ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 2

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 2 / History of Art II
ΚωδικόςΥΘΝΣΤ2
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΕικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΛουίζα Αυγήτα
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600001183

Πρόγραμμα Σπουδών: Νέο ΠΠΣ Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών (2014-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 146
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΘεωρητικό423

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 2
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600117253
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • ΥΘΝΣΤ1 ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 1
Γενικές Προαπαιτήσεις
Το βασικό προαπαιτούμενο είναι η επιτυχής παρακολούθηση του μαθήματος Ιστορία Τέχνης 1
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές θα είναι σε θέση να αναγνωρίσουν και να προσεγγίσουν καλλιτεχνικές τάσεις και στιλ του 20ου αιώνα, να σχολιάσουν το έργο και τις αισθητικές/εικαστικές παραμέτρους που τίθενται. Θα είναι σε θέση να συσχετίσουν, να συγκρίνουν και να συνδέσουν μεταξύ τους κινήματα, τάσεις και καλλιτέχνες της σύγχρονης τέχνης από το 1900 έως το 1970
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Από το 1900 - 1940 Εισαγωγή στη Μοντέρνα εποχή. Καλλιτεχνικοί προβληματισμοί στο πλαίσιο των κοινωνικοπολιτικών αλλαγών. Η έννοια της πρωτοπορίας. Περιήγηση στις τάσεις, κινήματα, καλλιτέχνες μέσα από το τρόπο που διατυπώνονται οι προβληματισμοί: α] για το χρώμα και τη φόρμα β] για το χώρο και το χρόνο γ] την κοινωνία και την τέχνη δ] για τις εκδοχές της πραγματικότητας
Λέξεις Κλειδιά
κοινωνικές επισημάνσεις
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Ήχος
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
κατά τη διάρκεια των μαθημάτων προβάλλονται διαφάνειες με έργα καλλιτεχνών, σύντομές ταινίες με το ίδιο περιεχόμενο, ντοκιμαντέρ κ,α. συχνά γίνεται και χρήση διαδικτύου
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Σεμινάρια30,1
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων200,7
Εξετάσεις
Σύνολο230,8
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
-Επιλογή Συγγραμμάτων Βιβλίο [1892]: Ερμηνείες του πραγματικού. H σύγχρονη τέχνη στη δεκαετία του 1980, Χάρης Σαββόπουλος Επιλογή Συγγραμμάτων Βιβλίο: Η Τέχνη μετά το Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο. Οι πρώτες δεκαετίες. Χαρ. Σαββόπουλος, Εκδ. Πλέθρον, Αθήνα 2015
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Βιβλίο [15037]: Η τέχνη από το 1900, Foster Hal,Krauss Rosalind,Bois Yve - Alain,Buchloh Benjamin H. D
Τελευταία Επικαιροποίηση
17-04-2018