-
Chadouli Maria Eleni. Η κινηματογραφική μουσική του John Williams για το "Star Wars, Episode IV": Διερεύνηση του ρόλου των οδηγητικών μοτίβων στην υποστήριξη της αφήγησης
-
Kochylas Charalampos. Όψεις του μουσικού μοντερνισμού στην Ελλάδα κατά τις δεκαετίες του 1950 και του 1960 - Συγκριτική μελέτη έργων Ελλήνων συνθετών με χρήση της δωδεκάφθογγης μεθόδου σύνθεσης
-
Konstantinidou Xenia. Το μουσικό ύοφος του Γεώργιου Πονηρίδη μέσα από τα έργα του για σόλο πιάνο: Γενική επισκόπηση και ανάλυση αντιπροσωπευτικών έργων
-
Papagiannopoulou Pinelopi. Η εξελικτική πορεία του ύφους και της μορφής στο έργο του Ν. Σκαλκώτα μέσα από τα διπλά κονσέρτα του. Αναλυτική και συγκριτική μελέτη
-
Zlatkou Vasiliki. Η μορφή σονάτας στα έργα Ελλήνων συνθετών: Οι εκφάνσεις της μορφής στα πλαίσια της Ελληνικής Εθνικής Σχολής και εκτός των ορίων αυτής εώς το 1970
-
Chachamis Georgios. "Το κονσέρτο της Κολωνίας" του Keith Jarrett: ανάπτυξη της αυτοσχεδιαστικής μορφής μέσω του μετασχηματισμού ενός αρμονικού και μοτιβικού πυρήνα
-
Zahartzis Ioannis. Τα "Chansons Madecasses" του Maurice Ravel: Ανάλυση της μελωδικότητας στην μουσική υφή της ύστερης περιόδου του συνθέτη
-
Ampartzakis Panagiotis. Richard Wagner/Mathilde Wesendronck: δύο σπουδές πάνω στον Τριστάνο
-
Chatzidimitriou Ilias. Συγκριτική ανάλυση των αυτοσχεδιαστικών στυλ των Charlie Parker και Sonny Stit
-
Diminakis Nikolaos. "Nine Etudes for Saxophones in 4 Books" του Christian Lauba: Μουσική ανάλυση και αποτίμηση της σολιστικής/παιδαγωγικής υπόστασης των έργων