Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές:
θα ενημερωθούν για τα διάφορα μοντέλα επιμόρφωσης,
θα εμπλακούν σε διαδικασίες αναστοχασμού,
θα έχουν την ικανότητα να αξιολογήσουν προγράμματα επιμόρφωσης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα στοχεύει στη συνειδητοποίηση της σημασίας της δια βίου επιμόρφωσης σε θέματα διδακτικής, μεθοδολογίας και μάθησης. Συζητείται η διαφορά ανάμεσα στην κατάρτιση σε διδακτικές τεχνικές και στην εκπαίδευση που στοχεύει στην συνεχή επαγγελματική ανάπτυξη των καθηγητών με στόχο την αυτοπραγμάτωσή τους.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Guskey T.R. (2002), «Professional Development and Teacher Change», Teachers and Teaching: Theory and Practice 8. 3‐4, 381‐391.
MacBeath J. ‐ Schratz M. (2000), Self‐evaluation in European School. A Story of Change, London‐ N.Y.
MacBeath J. ‐ Mortimore P. (2001), Improving School Effectiveness, Open University Press, Great Britain.
MacBeath J. ‐ McGlynn A. (2002), Self‐evaluation – What’s in it for School, London‐N.Y. Olson J. (1985), «Changing our Ideas about Teaching», Canadian
Journal of Education 10, 297 – 307.