Additional bibliography for study
Γκόβαρης, Χ. & Ρουσσάκης, Ι. (2008). Ευρωπαϊκή ένωση. Πολιτικές στην Εκπαίδευση. Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (Ανοιχτό στο διαδίκτυο)
Ζμας, Α. (2007). Παγκοσμιοποίηση και εκπαιδευτική πολιτική. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Howarth D. (2008), Η έννοια του λόγου, Αθήνα: Πολύτροπον.
Κιουπκιολής, Α., Κοσμά, Υβ., Πεχτελίδης, Γ. (2015), Θεωρία του λόγου: Δημιουργικές εφαρμογές - Αθήνα: Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός.
Δοξιάδης, Κ. (2008), Ανάλυση Λόγου. Κοινωνικό-φιλοσοφική Θεμελίωση. Αθήνα: Πλέθρον.
Σταμέλος, Γ. & Βασιλόπουλος, Α. (2014). Πολιτικές δια βίου μάθησης στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής διακυβέρνησης. ISBN: 978-960-6619-74-8
Σταμέλος, Γ. & Βασιλόπουλος, Α. (2004). Ευρωπαϊκή Εκπαιδευτική Πολιτική: Συγκρότηση, Θεματολογία, Μεθοδολογία υλοποίησης, Επιδράσεις στην ελληνική εκπαίδευση και κατάρτιση, Αθήνα: Μεταίχμιο.
Σταμέλος, Γ., Βασιλόπουλος, Α. & Καβασακάλης, Α. (2015). Εισαγωγή στις Εκπαιδευτικές πολιτικές. Ηλεκτρονικό Σύγγραμμα. ISBN: 978-618-82124-9-7 (Διαθέσιμο στο www.kallipos.gr)
Παπαδάκης, Ν. (2003). Εκπαιδευτική πολιτική. Η εκπαιδευτική πολιτική ως κοινωνική πολιτική; Αθήνα: Gutenberg.
Γουβιάς Δ., Θεριανός Κ., (2014), Εκπαιδευτική Πολιτική. Gutenberg: Αθήνα.
Lawn, M. & Grek, S. (2012). Europeanizing Education: governing a new policy space. Oxford: Symposium Books.
Παπαδάκης, Ν. (2006), Προς την «Κοινωνία των Δεξιοτήτων»; Τα όρια της υπερεθνικότητας, το διακύβευμα της απασχολησιμότητας και οι πολιτικές κατάρτισης, Αθήνα: Σάκκουλα & Κέντρο Ευρωπαϊκού Συνταγματικού Δικαίου.
Πασιάς, Γ. (2006). Ευρωπαϊκή Ένωση και εκπαίδευση. Αθήνα: Gutenberg.
Foucault, M. (2011), Ιστορία της σεξουαλικότητας, τόμος 1. Η βούληση για γνώση. Αθήνα: Πλέθρον (μέθοδος, σελ. 108-120).
Phillips, L. & Jorgensen, M.W. (2009). Ανάλυση λόγου. Αθήνα: Παπαζήση. ISBN: 978-960-02-2357-6
Σαρακινιώτη, Α. & Τσατσαρώνη, Α. (2011), Πειθαρχία και γνώση στην κοινωνία των ικανοτήτων. Στο Γ
Σταμέλος, (Επιμ.), Για μια ποιητική του εκπαιδευτικού τοπίου, Δέκα χρόνια μετά…χαριστήριο στον Ιωσήφ Σολομών, Τόμος Ι (σελ. 240-267). Αθήνα: Αλεξάνδεια.
Παπαδάκης, Ν. (2016). Η Ανέκκλητη Ειμαρμένη. Αθήνα: I. Σιδέρης. ISBN: 978-960-08-0742-4 Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 59394875
Στα Αγγλικά
Arnesen, A-L., (2011). International politics and national reforms: The dynamics between “competence” and the “inclusive school” in Norwegian education policies. Education Inquiry. 2 (2): 193–206.
Ball, S.J. (1993), What is policy? Texts, trajectories and toolboxes. Discourse: Studies in the Cultural Politics of Education, 13 (2): 10-17.
Ball, S.J. (2015), What is policy? 21 years later: reflections on the possibilities of policy research. Discourse: Studies in the Cultural Politics of Education, 36(3), 306-313, DOI: 10.1080/01596306.2015.1015279
Ball. S.J. (2013), Foucault, Power and Education. London: Routledge.
Ball, S. (2009), Lifelong learning, subjectivity and the totally pedagogised society in M. Peters, A.C. Besley, M. Olssen, S. Maurer, & S. Weber (eds) Governmentality Studies in Education. Rotterdam, The Netherlands: Sense Publishers, (p. 201-216).
Bansel, P. (2007), Subjects of choice and Lifelong learning. International Journal of Qualitative Studies in Education, 20 (3): 283–300.
Lawn, M. & Grek, S. (2012). Europeanizing Education: governing a new policy space. Oxford: Symposium Books (εισαγωγή).
Landri, P. (2012). Governing by Standards The Fabrication of Austerity in the Italian Education System. Education Inquiry. 5 (1): 25 41.
Maguire, M., Hoskins, K., Ball, S & Braun, A. (2011), Policy discourses in school texts. Discourse: Studies in the Cultural Politics of Education, 32:4, 597-609, DOI: 10.1080/01596306.2011.601556
Ozga, J. (2012). Assessing PISA. Special Issue On PISA, European Educational Research Journal, 11 (2): 166-171.
Simola, H. 2005. “The Finnish Miracle of PISA: Historical and Sociological Remarks on Teaching and Teacher Education.” Comparative Education 41 (4): 455–470.
Zambeta, E. (2002). Modernisation of Educational Governance in Greece: from state control to state steering. European Educational Research Journal. 1(4): 637-654.
Σημαντικές ιστοσελίδες
European Commission, Europe 2020. URL:
http://ec.europa.eu/europe2020/index_en.htm
European Commission, Youth on the Move. A Europe 2020 initiative. URL:
http://ec.europa.eu/youthonthemove/
OECD, Education GPS. URL:
http://gpseducation.oecd.org/
Tuning Educational Structures in Europe. URL:
http://www.unideusto.org/tuningeu/
CEDEFOP. URL:
http://www.cedefop.europa.eu/
Σημαντική επιστημονικά περιοδικά (ενημερωτικά):
• Journal of Education Policy (JEP)
• Globalisation, Societies and Education (GSE)
• European Education research Journal (EERJ)