ΕΜΒΑΘΥΝΣΕΙΣ: ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ: ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΟΥ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΜΒΑΘΥΝΣΕΙΣ: ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ: ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΟΥ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ / INSIGHTS: URBAN STRATEGIES: THE HOLOCAUST MUSEUM
Κωδικός08EM17
ΣχολήΠολυτεχνική
ΤμήμαΑρχιτεκτόνων Μηχανικών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
ΧαρακτηρισμόςΕΡΓΑΣΙΑ
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID20002582

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ 2014-15

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 2
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΥποχρεωτικό Κατ' Επιλογήν8412

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΜΒΑΘΥΝΣΕΙΣ: ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ: ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΟΥ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία8
Class ID
600055184

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτήριοΠολυτεχνείο (πτέρυγα Α)
ΌροφοςΌροφος 1
Αίθουσα208 (26)
ΗμερολόγιοΠέμπτη 10:00 έως 18:00
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • 01EE10 ΜΕΣΑ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
  • 03TT10 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ
  • 04EE10 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ
  • 05TH10 ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ 2: Η ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΤΗ ΔΥΣΗ, 9ος- 19ος ΑΙ.
  • 05EA10 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ 3
  • 05TT10 ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
  • 04TH10 ΘΕΩΡΙΑ ΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
  • 04EA10 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ 2
  • 01EA10 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ 1
  • 01TH10 20ος- 21ος ΑΙΩΝΑΣ: ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ, ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
  • 01TB10 ΣΙΔΗΡΟΠΑΓΕΣ ΣΚΥΡΟΔΕΜΑ
  • 02TB10 ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΔΟΜΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ 1: ΑΡΧΕΣ ΔΟΜΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ- ΣΤΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ
  • 02EE10 ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ
  • 03EE10 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
  • 03TB10 ΑΡΧΕΣ ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΤΙΡΙΑΚΩΝ ΚΕΛΥΦΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΧΩΡΟΥ
  • 04TH21 ΘΕΩΡΙΕΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ 1: ΘΕΩΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
  • 06EA10 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ 4
  • 02EA10 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ 2
  • 03EA10 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ 1
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στόχος του Εργαστηρίου είναι η διερεύνηση της αδρανούς αστικής περιοχής του Παλαιού Σιδηροδρομικού Σταθμού, ώστε να προκύψει μια νέα αστική έκταση που θα λειτουργεί ως ‘γειτονιά των μουσείων’. Η ‘Γειτονιά των Μουσείων’ που θα περιλάβει το Μουσείο του Ολοκαυτώματος, Το Μουσείο των Σιδηροδρόμων και το Χώρο Περιοδικών Εκθέσεων Σύγχρονης Τέχνης αναμένεται να λειτουργήσει ως καταλύτης συλλογικότητας για την πόλη. Τα Μουσεία που θα καταλάβουν μέρος της συνολικής έκτασης θα λειτουργούν μέσα σε πάρκο. Οι νέες λειτουργίες θα πρέπει να αναλυθούν από τους φοιτητές, αφού συνεκτιμηθούν τα σημερινά ή μελλοντικά φυσικά δίκτυα (οδικό δίκτυο, σταθμοί και στάσεις μέσων μεταφοράς, πεζόδρομοι κτλ) που συνδέουν την περιοχή με την πόλη. Ως αυθεντικό κέντρο τέχνης και πολιτισμού η’ Γειτονιά των Μουσείων’ επενδύει σε μια πολυεπιστημονική κατανόηση του πολιτισμού και είναι ανοιχτή στο διάλογο ανάμεσα σε εθνικές και πολιτισμικές κοινότητες. Έτσι η Γειτονιά αποβλέπει στη δημιουργία ενός τόπου για πολιτισμική ποικιλία, πειραματισμό, επικοινωνία και εκπαίδευση που συνδυάζονται με τη συνεχή δράση κι εναλλαγή. Τη Γειτονιά των Μουσείων θα αποτελούν ανεξάρτητες νέες και παλαιότερες αποκατεστημένες ιστορικές κατασκευές, ενώ η στρατηγική του σχεδιασμού θα πρέπει να αποβλέπει στη σύνδεση της πόλης με μια περιοχή που επαναπροσδιορίζεται δραστικά.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Άσκηση Πεδίου
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο
Εκπόνηση μελέτης (project)
Καλλιτεχνική δημιουργία
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Προφορική Εξέταση (Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
16-02-2015