Διδακτική του Κλασικού Αθλητισμού

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΔιδακτική του Κλασικού Αθλητισμού / Didactics of Track and Field
ΚωδικόςΔΑ0100
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τις Σέρρες
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID260000562

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Σερρών (2014)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 122
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικόΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΔιδακτική του Κλασικού Αθλητισμού
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία4
Class ID
600070351
ΤμήμαΔιδάσκοντες
1. Τμήμα Α1 Δευ/Τετ 08:45-10:15
2. Τμήμα Α2 Πεμ/Παρ 08:45-10:15
3. Τμήμα Α3 Τρι/Παρ 10:15-11:45
4. Τμήμα φοιτητών ΜΕ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΦΟΙΤΗΣΗΣ
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Γενικών Γνώσεων
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
• Έχουν αποδεδειγμένη γνώση και κατανόηση θεμάτων σε βασικές τεχνικές δεξιότητες στους δρόμους, τα άλματα και τις ρίψεις (αγωνίσματα δρόμων ταχύτητας και δρόμων με εμπόδια, άλμα σε μήκος και ύψος , σφαίρα και ακόντιο , αγωνίσματα αντοχής με φυσικά εμπόδια, άλμα τριπλούν, σκυταλοδρομίες), η οποία βασίζεται στη γενική δευτεροβάθμια εκπαίδευσή τους και, ενώ υποστηρίζεται από επιστημονικά εγχειρίδια προχωρημένου επιπέδου, περιλαμβάνει και απόψεις που προκύπτουν από σύγχρονες εξελίξεις στην αιχμή του γνωστικού τους πεδίου. • Είναι σε θέση να χρησιμοποιούν τη γνώση και την κατανόηση που απέκτησαν με τρόπο που δείχνει επαγγελματική προσέγγιση και διαθέτουν ικανότητες για τη μεθοδική διδασκαλία των παραπάνω αγωνισμάτων που κατά κανόνα αποδεικνύονται με την ανάπτυξη και υποστήριξη επιχειρημάτων, μεθόδων, σειρά διδασκαλίας για την επίλυση προβλημάτων στο πλαίσιο του γνωστικού τους πεδίου. • Έχουν την ικανότητα να συγκεντρώνουν και να ερμηνεύουν συναφή στοιχεία (κατά κανόνα εντός του γνωστικού τους πεδίου) για να διαμορφώνουν είδη ασκήσεων, μεθόδων διδασκαλίας και να τα συνδέουν αυτά με συναφή κοινωνικά, επιστημονικά ή ηθικά δεδομένα. • Είναι σε θέση να κοινοποιούν πληροφορίες, ιδέες, προβλήματα και λύσεις τόσο σε ειδικευμένο όσο και σε μη-εξειδικευμένο κοινό (αθλητές και αθλούμενοι). Έχουν αναπτύξει εκείνες τις δεξιότητες απόκτησης γνώσεων, που τους χρειάζονται για να συνεχίσουν σε περαιτέρω σπουδές με μεγάλο βαθμό αυτονομίας.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
Περιεχόμενο Μαθήματος
1.Τεχνική και μεθοδολογία δρόμων ταχύτητας και σκυταλοδρομίες, 2. >> 3. >> 4 Τεχνική και μεθοδολογία του άλματος σε μήκος και Ύψος 5. >> 6. >> 7 Τεχνική και μεθοδολογία της ρίψης σφαίρας και Ακόντιο 8. >> 9. >> 10. Δρόμοι αντοχής 11. Τεχνική και μεθοδολογία δρόμων με εμπόδια 12. >> 13. >>
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Άσκηση Πεδίου522
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων261
Φροντιστήριο261
Πρακτική (Τοποθέτηση)522
Εξετάσεις
Σύνολο1566
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Πρακτική Αξιολόγηση(50%) Γραπτή αξιολόγηση (50%) με ερωτήσεις ανάπτυξης και πολλαπλής επιλογής
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Κλασικός αθλητισμός στην εκπαίδευση και στον αθλητισμό Κέλλης Σ.-Κουνενάκης Ι.,Μανου Β.,Πυλιανίδης Θ. ΣΑLTO, 2009 -Συναφή επιστημονικά περιοδικά:Track and Field Τraining
Τελευταία Επικαιροποίηση
23-07-2015