ΓΛΥΠΤΙΚΗ 8

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΓΛΥΠΤΙΚΗ 8 / Sculpture VIII
ΚωδικόςΥΚΓΛ8
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΕικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΆρης Κατσιλάκης
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280006903

Πρόγραμμα Σπουδών: Νέο ΠΠΣ Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών (2014-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 8
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΓΛΥΠΤΙΚΗΣΚαλλιτεχνικό8425

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΓΛΥΠΤΙΚΗ 8
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία5
Ώρες Συνολικά65
Class ID
600137949
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • ΥΚΓΛ5 ΓΛΥΠΤΙΚΗ 5
  • ΥΚΓΛ6 ΓΛΥΠΤΙΚΗ 6
Μαθησιακά Αποτελέσματα
η ίδια η διδασκαλία της Γλυπτικής ως αντικειμένου και πεδίου Τέχνης, αλλά και ως μέσου εκπαίδευσης-ανάπτυξης-αποκάλυψης του καλλιτεχνίτη, αποτελεί-αντιμετωπίζεται ως ένα συνεχές δυναμικό πεδίο έρευνας και πειραματισμού.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Σχέδιο : αναλογικό απο φυσικο ή μη, πρότυπο, Σχέδιο : διευρυμένης αντίληψης με τη χρήση διαφόρων υλικών και τεχνικών. - Ελεύθερες μορφοπλαστικά ασκήσεις με διάφορα υλικά, με προσδιορισμένο ή ελεύθερο θέμα και ελεύθερη επιλογή εικαστικών μέσων. - Άσκηση σε προσδιορισμένο αστικό ή φυσικό περιβάλλον, ελεύθερης μορφοπλαστικά επιλογής με προσδιορισμένο ή ελεύθερης επιλογής θέμα και υλικά. Ελεύθερη επιλογή εικαστικών μέσων. - Διερευνητικές ασκήσεις προς αναζητήση επιλογής για την Πτυχιακή Εργασία.
Λέξεις Κλειδιά
καλλιτεχνικό εργαστήριο
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
  • καλλιτεχνικά υλικά
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
Περιγραφή
Πραγματοποιούνται προβολές για την διδασκαλία του μαθήματος γίνεται χρήση διαφόρων σχεδιαστικών προγραμμάτων μέσω Η/Υ με ελεγχόμενη πρόσβαση στους φοιτητές που ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν τους υπολογιστές του εργαστηρίου
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Εργαστηριακή Άσκηση
Άσκηση Πεδίου
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων
Πρακτική (Τοποθέτηση)
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο65021,7
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων
Καλλιτεχνική δημιουργία
εικαστικό έργο φοιτητή
Σύνολο65021,7
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Πρόοδος ( ενδιάμεση εξέταση , καθημερινή εξέταση ) κατ' οίκον εργασία προφορική παρουσίαση εργασίας εργαστήριο και πρακτικές ασκήσεις εξέταση του καλλιτεχνικού έργου των φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Άλλη / Άλλες (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Βιβλίο [12780]: Εμπειρία ή ερμηνεία, Νίκολα Σερότα Βιβλίο [12793]: Η ωμότητα των πραγμάτων συζητήσεις με τον Φράνσις Μπέικον (Francis Bacon), Συλβεστερ Ντέιβιντ Βιβλίο [4797]: Το ξεπέρασμα της τέχνης - Ανθολογία κειμένων της Καταστασιακής Διεθνούς Τέχνη - Ιστορία - Συλλογικό έργο
Τελευταία Επικαιροποίηση
23-01-2019