ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 / Sociology of Education I
ΚωδικόςΥΘΚΝ7
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΕικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΠαναγιώτης Δαφιώτης
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280006786

Πρόγραμμα Σπουδών: Νέο ΠΠΣ Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών (2014-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΘεωρητικό742

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1
Ακαδημαϊκό Έτος2015 – 2016
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600000594
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
1) Εξοικείωση των φοιτητών με τις βασικές έννοιες της Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης 2) Εκπαίδευση των φοιτητών στις κατάλληλες μεθοδολογίες 3) Εκπαίδευση των φοιτητών στην ομαδική εργασία
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στο μάθημα αυτό, στηριζόμενοι σε διάφορες κοινωνικο-ψυχολογικές και παιδαγωγικές θεωρητικές κατασκευές, πραγματευόμαστε ζητήματα σχετικά με τα δικαιώματα, το ρατσισμό, το φασισμό, τη μετανάστευση, την ξενοφοβία και εν γένει τον ‘άλλο’, το ‘διαφορετικό’. Η πραγμάτευση αυτών των ζητημάτων γίνεται με την κριτική παρουσίαση συναφών εργασιών. Στα πρώτα 3 μαθήματα του εξαμήνου σε ισάριθμες διαλέξεις καταστρώνουμε το πεδίο του «μιας κοινής έρευνα στην οποία συμμετέχουν όλοι οι φοιτητές Στα επόμενα 8 μαθήματα οι φοιτητές παρουσιάζουν τα πορίσματα της προσωπικής τους έρευνας Στα δύο τελευταία μαθήματα αξιοποιείται και αξιολογείται το σύνολο του συλλεγμένου υλικού. Στο τέλος του εξαμήνου, την ημέρα που έχει καθοριστεί από το πρόγραμμα για τις εξετάσεις στο συγκεκριμένο μάθημα, παρουσιάζονται όσες εργασίες δεν είχαν παρουσιαστεί κατά τη διάρκεια των μαθημάτων και παραδίδεται ο φάκελος της κάθε εργασίας. Σημ. Σχετική βιβλιογραφία παρουσιάζεται στο πρώτο μάθημα, αλλά και στην πορεία των μαθημάτων και αναρτάται στην ιστοσελίδα του Τμήματος.
Λέξεις Κλειδιά
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, Sociology, Education
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις602
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων
Εξετάσεις
Σύνολο602
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Επιλογές Συγγραμμάτων: Βιβλίο [32114]: Το σχολείο και οι κοινωνιολογίες του, Queiroz Jean-Manuel de Βιβλίο [10352]: Η καλλιτεχνική αγωγή στο σχολείο, Ιζαμπέλ Αρντουέν
Τελευταία Επικαιροποίηση
18-05-2016