1. 2002-2006
Παρακολούθηση σεμιναρίων της Ελληνικής Παλαιογραφικής Εταιρείας.
2. 2003
Δίπλωμα Παλαιογραφίας του Κέντρου Αγιολογικών Μελετών της Ιεράς
Μητρόπολης Θεσσαλονίκης με βαθμό Άριστα.
3. Πανεπιστημιακή Ανασκαφή Φιλίππων 1994-1996 (ως εκπαιδευόμενη φοιτήτρια),
1996-2003 (ως υπεύθυνη τομεάρχης και υπεύθυνη για την εκπαίδευση των φοιτητών
στη συντήρηση νομισμάτων, συγκόλληση και μελέτη κεραμικών αγγείων και τον τρό-
πο καταγραφής των ευρημάτων της ανασκαφής), 2004-2005 (ως συνεργάτης του κα-
θηγητή Γ. Γούναρη).
4. Παρακολούθηση σεμιναρίων και συνεδρίων:
4.1. Ελληνικό Ινστιτούτο Αλληλεγγύης και συνεργασίας με τις αναπτυσσόμενες
χώρες (ΕΛ.ΙΝ.ΑΣ) «Μετανάστευση και αναπτυξιακή συνεργασία», Θεσσαλο-
νίκη, 1-2 Μαρτίου 1997.
4.2. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΛΑΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, Σειρά σεμιναρίων με τα εξής μαθήματα
: 1. Με γράμματα και με εικόνες. Συστήματα εικονογράφησης ελληνικών χει-
ρογράφων, 2. Ο πορφυρός κώδικας των Ευαγγελίων Πετρουπόλεως-Πάτμου,
3. Η εκδοτική. Το παράδειγμα των «Κυνηγετικών» του Οππιανού, Θεσσαλονί-
κη Φεβρουάριος-Μάϊος 2003.
4.3. ΑΙΜΟΣ. Σειρά Σεμιναρίων, 4ο Σεμινάριο «Η έννοια του χώρου στη βυζαντινή
αρχιτεκτονική», Θεσσαλονίκη 13 Ιουνίου 2008.
4.4. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Πολυτεχνική Σχολή, Διατμηματικό
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Προστασία, Συντήρηση και Αποκα-
τάσταση Μνημείων Πολιτισμού», «Αποκατάσταση μνημείων και τοποθεσιών
από την πολυπολιτισμική κληρονομιά της Κωνσταντινούπολης-Πολιτιστικής
Πρωτεύουσας της Ευρώπης 2010», Θεσσαλονίκη 25, 26, 27 Φεβρουαρίου
2011.
4.5. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Γραμματεία Επιτροπής Ερευνών,
στο πλαίσιο της αναβάθμισης των υπηρεσιών της προς τα μέλη της πανεπι-
στημιακής κοινότητας του Α.Π.Θ., Σεμινάριο – σειρά μαθημάτων σχετικά με
την οργάνωση και τη συγγραφή προτάσεων στην Αγγλική γλώσσα και βεβαίως
στην Ελληνική. Ειδικότερα, παρακολούθησα τις εξής ενότητες (διάρκειας 2
ωρών η καθεμία): Ενότητα 1η –«Εισαγωγή – Προετοιμασία Συγγραφής Προ-
τάσεων»: Εισαγωγή στη θεματολογία του Σεμιναρίου, αναφορά σε κυριότερες
προσκλήσεις και προγράμματα, εργαλεία αναζήτησης προσκλήσεων, εταίρων
και υπό διαμόρφωση κοινοπραξιών, βασικές έννοιες και ορολογία, στάδια
προετοιμασίας μιας πρότασης. Ενότητα 2η – «Οργάνωση Συγγραφής – Τυπική
Δομή μιας Πρότασης»: Βασικά στάδια συγγραφής, παρουσίαση γενικής δομής
μιας πρότασης, παραδείγματα ανά ενότητα πρότασης, τρόπος υποβολής προ-
τάσεων. Ενότητα 3η – «Οριζόντιες Δράσεις Έργων: Διαχείριση, Οικονομικά,
ΤΜΗΜΑ ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΘ
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΤΡΙΒΥΖΑΔΑΚΗ-ΕΠΙΚΟΥΡΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ
[14]
Διάχυση & Αξιοποίηση Αποτελεσμάτων»: Παραδείγματα μοντέλων διαχείρι-
σης έργων, κατάρτιση προϋπολογισμού – κατανόηση βασικών εννοιών, τυπι-
κές μέθοδοι διάχυσης αποτελεσμάτων, δυνατότητες αξιοποίησης ερευνητι-
κών απoτελεσμάτων.
4.6. Υπουργείο Πολιτισμού, Χριστιανική Αρχαιολογική Εταιρεία, Συμπόσια της Χρι-
στιανικής Αρχαιολογικής Εταιρείας Αθήνα 2005, 2006, 2007, 2008, 2009,
2011, 2012.
4.7. Διεθνές Συνέδριο Ορθοδόξου Θεολογίας «Η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος της
Ορθοδόξου Εκκλησίας: Η Ορθόδοξη Θεολογία στον 21ο αιώνα», που οργανώ-
θηκε υπό την αιγίδα του Οικουμενικού Πατριαρχείου από την Θεολογική Σχο-
λή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Θεσσαλονίκη, 21-24/
05/2018.