Κοράνιο και Ερμηνείες V (εμβάθυνση)

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΚοράνιο και Ερμηνείες V (εμβάθυνση) / Qur’an and Commentaries V
ΚωδικόςΥ501
ΣχολήΘεολογική
ΤμήμαΘεολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΜαρίνα άννα Πυροβολάκη
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600012650

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμ. Θεολογίας - Εισαγωγική Κατεύθυνση Μουσουλμανικών Σπουδών (ΕΚΜΣ 2016-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 19
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό535

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΚοράνιο και Ερμηνείες V (εμβάθυνση)
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600119352
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • Υ202 Κοράνιο και Ερμηνείες IΙ (Κλασσικά Tafsir)
  • Υ302 Κοράνιο και Ερμηνείες IIΙ (Σύγχρονα Tafsir)
  • Υ401 Κοράνιο και Ερμηνείες ΙV (Σύγχρονα Tafsir)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές θα είναι σε θέση να αναγιγνώσκουν την κλασική αραβική κορανική γλώσσα, να κατανοούν και να μεταφέρουν μέρος του κειμένου στην ελληνική γλώσσα, να αντιλαμβάνονται και να γνωρίζουν τα ερμηνευτικά ζητήματα που αφορούν στο Κοράνιο και τις συλλογές ερμηνειών του (Σύγχρονα Ταφσίρ, συνέχεια).
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Οι φοιτητές γνωρίζουν το Κοράνιο τόσο στην κειμενική του μορφή όσο και στις κλασικές σχολές ερμηνείας του που αναπτύχθηκαν στο πέρασμα της μουσουλμανικής ιστορίας. Οι φοιτητές εξασκούνται στην εκμάθηση και ακαδημαϊκή προσέγγιση και ανάλυση του Κορανικού κειμένου, στη θεολογική του κατανόηση και τους τρόπους ερμηνείας του, καθώς και στα ερμηνευτικά ζητήματα που προκύπτουν στο πέρασμα της μουσουλμανικής ιστορίας και των διαφόρων προσεγγίσεων τους από τις μουσουλμανικές σχολές (μαδδχάμπ)
Λέξεις Κλειδιά
Κοράνιο και Ερμηνείες
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις652,6
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων401,6
Συγγραφή εργασίας / εργασιών180,7
Εξετάσεις20,1
Σύνολο1255
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Οι εξετάσεις είναι γραπτές.προφορικές ή σε μορφή εργασιών. Ο βαθμός συμμετοχής των φοιτητών στην τάξη συνυπολογίζεται στην τελική αξιολόγησή τους.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Προφορική Εξέταση (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Έντουαρντ Σαΐντ, Οριενταλισμός, εκδ. Ι. Δουβίτσας & ΣΙΑ Ε.Ε., Αθήνα 1996
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Πανεπιστημιακές Σημειώσεις
Τελευταία Επικαιροποίηση
26-09-2018