Σχεδιασμός Αναλυτικού Προγράμματος Διδασκαλίας

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣχεδιασμός Αναλυτικού Προγράμματος Διδασκαλίας / Syllabus Design
ΚωδικόςΕΔΞΓ 575
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600016518

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑΣ

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-10

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣχεδιασμός Αναλυτικού Προγράμματος Διδασκαλίας
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Class ID
600132978
Τύπος Μαθήματος
Eιδίκευσης / Kατεύθυνσης
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
- να σχεδιάσουν ένα αναλυτικό πρόγραμμα με βάση συγκεκριμένων αρχών - να αναπτύξουν υλικό που να είναι κατάλληλο για ένα συγκεκριμένο αναλυτικό πρόγραμμα - να αναγνωρίζουν τα είδη των αναλυτικών προγραμμάτων
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στο πλαίσιο του συγκεκριμένου μαθήματος, θα εξετάσουμε τα χαρακτηριστικά διαφόρων αναλυτικών προγραμμάτων που είναι διαθέσιμα και θα προσεγγίσουμε προσεκτικά διδακτικά υλικά προκειμένου να ερευνήσουμε αν οι βασικές αρχές του συγκεκριμένου αναλυτικού προγράμματος έχουν ληφθεί υπόψη κατά το σχεδιασμό. Το μάθημα θα ολοκληρωθεί με τη δημιουργία διδακτικού υλικού με βάση ένα συγκεκριμένο αναλυτικό πρόγραμμα.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις391,4
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων782,8
Συγγραφή εργασίας / εργασιών1585,7
Σύνολο27510
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Παρουσιάσεις Εργασία
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Breen, M. P. and Littlejohn, A. (2000) Classroom decision-making: negotiation and process syllabuses in practice. Cambridge: Cambridge University Press. Johnson, K. (1982) Communicative syllabus design and methodology. Oxford: Pergamon. Johnson, R. K. (1989) The second language curriculum. Cambridge: Cambridge U.P. Weir, C. J. and Roberts, J. (1994) Evaluation in ELT. Oxford: Blackwell. Markee, N. (1997) Managing curricular innovation. Cambridge: Cambridge University Press. Lewis, M. (2002) Implementing the lexical approach: putting theory into practice. Boston, MA: Thomson/Heinle. Van Lier, L. (1996) Interaction in the language curriculum: awareness, autonomy, and authenticity. London: Longman. Nunan, D. (1988) Syllabus design. Oxford, United Kingdom: Oxford University Press. White, R. V. (1988) The ELT curriculum: design, innovation and management. Oxford: Blackwell. Willis, D. (1990) The lexical syllabus: a new approach to language teaching. London: Collins ELT. Willis, J. (1996) A framework for task-based learning. Harlow: Longman. Yalden, J. (1983) The communicative syllabus: evolution, design and implementation. Oxford: Pergamon.
Τελευταία Επικαιροποίηση
10-12-2023