ΕΠΙΛΟΓΕΣ: ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΤΕΧΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ 19ο ΣΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ

Πληροφορίες Μαθήματος

ΤίτλοςΕΠΙΛΟΓΕΣ: ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΤΕΧΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ 19ο ΣΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ / ELECTIVE MODULE: MODERN ART FROM 19TH TO 21ST CENTURY
Κωδικός08TH15
ΣχολήΠολυτεχνική
ΤμήμαΑρχιτεκτόνων Μηχανικών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600013056

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ 2014-15

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 4
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΥποχρεωτικό Κατ' Επιλογήν843

Πληροφορίες Τάξης

ΤίτλοςΕΠΙΛΟΓΕΣ: ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΤΕΧΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ 19ο ΣΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600059764
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές και οι φοιτήτριες θα είναι σε θέση να συζητήσουν τα μορφολογικά και κοινωνικά νοήματα της Δυτικής τέχνης του 19ου και των αρχών του 20ού αιώνα
Γενικές Ικανότητες
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Οι προϋποθέσεις της τέχνης του εικοστού αιώνα. Ρομαντισμός, ρεαλισμός, ιμπρεσιονισμός, συμβολισμός. Οι «πατέρες» της τέχνης του 20ού αιώνα δηλαδή των Cézanne, Seurat, Van Gogh, Gauguin. Ζωγραφική: Φωβισμός. Εξπρεσιονισμός: «Γέφυρα» - «Γαλάζιος Καβαλάρης». Κυβισμός-Ορφισμός. Ανεξάρτητοι εξπρεσιονιστές: E. Nolde, O. Kokoschka, Ch. Soutine κ.ά. Φουτουρισμός. Αφαίρεση: τάσεις και δημιουργοί. Μεταφυσική Ζωγραφική. Dada. Πλαστική της περιόδου.
Λέξεις Κλειδιά
ρομαντισμός, ρεαλισμός, ιμπρεσιονισμός, συμβολισμός, πρωτοπορίες
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
Περιγραφή
Στόχος του μαθήματος είναι να εισαγάγει τον φοιτητή στη μοντέρνα τέχνη μέσα από τη διδασκαλία έργων του 19ου αιώνα που επέτρεψαν την ανάδυση των πρωτοποριών. Κατόπιν, να συζητήσουμε τις σημασίες της μοντέρνας τέχνης, μορφολογικές και κοινωνικές.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςΣυνολικές για το εξάμηνο ώρες που πρέπει να αφιερώσουν οι φοιτητές για την αντίστοιχη μαθησιακή δραστηριότητα. Συμπεριλαμβάνεται ο χρόνος στην τάξη, το εργαστήριο, το πεδίο κλπ.ECTSΟι πιστωτικές μονάδες (ECTS) της αντίστοιχης μαθησιακής δραστηριότητας. Κάθε μονάδα αντιστοιχεί σε 25 ώρες φόρτου εργασίας των φοιτητών.ΑτομικάΓια τη μαθησιακή δραστηριότητα δεν απαιτείται συνεργασία μεταξύ των φοιτητώνΟμαδικάΓια τη μαθησιακή δραστηριότητα οι φοιτητές συνεργάζονται σε ομάδεςErasmusΗ μαθησιακή δραστηριότητα προσφέρεται στους φοιτητές των προγραμμάτων ανταλλαγής
Διαλέξεις
Σεμινάρια
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων
Εξετάσεις
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
συζήτηση στην τάξη, τελικές εξετάσεις
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (ΣυμπερασματικήΗ συμπερασματική αξιολόγηση (για βαθμολόγηση) αναφέρεται στην αξιολόγηση της μάθησης και εκφράζει την ανάπτυξη που παρουσίασαν οι φοιτητές στο πλαίσιο του μαθήματος.)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
H. H. Arnason, History of modern art: painting, sculpture, architecture, photography H. Foster - R. Krauss κ.ά., Η Τέχνη από το 1900. Μοντερνισμός, Αντιμοντερνισμός, Μεταμοντερνισμός
Τελευταία Επικαιροποίηση
29-11-2016