Ατομικές Διαφορές στην Εκμάθηση Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΑτομικές Διαφορές στην Εκμάθηση Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας / Individual Differences in Second/ Foreign Language Learning
ΚωδικόςΕΔΞΓ 577
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600004043

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 2016-2017

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Εκμάθηση και Διδασκαλία Ξένης ΓλώσσαςΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-7,5

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΑτομικές Διαφορές στην Εκμάθηση Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Class ID
600072868
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Κατανόηση των ατομικών διαφορών Ανάπτυξη ικανότητας αναγνώρισης των ατομικών διαφορών μέσα στην τάξη Εύρεση λύσεων
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Περιεχόμενο Μαθήματος
H έρευνα που σχετίζεται με τις ατομικές διαφορές των μαθητών συνήθως περιλαμβάνει: προσωπικότητα, κίνητρα, εξυπνάδα, ικανότητα, ενδιαφέροντα, αξίες, αυτοεκτίμηση. Στόχος του μαθήματος είναι η εξοικείωση των μαθητών με τις ατομικές διαφορές των μαθητών προκειμένου να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για μαθησιακά αποτελέσματα. Ειδικότερα εξετάζονται οι παρακάτω ατομικές διαφορές: προσωπικότητα, κίνητρα, εξυπνάδα, ικανότητα, ενδιαφέροντα, αξίες, αυτοεκτίμηση
Λέξεις Κλειδιά
ατομικές διαφορές, μαθησιακά αποτελέσματα
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις782,8
Συγγραφή εργασίας / εργασιών128.24,7
Σύνολο206.27,5
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Εργασία
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Maltby, J. Day, L. & Macaskill, A. (2007). Personality, Individual Differences and Intelligence. London: Pearson Education. http://www.pearsoned.co.uk/Bookshop/detail.asp?item=100000000090816 Buss, D.M., & Greiling, H.(1999). Adaptive Individual Differences. Journal of Personality, 67, 209-243. Chamorro-Premuzic, T., & Furhnam, A. (2006). Intellectual competence and the intelligent personality: A third way in differential psychology. Review of General Psychology, 10, 251-267. Ellis, R. (1994) The study of second language acquisition. Oxford: Oxford University Press. Kanai, R., & Rees, G. (2011). The structural basis of inter-individual differences in human behaviour and cognition. Nature Reviews Neuroscience, 12, 231-241. Oxford, R. (1990) Language Learning Strategies: What Every Teacher Should Know. Heinle & Heinle, Boston. Oxford, R.L. (2003). Language learning styles and strategies: An overview. Oxford: GALA. Skehan, P. (1991) Individual differences in second language learning. Studies in Second Language Acquisition, 13, 275–98. Skehan, P. (1998) A cognitive approach to language learning. Oxford: Oxford University Press. Skehan, P. (2002) Theorising and updating aptitude. In P. Robinson (ed.), Individual differences and instructed language learning (pp. 69–93).
Τελευταία Επικαιροποίηση
11-04-2016