Μουσικά σύνολα: Βυζαντινών λόγος και μέλος ΙΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΜουσικά σύνολα: Βυζαντινών λόγος και μέλος ΙΙ / Musical ensemble: Hymns and melody of the Byzantines II
ΚωδικόςΜΠ3018
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΜουσικών Σπουδών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600013991

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Μουσικών Σπουδών (2017-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Μουσικολογία/ΜουσικοπαιδαγωγικήΕπιλογήςΕαρινό-2
ΣύνθεσηΕπιλογήςΕαρινό-2

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΜουσικά σύνολα: Βυζαντινών λόγος και μέλος ΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία2
Ώρες Συνολικά26
Class ID
600072668

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΤμήμα Μουσικών Σπουδών (Θέρμη)
ΌροφοςΙσόγειο
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 5 (314)
ΗμερολόγιοFreitag 18:00 to 20:00
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Γενικών Γνώσεων
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • ΕΒ1003 Θεωρία και πράξη ψαλτικής τέχνης
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Mε την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές 1. γνωρίζουν τη μεθοδολογία χορωδιακής εκτέλεσης βυζαντινών ύμνων 2. έχουν την δυνατότητα ανάγνωσης βυζαντινής παρτιτούρας 3. γνωρίζουν βασικά στοιχεία του βυζαντινού ρεπερτορίου
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
1. Γνωριμία και διδασκαλία βασικών μουσικών έργων των βυζαντινών και μεταβυζαντινών μελοποιών 2. Χορωδιακή εκτέλεση των έργων αυτών 3. Έμφαση στην καλλιτεχνική απόδοση, με πρακτική άσκηση στα επιμέρους στοιχεία της 4. Διοργάνωση εκδηλώσεων για την ψαλμώδηση των έργων
Λέξεις Κλειδιά
χορωδιακή βυζαντινή μουσική, μέλος, ισοκράτημα
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Ηλεκτρονικός υπολογιστής, συστήματα ήχου και εικόνας, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Άσκηση Πεδίου160,5
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο260,9
Καλλιτεχνική μελέτη/πρακτική180,6
Σύνολο602
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
H αξιολόγηση των φοιτητών γίνεται με βάση τα εξής: 1. την αφομοίωση της μεθοδολογίας χορωδιακής απόδοσης της βυζαντινής μουσικής 2. την δυνατότητα και την ικανότητα συμμετοχής τους 3. το αποτέλεσμα της μουσικής παράστασης που δημιούργησαν
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Καλλιτεχνική Ερμηνεία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Διάφορες εκδόσεις βυζαντινής μουσικής
Τελευταία Επικαιροποίηση
08-01-2018