Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕκπαίδευση Εκπαιδευτικών / Teacher Education
ΚωδικόςΕΔΞΓ 582
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600016525

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑΣ

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-10

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕκπαίδευση Εκπαιδευτικών
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Class ID
600132985
Τύπος Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές: θα ενημερωθούν για τα διάφορα μοντέλα επιμόρφωσης, θα εμπλακούν σε διαδικασίες αναστοχασμού, θα έχουν την ικανότητα να αξιολογήσουν προγράμματα επιμόρφωσης
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Ομαδική εργασία
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα στοχεύει στη συνειδητοποίηση της σημασίας της δια βίου επιμόρφωσης σε θέματα διδακτικής, μεθοδολογίας και μάθησης. Συζητείται η διαφορά ανάμεσα στην κατάρτιση σε διδακτικές τεχνικές και στην εκπαίδευση που στοχεύει στην συνεχή επαγγελματική ανάπτυξη των καθηγητών με στόχο την αυτοπραγμάτωσή τους.
Λέξεις Κλειδιά
επιμόρφωση, αναστοχασμός
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις391,4
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων782,8
Συγγραφή εργασίας / εργασιών1585,7
Σύνολο27510
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτή εργασία 80% Προφορική εξέταση 20%
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Guskey T.R. (2002), «Professional Development and Teacher Change», Teachers and Teaching: Theory and Practice 8. 3‐4, 381‐391. MacBeath J. ‐ Schratz M. (2000), Self‐evaluation in European School. A Story of Change, London‐ N.Y. MacBeath J. ‐ Mortimore P. (2001), Improving School Effectiveness, Open University Press, Great Britain. MacBeath J. ‐ McGlynn A. (2002), Self‐evaluation – What’s in it for School, London‐N.Y. Olson J. (1985), «Changing our Ideas about Teaching», Canadian Journal of Education 10, 297 – 307.
Τελευταία Επικαιροποίηση
18-12-2023