ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ 3

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΧΑΡΑΚΤΙΚΗ 3 / Printmaking III
ΚωδικόςΥΚΧΡ32
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΕικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΕμμανουήλ Γιανναδάκης
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΜη Ενεργό
Course ID280006917

Πρόγραμμα Σπουδών: Νέο ΠΠΣ Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών (2014-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 8
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΧΑΡΑΚΤΙΚΗΣΚαλλιτεχνικό3217

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΧΑΡΑΚΤΙΚΗ 3
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία5
Ώρες Συνολικά65
Class ID
600132363
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Γενικών Γνώσεων
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • ΥΚΧΡ22 ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ 2
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Η εξέλιξη των δεξιοτήτων και της εποπτείας των πλαστικών τεχνών που ασκούνται στις συγκεκριμένες τεχνικές τις χάραξης και τις εκτύπωσης μετά απο την εμβάθυνση στο αισθητικό περιβάλλον της χαρακτικής, δηλαδή της αντίληψης για τη δημιουργία μιας εικόνας μέσω της διαδικασίας της χάραξης και της εκτύπωσης. Η κατάκτηση της ποιότητας, της πολυμορφίας και της ποικιλίας των αισθητικών τους ικανοτήτων και κατευθύνσεων, η ανάπτυξη των σχεδιαστικών και χρωματικών διατυπώσεων.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Εμβάθυνση στις τεχνικές της βαθυτυπίας – οξυγραφία (Aquatinta, τεχνική της ζάχαρης, μαλακό βερνίκι) , ξηρή χάραξη και η εφαρμογή τους με ασκήσεις.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Βιβλίο
  • επισκέψεις σε εκθέσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Σεμινάρια
Εργαστηριακή Άσκηση
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων
Πρακτική (Τοποθέτηση)
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο51017
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων
Συγγραφή εργασίας / εργασιών
Καλλιτεχνική δημιουργία
ομαδικές εκθέσεις
Σύνολο51017
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Οι εργασίες των φοιτητών εξετάζονται παρουσία όλων των φοιτητών του εργαστηρίου.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Άλλη / Άλλες (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Βιβλίο 1 Έννοιες της Μοντέρνας Τέχνης Παππάς Ανδρέας,Στάγκος Νίκος ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ (Μ.Ι.Ε.Τ.) 2010 Βιβλίο 2 Ελληνομουσείο, Τόμος Α'. Έξι αιώνες ελληνικής Ζωγραφικής , Μάνος Στεφανίδης ΤΡΟΙΑ (ΜΙΛΗΤΟΣ), 2001, Αθήνα
Τελευταία Επικαιροποίηση
12-09-2019