ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΙΙΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΙΙΙ / PHOTOGRAPHY DIRECTION III
Κωδικός3ΦΩ2
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΚινηματογράφου
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΠαναγιώτης Σαλαπάτας
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280007581

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήμα Κινηματογράφου (2009-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 218
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΥποχρεωτικό323

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΙΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία4
Class ID
600109706

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΤμήμα Κινηματογράφου
ΌροφοςΌροφος 1
ΑίθουσαΕργαστήριο Φωτογραφίας (417)
ΗμερολόγιοFreitag 13:15 to 16:35
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα μάθουν τις πρώτες τεχνικές τηε διεύθυνσης φωτογραφίας. Στο μάθημα αυτό προβάλλονται και ταινίες από διάφορες εθνικές κινηματογραφίες της βωβής περιόδου του κινηματογράφου.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
Περιεχόμενο Μαθήματος
Ιστορία διεύθυνσης φωτογραφίας μέχρι την έλευση του ήχου. Αναφορά σε εθνικές κινηματογραφίες, ιδιαίτερα από την περίοδο της έλευσης του ήχου. Η εξέλιξη της εικόνας στον κινηματογράφο του Χόλλυγουντ, από την περίοδο του ήχου, ως την δεκαετία ‘70. Η εικόνα του Ιταλικού νεορεαλισμού, οι νεωτερισμοί στη Γαλλική Nouvelle Vague. Οι εκδοχές του κινηματογράφου της Άπω Ανατολής και της Αυστραλίας. Αισθητική και τεχνικές στην εικόνα του avant-garde (πειραματικού) κινηματογράφου. Η σύγχρονη ψηφιακή κινηματογραφία. Μικρές ασκήσεις φωτισμού που βασίζονται σε φωτιστικές συνθήκες από επιλεγμένες σκηνές διάφορων ταινιών.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις391,3
Εργαστηριακή Άσκηση240,8
Εκπόνηση μελέτης (project)240,8
Εξετάσεις30,1
Σύνολο903
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1. Θεοδωρόπουλος Δ., Το Φως στον Ελληνικό Κινηματογράφο, Αιγόκερως, 2009. 2. Ζιώγας Γιάννης, Ο Ταρκόφσκι στη Χαλκίδα, Αιγόκερως, 2006 3. Μαρκόπουλος Γκρέγκορυ, Βουστροφηδών & άλλα γραπτά, Άγρα, 2004. 4. Στάθη Ειρήνη, Σημεία και σύμβολα στη φιλμική γλώσσα, Αιγόκερως, 2011 5. Σολδάτος Γιάννης, Ιστορία του γυμνού στον κινηματογράφο, Ψυχογιός, 2010. 6. Σκοπετέας Γιάννης, Η βιντεοκάμερα και η οπτικοακουστική καταγραφή, εκδόσεις περιοδικού Φωτογράφος, 2010
Τελευταία Επικαιροποίηση
26-07-2017