ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΙ / PSYCHOLOGICAL ASSESSMENT II
ΚωδικόςΨΥ-746
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΨυχολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600013548

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Ψυχολογίας (2017-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογής745

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
  • Γεωργια Ασλανιδου
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600070235
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • Ψ-100 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
  • Ψ-131 ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Ι
  • Ψ-345 ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Ι
Γενικές Προαπαιτήσεις
Δεν υπάρχουν προαπαιτήσεις για το μάθημα
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στόχος του μαθήματος είναι η εξοικείωση εκ μέρους των φοιτητών με μεθόδους ψυχολογικής αξιολόγησης ενηλίκων και παιδιών.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Θεματικές ενότητες •Διαγνωστική εργασία (Αντικείμενο, στόχοι, αναγκαιότητα ). Μέθοδοι παρατήρησης /Λήψη ιστορικού/ Συνέντευξη/ Οργάνωση υλικού εξέτασης. Ψυχομετρική αξιολόγηση λειτουργικότητας. •Εκτίμηση νοημοσύνης •Εκτίμηση ψυχολογικών παραμέτρων/ συμπεριφορικών δυσκολιών •Εκτίμηση μαθησιακών δυσκολιών •Εξέταση ικανοτήτων προσχολικής ηλικίας. •
Λέξεις Κλειδιά
διάγνωση, αξιολόγηση, ψυχολογικές δοκιμασίες (τεστ)
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Χρήση οπτικοακουστικού υλικού Χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις783
Εργαστηριακή Άσκηση150,6
Άσκηση Πεδίου60,2
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων230,9
Συγγραφή εργασίας / εργασιών60,2
Εξετάσεις20,1
Άλλο / Άλλα
Σύνολο1305
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Παρακολούθηση εφαρμογών και παράδοση εργασιών: Ανώτατος βαθμός 5 Επίδοση στη γραπτή εξέταση: Ανώτατος βαθμός 5
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Μόττη-Στεφανίδη Ε. (1999). Αξιολόγηση της νοημοσύνης παιδιών σχολικής ηλικίας και εφήβων. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Προσωπικές σημειώσεις φοιτητών Μέλλον, Ρ. (1999). Ψυχογιαγνωστικές Μέθοδοι. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα Αλεξόπουλος, Δ. (1998). Ψυχομετρία. Σχεδιασμός τεστ και ανάλυση ερωτήσεων (Τόμος Α΄). Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Τελευταία Επικαιροποίηση
05-11-2017