήματος
.
Πρακτικά 1ου Συνεδρίου της Ένωσης Ερευνητών Διδακτικής Μαθηματικών
.
1ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΕΝ.Ε.ΔΙ.Μ
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
Published Version
.
p.332-341
.
2004
Conference Proceedings Article
Dagdilelis Vassilios
,
Papadopoulos Ioannis
(2004)
.
An Open Problem in the Use of Software for Educational Purposes
.
Proceedings of the International Conference on Computers in Education
.
International Conference on Computers in Education
.
Melbourne, Australia
.
Published Version
.
p.919-924
.
Papadopoulos Ioannis
(2004)
.
Geometry Problem-Solving in a Computational Environment: Advantages and Reservations
.
ICME '10
.
10th International Congress on Mathematical Education
.
Copenhagen, Denmark
.
Published Version
.
2001
Journal Article
Παπαδόπουλος Ιωάννης
(2001)
.
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και Νέα Τεχνολογία: στάσεις και επιδόσεις δασκάλων σε σχέση με την ηλικία και το φύλο τους
.
Επιστήμες της Αγωγής
.
Published Version
.
vol.1 p.73-85
.
Παπαδόπουλος Ιωάννης
(2001)
.
Καταγράφοντας τη σχέση των εκπαιδευτικών με τη νέα τεχνολογία
.
Παιδαγωγικός Λόγος
.
Published Version
.
vol.3 p.7-27
.
Conference Proceedings Article
Παπαδόπουλος Ιωάννης
,
Δαγδιλέλης Βασίλειος
(2001)
.
Σχεδίαση και χρήση πληροφορικών περιβαλλόντων για τη διδασκαλία των εμβαδών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
.
18ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας
.
Ρόδος, Ελλάδα
.
Published Version
.
p.424-434
.
Updated: 2018-10-29