Θέματα στην Εκπαίδευση

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΘέματα στην Εκπαίδευση / Issues in Education
ΚωδικόςΕΚΠ 522
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600016540

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑΣ

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΓΛΩΣΣΑ, ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-10

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΘέματα στην Εκπαίδευση
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Class ID
600132999
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
• Να γνωρίσουν τις βασικές παιδαγωγικές θεωρίες και προσεγγίσεις των μεγάλων παιδαγωγών (π.χ. Comenius, Rousseau, Pestalozzi, Froebel, Dewey, Montessori) και να μπορούν να τις αναγνωρίσουν στη διδακτική πράξη • Να εξοικειωθούν με τις βασικές παιδαγωγικές αρχές σε Αναλυτικά και Εκπαιδευτικά Προγράμματα και Διεθνείς πρακτικές αναφορικά με την εκμάθηση γλώσσας (Forest schools, Reggio Emilia schools, Montessori schools, High/Scope approach). • Να εξοικειωθούν με την Παιδαγωγική για μαθητικούς πληθυσμούς με ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες (λόγω διαφορετικής εθνικής ή φυλετικής προέλευσης, με ειδικές μαθησιακές και ψυχοκοινωνικές ανάγκες κ.ά).
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στόχος του μαθήματος είναι η κατάρτιση των φοιτητών σε διάφορες αρχές της Παιδαγωγικής αξιοποιώντας τις σύγχρονες παιδαγωγικές θεωρίες κατά τη μαθησιακή διαδικασία σε παιδιά. Στο μάθημα αναλύονται επίσης Αναλυτικά και Εκπαιδευτικά Προγράμματα και Διεθνείς πρακτικές αναφορικά με την εκμάθηση γλώσσας.
Λέξεις Κλειδιά
παιδαγωγική, Αναλυτικά προγράμματα, σχολείο
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Όλες οι διαλέξεις, οι σημειώσεις και το εκπαιδευτικό υλικό βρίσκεται διαθέσιμο στην πλατφόρμα elearning. Η επικοινωνία με τους φοιτητές γίνεται με τη χρήση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις391,4
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων782,8
Συγγραφή εργασίας / εργασιών1585,7
Σύνολο27510
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Ατομική προφορική παρουσίαση επιστημονικού άρθρου 20% Ατομική αναρτημένη ανακοίνωση (poster) με αποτελέσματα εργασίας μικρής έκτασης 30% Γραπτή εργασία με αναφορά ευρημάτων βάσει ατομικής έρευνας (περίπου 2000 λέξεις) 40% Συμμετοχή στην τάξη 10%
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Δεν δίνεται.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Bruce, T. (2005) Developing Learning in Early Childhood. London: Paul Chapman Publishing. Isaacs, B. (2007) Bringing the Montessori Approach to Your Early Years Practice. David Fulton Publishers Ltd, Routledge Education. Jackman, H. (2011) Early Education Curriculum: A Child's Connection to the World. Hampshire: Cengage Learning Miller L. and L. Pound (eds) (2010). Theories and Approaches to Learning in the Early Years. London: Sage Publications Ltd. Mooney, C. (2000). Theories of Childhood: An Introduction to Dewey, Montessori, Erickson, Piaget and Vygotsky. St. Paul, MN: Redleaf Press. Palmer, J. (ed.) (2001). Fifty Major Thinkers on Education. London: Routledge. Pound, L. (2005). How Children Learn. London: Step Forward Publishing Ltd Wood, D. (1988). How Children Think and Learn. Oxford: Basil Blackwell.
Τελευταία Επικαιροποίηση
10-02-2020