ΙΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΙΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ / INSTITUTIONALIZATION
ΚωδικόςΨΥ-687
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΨυχολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600013538

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Ψυχολογίας (2017-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 15
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογής744

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΙΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600118162

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΦιλοσοφική (Νέα)
ΌροφοςΌροφος 1
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 108 (127)
ΗμερολόγιοΤετάρτη 16:00 έως 18:30
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Δεν υπάρχουν
Μαθησιακά Αποτελέσματα
•θα γνωρίζουν τις ιστορικοκοινωνικές συνθήκες που συνδέονται με τη συγκρότηση του παραδοσιακού ψυχιατρικού μοντέλου περίθαλψης •θα γνωρίζουν τις συνέπειες του παραδοσιακού ψυχιατρικού μοντέλου στους ψυχικά πάσχοντες
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
Περιεχόμενο Μαθήματος
Χαρακτηριστικό παράδειγμα ολοκλήρωσης του κοινωνικού αποκλεισμού είναι η θέσπιση των ολοκληρωτικών ιδρυμάτων όπως τα ψυχιατρεία. Η διεργασία δημιουργίας τους καθώς και οι επιπτώσεις τους στους ψυχικά πάσχοντες και εργαζόμενους με βάση το κυρίαρχο ψυχιατρικό μοντέλο θα αποτελέσει αντικείμενο του μαθήματος αυτού. Το μάθημα γίνεται με βάση τις εργασίες που εκπονούν οι φοιτητές στα πλαίσια του συγκεκριμένου αντικειμένου.
Λέξεις Κλειδιά
Ιδρυματοποίηση, Κοινωνικός Αποκλεισμός
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Βιβλιογραφικές αναφορές
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις783
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων120,5
Συγγραφή εργασίας / εργασιών140,5
Σύνολο1044
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Παρουσίαση γραπτής ατομικής/ομαδικής εργασίας
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
1. M. FOUCAULT: Οι μη κανονικοί, ΗΜ, Β11, F,20116816 2.M. FOUCAULT: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΡΕΛΑΣ RC438F616 3.Τ. ΣΑΖ: Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΗΣ ΤΡΕΛΑΣ, ΤΟΜΟΣ 1 RC438 s92 4.Τ.ΣΑΖ: Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΗΣ ΤΡΕΛΑΣ, ΤΟΜΟΣ 2 RC438s92 5.Ε. ΓΚΟΦΜΑΝ : ΑΣΥΛΑ, RC,439,G5816 6. Φ.ΜΠΑΖΑΛΙΑ: ΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΤΗΣ ΒΙΑΣ RA 790.B3716 7.M. FOUCAULT: Η μικροφυσική της εξουσίας, Η4, 231, F58116,1991 8. Ρ. ΜΠΑΡΤΟΝ:ΙΔΡΥΜΑΤΙΚΗ ΝΕΥΡΩΣΙΣ RC439 B28 RC439.G5816 1994 9. BREGGIN.R.P.: Electroschock. Its Brain-Disabling Effects RC 386.2 10.Ρ. ΛΑΙΝΓΚ:Η ΨΥΧΙΚΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ Η ΤΡΕΛΑ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ RC 514,I 27 416 11. Ρ. ΛΑΙΝΝΓΚ: Ο ΔΙΧΑΣΜΕΝΟΣ ΕΑΥΤΟΣ RC 465,L316 13. T. SCHEFF: LABELLING MADNESS RC437.5 14. A. SCULL: SOCIAL ORDER MENTAL DISORDER, RC438.S3952 15.ΠΛΟΥΜΠΙΔΗΣ: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ RC 45068 P56 16.ΦΙΛΑΝΔΡΙΑΝΟΣ/ΤΣΙΡΙΓΩΤΗΣ:ΔΑΦΝΙ,ΨΥΧΙΑΤΡΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ 17. Μ. Σ. ΦΑΦΑΛΙΟΥ: ΙΕΡΑ ΟΔΟΣ 342, Ιστορίες από το Δρομοκαϊτειο RC451.G82A89 1995 18.Τhe Psychiatric Society, R. Castel, RA 790.6 19. M. FOUCAULT: Εγώ, ο Πιέρ Ριβιέρ, που έσφαξα τη μητέρα μου, την αδελφή μου και τον αδελφό μου, HV,6248, R57, M6416
Τελευταία Επικαιροποίηση
07-05-2018