Εκμάθηση και Διδασκαλία Δεξιοτήτων

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕκμάθηση και Διδασκαλία Δεξιοτήτων / Learning and Teaching Skills
ΚωδικόςΕΔΞΓ 576
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600016519

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑΣ

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-10

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕκμάθηση και Διδασκαλία Δεξιοτήτων
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Class ID
600132979
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Καλή γνώση των δεξιοτήτων εκμάθησης και διδασκαλίας Γ2 Ικανότητα χρήσης αυτών των δεξιοτήτων στη διδασκαλία
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα εστιάζει στις δεξιότητες που αφορούν την εκμάθηση και διδασκαλία Γ2: Κατανόηση Γραπτού Λόγου, Παραγωγή Γραπτού Λόγου, Κατανόηση Προφορικού Λόγου και Παραγωγή Προφορικού Λόγου καθώς και στις σχετικές υποδεξιότητες, διαφοροποίηση, διαχείριση τάξης
Λέξεις Κλειδιά
Κατανόηση Γραπτού Λόγου, Κατανόηση Προφορικού λόγου, Παραγωγή λόγου, Κατανόηση λόγου, εκμάθηση, διδασκαλία
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Χρήση προτζέκτορα και powerpoint παρουσιάσεων για τις διαλέξεις Χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του μαθήματος (e-learning) όπου αναρτώνται οι διαλέξεις, σημειώσεις και άρθρα. Χρήση λογισμικού για ανάλυση και δημιουργία διδακτικού υλικού. Χρήση e-mail για επικοινωνία με τους/τις φοιτητές/ριες Χρήση ηλεκτρονικών υπηρεσιών γραμματείας ΑΠΘ
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις391,4
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων782,8
Συγγραφή εργασίας / εργασιών1585,7
Σύνολο27510
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Ατομική προφορική παρουσίαση επιστημονικού άρθρου 20% Ατομική αναρτημένη ανακοίνωση (poster) με αποτελέσματα εργασίας μικρής έκτασης 30% Γραπτή εργασία με αναφορά ευρημάτων βάσει ατομικής έρευνας (περίπου 2000 λέξεις) 40% Συμμετοχή στην τάξη 10%
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Field, J. 2008. Listening in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press. Firkins, A., G. Forey, and S. Sengupta. 2007.‘Teaching writing to low proficiency EFL students’. ELT Journal 61/4: 341–51. Grabe, W. 2009. Reading in a Second Language:Moving from Theory to Practice. New York, NY: Cambridge University Press. Hedgcock, J. S. and D. R. Ferris. 2009. Teaching Readers of English: Students, Texts and Contexts. New York, NY: Routledge. Hess, N. (2001).Teaching large multilevel classes. Cambridge: Cambridge University Press. Hughes, R. 2010. ‘Materials to develop the speaking skill’ in N. Harwood (ed.). English Language Teaching Materials: Theory and Practice.Cambridge: Cambridge University Press. Renandya, W. A. and G. M. Jacobs. 2002.‘Extensive reading: why aren’t we all doing it?’in J. C. Richards and W. A. Renandya (eds.)Methodology in Language Teaching: An Anthology of Current Practice. New York, NY: Cambridge University Press. Ur, P. (2002). A course in language teaching. Cambridge: CUP
Τελευταία Επικαιροποίηση
10-02-2020