Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στο πλαίσιο του συγκεκριμένου μαθήματος, θα εξετάσουμε τα χαρακτηριστικά διαφόρων αναλυτικών προγραμμάτων που είναι διαθέσιμα και θα προσεγγίσουμε προσεκτικά διδακτικά υλικά προκειμένου να ερευνήσουμε αν οι βασικές αρχές του συγκεκριμένου αναλυτικού προγράμματος έχουν ληφθεί υπόψη κατά το σχεδιασμό. Το μάθημα θα ολοκληρωθεί με τη δημιουργία διδακτικού υλικού με βάση ένα συγκεκριμένο αναλυτικό πρόγραμμα.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Breen, M. P. and Littlejohn, A. (2000) Classroom decision-making: negotiation and process syllabuses in practice. Cambridge: Cambridge University Press.
Johnson, K. (1982) Communicative syllabus design and methodology. Oxford: Pergamon.
Johnson, R. K. (1989) The second language curriculum. Cambridge: Cambridge U.P.
Weir, C. J. and Roberts, J. (1994) Evaluation in ELT. Oxford: Blackwell.
Markee, N. (1997) Managing curricular innovation. Cambridge: Cambridge University Press.
Lewis, M. (2002) Implementing the lexical approach: putting theory into practice. Boston, MA: Thomson/Heinle.
Van Lier, L. (1996) Interaction in the language curriculum: awareness, autonomy, and authenticity. London: Longman.
Nunan, D. (1988) Syllabus design. Oxford, United Kingdom: Oxford University Press.
White, R. V. (1988) The ELT curriculum: design, innovation and management. Oxford: Blackwell.
Willis, D. (1990) The lexical syllabus: a new approach to language teaching. London: Collins ELT.
Willis, J. (1996) A framework for task-based learning. Harlow: Longman.
Yalden, J. (1983) The communicative syllabus: evolution, design and implementation. Oxford: Pergamon.