Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές:
1) Θα γνωρίζουν τις βασικές αρχές διοίκησης μίας μικρομεσαίας επιχείρησης
2) Θα κατανοήσουν τις έννοιες της επιχειρηματικότητας καθώς και της δημιουργικότητας και της καινοτομίας
3) Θα κατανοήσουν τα προσωπικά χαρακτηριστικά που απαιτούνται για την επιτυχή λειτουργία μίας μικρομεσαίας επιχείρησης
4) Θα αναπτύξουν δεξιότητες σχετικά με την αποτελεσματική ηγετική συμπεριφορά στο πλαίσιο της λειτουργίας μίας μικρομεσαίας επιχείρησης
5) Θα κατανοήσουν τις βασικές αρχές του Μάρκετινγκ μίας μικρομεσαίας επιχείρησης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στόχος του μαθήματος είναι να περιγράψει και να αναλύσει βασικές έννοιες της επιχειρηματικότητας και της διοίκησης μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Στο πλαίσιο αυτό, οι φοιτητές/τριες θα εξοικειωθούν με σημαντικά θέματα που είναι απαραίτητα για την επιτυχή δημιουργία και λειτουργία μίας μικρομεσαίας επιχείρησης όπως είναι, ανάμεσα σε άλλα, το επιχειρηματικό σχέδιο, η ηγεσία, η διοίκηση ανθρώπινων πόρων και το Μάρκετινγκ.
Λέξεις Κλειδιά
Επιχειρηματικότητα, μικρομεσαία επίχείρηση, ηγεσία, διοίκηση ανθρώπινων πόρων, μάρκετινγκ, επιχειρηματικό σχέδιο
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Longenecker, J., Moore, C., & Petty, W.(2005), Μάνατζμεντ μικρομεσαίων επιχειρήσεων, 2η Έκδοση, Εκδότης: Παρίκος και Σία. ISBN: 9789602868652
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Κριεμάδης, Α. (2011), Επιχειρηματικότητα και μικρομεσαίες επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, Εκδότης: Νομική Βιβλιοθήκη, ISBN: 9789602729205
Πάσχος, Γ.Α & Γιοβάνης, Ν. Ε. (2010), Διοίκηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων, Εκδότης: Γκιούρδας, ISBN: 9789603878667
Κυριαζόπουλος Π. Γ. & Τερζίδης Κ. (2000), Διοίκηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην 3η βιομηχανική επανάσταση, Εκδότης: Σύγχρονη εκδοτική, ISBN: 9789607344885