ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗΣ 2: Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗ ΔΥΣΗ, 9ος- 19ος ΑΙΩΝΑΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗΣ 2: Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗ ΔΥΣΗ, 9ος- 19ος ΑΙΩΝΑΣ / HISTORY OF EUROPEAN ART (800-1900)
Κωδικός06TH10
ΣχολήΠολυτεχνική
ΤμήμαΑρχιτεκτόνων Μηχανικών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID20002574

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ 2020-21 ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό633

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗΣ 2: Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗ ΔΥΣΗ, 9ος- 19ος ΑΙΩΝΑΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2014 – 2015
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
20051606
Τύπος Μαθήματος
  • Υποβάθρου
  • Γενικών Γνώσεων
  • Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Εξέταση)
  • Γερμανικά (Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτήτριες και οι φοιτητές με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος θα είναι σε θέση να συζητούν ζητήματα τέχνης από τον Μεσαίωνα ως τον 19ο αιώνα, να τα συσχετίζουν με ευρύτερα κοινωνικά και πολιτικά νοήματα, καθώς και να αναγνωρίζουν έργα τέχνης της περιόδου αυτής από τα υφολογικά τους χαρακτηριστικά
Γενικές Ικανότητες
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Εισαγωγή στο πολύχρωμο και το "απομονωμένο" ύφος της εποχής των μεταναστεύσεων / Βυζαντινές επιρροές / Ρωμαϊκές επιρροές Καρολίγγεια τέχνη Οθωνικό ύφος Ρωμανική Τέχνη Γοτθικό / Διεθνές Γοτθικό ϋφος Αναγέννηση στην Ιταλία (πρώιμη - ύστερη) Ιβηρική Αναγέννηση Αναγέννηση στο Βορρά Μανιερισμός Μπαρόκ Ροκοκό Νεοκλασικισμός 19ος αιώνας (ρομαντισμός, ρεαλισμός, ιμπρεσιονισμός)
Λέξεις Κλειδιά
αναγέννηση μπαρόκ ρεαλισμός στυλ εικονολογία
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Σεμινάρια
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
βάσει γραπτών εξετάσεων στο τέλος του εξαμήνου
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
βλ. moodle
Τελευταία Επικαιροποίηση
18-02-2015