ΠΑΡΑΣΙΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ ΙΙ (ΘΕΩΡΙΑ)

Πληροφορίες Σύνθετου Μαθήματος
Σύνθετο Μάθημα
Επιμέρους Μαθήματα
  1. 5.4.01 ΠΑΡΑΣΙΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ ΙΙ (ΑΣΚΗΣΗ)
  2. 5.4.00 ΠΑΡΑΣΙΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ ΙΙ (ΘΕΩΡΙΑ)
Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΠΑΡΑΣΙΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ ΙΙ (ΘΕΩΡΙΑ) / Parasitology and Parasitic Diseases II Theory
Κωδικός5.4.00
ΣχολήΕπιστημών Υγείας
ΤμήμαΚτηνιατρικής
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
ΚοινόΝαι
Άλλα ΧαρακτηριστικάΜέρος του σύνθετου μαθήματος
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600001255

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Κτηνιατρικής (2020-2021)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό534

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΠαρασιτολογία και Παρασιτικά Νοσήματα ΙΙ (ΘΕΩΡΙΑ)
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Class ID
600099551
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές: 1. γνωρίζουν τα παράσιτα των σαρκοφάγων (σκύλου, γάτας), των ιπποειδών και του χοίρου 2. γνωρίζουν το βιολογικό κύκλο και κατά συνέπεια τον τρόπο μόλυνσης των ζώων καθώς και τους τρόπους πρόληψης της μόλυνσής τους 3. γνωρίζουν την παθογένεια των παρασίτων και τις αλλοιώσεις και τα συμπτώματα που προκαλούν στους ξενιστές τους 4. γνωρίζουν τα ειδικά αντιπαρασιτικά φάρμακα και τις αντιπαρασιτικές θεραπείες 5. γνωρίζουν τη σχέση των παρασίτων με τη Δημόσια Υγεία και τους τρόπους πρόληψης της μόλυνσης του ανθρώπου
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
Περιεχόμενο Μαθήματος
1-6 ώρα. Πρωτόζωα παράσιτα χοίρου, ίππου και μέρος των πρωτόζωων παρασίτων σαρκοφάγων (και τα αντίστοιχα νοσήματα). 7-11 ώρα. Τρηματώδη-κεστώδη παράσιτα χοίρου, ίππου και σαρκοφάγων (και τα αντίστοιχα νοσήματα. 12-17 ώρα. Νηματώδη παράσιτα χοίρου, ίππου και σαρκοφάγων, εκτός φιλαριών και πνευμονικών παρασίτων (και τα αντίστοιχα νοσήματα). 18-23 ώρα. Φιλάριες και πνευμονικά νηματώδη παράσιτα ίππου και σαρκοφάγων (και τα αντίστοιχα νοσήματα), μέρος των πρωτόζωων παρασίτων σαρκοφάγων. 24-29 ώρα. Αρθρόποδα παράσιτα χοίρου, ίππου και σαρκοφάγων (και τα αντίστοιχα νοσήματα)
Λέξεις Κλειδιά
Παράσιτα, Παρασιτικά νοσήματα ζώων και ανθρώπου
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
23-11-2015