Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα εστιάζει στις δεξιότητες που αφορούν την εκμάθηση και διδασκαλία Γ2: Κατανόηση Γραπτού Λόγου, Παραγωγή Γραπτού Λόγου, Κατανόηση Προφορικού Λόγου και Παραγωγή Προφορικού Λόγου καθώς και στις σχετικές υποδεξιότητες, διαφοροποίηση, διαχείριση τάξης
Λέξεις Κλειδιά
Κατανόηση Γραπτού Λόγου, Κατανόηση Προφορικού λόγου, Παραγωγή λόγου, Κατανόηση λόγου, εκμάθηση, διδασκαλία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Field, J. 2008. Listening in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press.
Firkins, A., G. Forey, and S. Sengupta. 2007.‘Teaching writing to low proficiency EFL
students’. ELT Journal 61/4: 341–51.
Grabe, W. 2009. Reading in a Second Language:Moving from Theory to Practice. New York, NY: Cambridge University Press.
Hedgcock, J. S. and D. R. Ferris. 2009. Teaching Readers of English: Students, Texts and Contexts. New York, NY: Routledge.
Hess, N. (2001).Teaching large multilevel classes. Cambridge: Cambridge University Press.
Hughes, R. 2010. ‘Materials to develop the speaking skill’ in N. Harwood (ed.). English Language Teaching Materials: Theory and Practice.Cambridge: Cambridge University Press.
Renandya, W. A. and G. M. Jacobs. 2002.‘Extensive reading: why aren’t we all doing it?’in J. C. Richards and W. A. Renandya (eds.)Methodology in Language Teaching: An Anthology of Current Practice. New York, NY: Cambridge University Press.
Ur, P. (2002). A course in language teaching. Cambridge: CUP