ΜΕΣΑ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ

Πληροφορίες Μαθήματος

ΤίτλοςΜΕΣΑ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ / MEANS OF REPRESENTATION IN ARCHITECTURE
Κωδικός01EE10
ΣχολήΠολυτεχνική
ΤμήμαΑρχιτεκτόνων Μηχανικών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
ΧαρακτηρισμόςΓΝΩΣΗ Η/Υ
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID20002404

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ 2014-15

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 188
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΥποχρεωτικό116

Πληροφορίες Τάξης

ΤίτλοςΜΕΣΑ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία6
Class ID
600055122
Τύπος Μαθήματος
  • ΥποβάθρουΤα μαθήματα εκείνα που, αν και δεν αναφέρονται άμεσα στην επιστήμη που θεραπεύει το Πρόγραμμα Σπουδών, ωστόσο αποτελούν αναγκαία προϋπάρχουσα επιστημονική γνώση για να μπορέσει κάποιος να αντιληφθεί θέματα άμεσα εντασσόμενα σ' αυτήν. Συνήθως διδάσκονται στα πρώτα εξάμηνα σπουδών. Παραδείγματα τέτοιων μαθημάτων είναι τα Στατιστική στη Βιολογία, η Φυσικοχημεία κα.
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Τα αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα είναι: - Κατανόηση της σχέσης αναπαριστώμενου νοήματος, σχεδιαζόμενου αντικειμένου και σχεδιαστικού μέσου - Ευχέρεια στη επιλογή του καταλληλότερου μέσου αναπαράστασης σε αντιστοιχία με το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα - Δεξιότητα στη χρήση συγκεκριμένων τεχνικών αναπαράστασης - Απόκτηση τεχνικών γνώσεων που σχετίζονται με το επιλεγμένο εργαλείο αναπαράστασης
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα των Μέσων Αναπαράστασης στην Αρχιτεκτονική επιχειρεί να γνωρίσει στους φοιτητές τη λειτουργία των αναπαραστάσεων κατά τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό και να τους εξοικειώσει με τις τεχνικές, τις διαδικασίες και τους τρόπους δημιουργίας των. Ασχολείται με τις αναπαραστατικές μεθόδους που υποστηρίζουν την απεικόνιση του χώρου στη δισδιάστατη επιφάνεια σχεδίασης αλλά και με τα νέα μοντέλα αναπαράστασης που εισάγουν οι υπολογιστές. Μεθοδολογικά η διδασκαλία βασίζεται στην κατανομή των ειδών αναπαράστασης σε διαφορετικές θεματικές ενότητες μαθημάτων που συνολικά καταλαμβάνουν τη χρονική διάρκεια των δύο πρώτων εξαμήνων του βασικού μέρους σπουδών των φοιτητών και στη διεξαγωγή μιας πυκνής σειράς ασκήσεων - θεμάτων κατά αντιστοιχία με τη κάθε ενότητα.
Λέξεις Κλειδιά
Αναπαράσταση, Γεωμετρία, Απεικόνιση, Σχέδιο
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςΣυνολικές για το εξάμηνο ώρες που πρέπει να αφιερώσουν οι φοιτητές για την αντίστοιχη μαθησιακή δραστηριότητα. Συμπεριλαμβάνεται ο χρόνος στην τάξη, το εργαστήριο, το πεδίο κλπ.ECTSΟι πιστωτικές μονάδες (ECTS) της αντίστοιχης μαθησιακής δραστηριότητας. Κάθε μονάδα αντιστοιχεί σε 25 ώρες φόρτου εργασίας των φοιτητών.ΑτομικάΓια τη μαθησιακή δραστηριότητα δεν απαιτείται συνεργασία μεταξύ των φοιτητώνΟμαδικάΓια τη μαθησιακή δραστηριότητα οι φοιτητές συνεργάζονται σε ομάδεςErasmusΗ μαθησιακή δραστηριότητα προσφέρεται στους φοιτητές των προγραμμάτων ανταλλαγής
Διαλέξεις
Εργαστηριακή Άσκηση
Εκπόνηση μελέτης (project)
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Ολοκλήρωση, παράδοση και παρουσίαση συγκεκριμένων σχεδιαστικών θεμάτων που δίνονται κατά τη διάρκεια του εξαμήνου, με συνολική συμμετοχή στην αξιολόγηση 70%. Εξετάσεις: 30%
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Εργαστηριακή Εργασία (ΣυμπερασματικήΗ συμπερασματική αξιολόγηση (για βαθμολόγηση) αναφέρεται στην αξιολόγηση της μάθησης και εκφράζει την ανάπτυξη που παρουσίασαν οι φοιτητές στο πλαίσιο του μαθήματος.)
Τελευταία Επικαιροποίηση
18-09-2014