ΕΙΔΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΠΕΠΕΡΑΣΜΕΝΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΙΔΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΠΕΠΕΡΑΣΜΕΝΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ / METHOD OF BOUNDARY FINITE ELEMENTS
Κωδικός342
ΣχολήΠολυτεχνική
ΤμήμαΜηχανολόγων Μηχανικών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΓεώργιος Σαββαϊδης
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID20000419

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 30
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚατασκευαστικόςΥποχρεωτικό Κατεύθυνσης1055

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΜΕΘΟΔΟΣ ΟΡΙΑΚΩΝ ΠΕΠΕΡΑΣΜΕΝΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία4
Class ID
600131074
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές θα έχουν κατανοήσει την μέθοδο οριακών πεπερασμένων στοιχείων και θα είναι σε θέση να την εφαρμόσουν σε απλά προβλήματα.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Βασικές εξισώσεις της θεωρίας ελαστικότητας. Μη-γραμμικότητες υλικού και γεωμετρίας. Μοντελοποίηση επαφών με δισδιάστατα και τρισ-διάστατα στοιχεία. Σημασία βαθμού και σχήματος ολοκλήρωσης στοιχείων σε μη-γραμμικά προβλήματα χωρίς και με επαφές ή/και μη-γραμμικά υλικά. Αρχή μεγάλων μετατοπίσεων και σχετικές παράμετροι επίλυσης. Ειδικά στοιχεία σύνδεσης και τεχνικές μοντελοποίησης σύνθετων προβλημάτων και κατασκευών. Προσέγγιση και επίλυση πρότυπων προβλημάτων (πρόβλημα στρέψης κατά St. Venant, Κάμψη Ευθείας Πακτωμένης Δοκού, Κάμψη Καμπύλης Δοκού, κ.α.) με γραμμική και μη-γραμμική ανάλυση και σύγκριση. Μη-γραμμικές οριακές συνθήκες στήριξης, σχετικής σύνδεσης κόμ-βων/στοιχείων και φόρτισης. Αξιολόγηση απο-τελεσμάτων και μέθοδοι ανάκτησης ακριβέστε-ρων αποτελεσμάτων από στοιχεία ελαττωμέ-νης ακρίβειας. Σύνθεση, επίλυση και αξιολόγηση ενός ολοκληρωμένου συνδυαστικού προβλήματος μηχανολογικού ενδιαφέροντος. Εισαγωγή στα μη-γραμμικά δυναμικά συστήματα (μεταβατικό φαινόμενο και σταθερή κατάσταση). Λυγισμός και συμπεριφορά κατασκευών μετά τον λυγισμό/ύβωσή τους. Εφαρμογή μη-γραμμικών μεθόδων σε άλλους τομείς (θερμοκρασιακά πεδία, υπολογισμοί τάσεων από θερμικές καταπονήσεις, δίσκοι, πλάκες, αεροτομές).
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις652,2
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων240,8
Διαδραστική διδασκαλία στο Υπολογιστικό Κέντρο351,2
Εκπόνηση μελέτης (project)200,7
Εξετάσεις30,1
Άλλο / Άλλα30,1
Σύνολο1505
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Δημόσια Παρουσίαση (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
13-09-2018